AUDIENŢE. „Talent-show-ul” cu antreprenori, Imperiul leilor, de la Pro TV a fost primul la oraşe şi pe publicul tânăr, cu ediţia de debut. Kanal D a fost lider, la nivel naţional.
Antena 1, cu al doilea sezon al serialului Sacrificiul, a avut poziţia a doua la nivel naţional şi pe publicul tânăr.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de noua emisiune Imperiul leilor:
NAŢIONAL. Pro TV a avut poziţia a treia, la nivel naţional. Postul a fost urmărit de peste 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind depăşit de Kanal D şi Antena 1.
Kanal D a avut primul loc, cu 1,5 milioane de telespectatori, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha. Antena 1 a fost pe doi, cu debutul noului sezon al serialului Sacrificiul: peste 1,2 milioane de telespectatori, media.
URBAN. Pro TV a fost prima opţiune la oraşe, cu aproape 700.000 de telespectatori, media, pentru Imperiul leilor. A fost la câteva zeci de mii se persoane distanţă de locul secund, ocupat de Kanal D.
Sacrificiul Antenei 1 a fost pe poziţia a treia cu puţin peste jumătate de milion de telespectatori
COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV şi pe publicul comercial, unde a avut poziţie de lider. Aproape 400.000 de telespectatori tineri, pentru noul format al Pro TV, şi o cotă de piaţă de 28%.
Antena 1, de pe poziţia secundă, a obşinut cifre în media postului, 215.000 de persoane, media, şi o cotă de piaţă de 15,6%.
Audienta posturilor TV miercuri, 12 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul leilor (20.30-22.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.520.000 | 8.7 | 18.2 |
2 | Antena 1 | 1.251.000 | 7.1 | 15 |
3 | Pro TV | 1.133.000 | 6.5 | 13.5 |
4 | Romania TV | 523.000 | 3 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 463.000 | 2.6 | 5.5 |
6 | TVR 2 | 390.000 | 2.2 | 4.7 |
7 | Prima TV | 244.000 | 1.4 | 2.9 |
8 | National TV | 200.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 170.000 | 1 | 2 |
10 | Pro 2 | 164.000 | 0.9 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 12 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul leilor (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 695.000 | 7.3 | 16.1 |
2 | Kanal D | 624.000 | 6.6 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 517.000 | 5.4 | 12 |
4 | Antena 3 | 298.000 | 3.1 | 6.9 |
5 | Romania TV | 268.000 | 2.8 | 6.2 |
6 | TVR 2 | 177.000 | 1.9 | 4.1 |
7 | Prima TV | 150.000 | 1.6 | 3.5 |
8 | National TV | 100.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 96.000 | 1 | 2.2 |
10 | B1TV | 78.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 12 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul leilor (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 387.000 | 9.1 | 28 |
2 | Antena 1 | 215.000 | 5.1 | 15.6 |
3 | Kanal D | 173.000 | 4.1 | 12.6 |
4 | Romania TV | 40.000 | 0.9 | 2.9 |
5 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 2.7 |
6 | Prima TV | 37.000 | 0.9 | 2.7 |
7 | Pro Cinema | 36.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | National TV | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | TVR 2 | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Diva | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
Comentarii