Skip to main content

AUDIENŢE TV. Asia Express, lider şi cu a doua ediţie. Ce audienţe a făcut Dinamo - FCSB

 
AUDIENŢE TV. Asia Express, lider şi cu a doua ediţie. Ce audienţe a făcut Dinamo - FCSB

AUDIENŢE. Antena 1, liderul serii de duminică. A doua ediţie de Asia Express, show produs de Mona Segall, a pus postul TV pe poziţia de lider detaşat pe toate targeturile de audienţă.

Publicitate

Poziţia bună şi pentru Digi Sport 1, care a difuzat derby-ul Dinamo - FCSB, încheiat cu scorul 2-1.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Asia Express cu ediţia a doua:

NAŢIONAL. A doua ediţie de Asia Express a fost prima, la nivel naţional, cu peste 1,2 milioane de telespectatori, în cele aproape patru ore emisiune.

A fost peste Kanal D, urmărit de puţin peste un milion de persoane, pe acelaşi interval, în timp ce Pro TV a fost al treilea.

Loc bun şi pentru Digi Sport 1, care a avut o medie de 700.000 de persoane. Postul a avut, pe intervalul 20.00 - 22.15, derby-ul Dinamo - FCSB.

URBAN. Reality-show-ul Antenei 1 s-a apropiat de 700.000 de telespectatori, la oraşe, urmat fiind de Digi Sport 1, cu meciul Dinamo - FCSB.

Şi aici, Pro TV a avut poziţia a treia, cu 420.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Asia Express a avut prima poziţie şi pe publicul comercial, cu o medie de 340.000 de persoane şi o cotă de piaţă de 22,2%, cifre cu mult peste media obişnuită a postului, în prime-time.

Pro TV, cu filmul Doctor Strange, a fost pe doi, cu aproape 250.000 de telespectatori media şi o cotă de piaţă de 16%.

Digisport, Look şi Telekom, locuri bune cu derby-ul Dinamo-FCSB

DigiSport a avut aceleaşi poziţii în clasament şi pe intervalul partidei Dinamo-FCSB (19.50-22.10), doar că audienţele (evident) au fost mai mari decât pe intervalul de intersecţie cu Asia Express.

Şi celelalte posturi care au dat meciul - Look Plus şi Telekom - au avut audienţe bune cu partida de fotbal.

La nivelul întregii ţări, meciul a avut o audienţă de 950.000 de telespectatori pe DigiSport (locul patru în top), 400.000 pe Look Plus (locul 8) şi 165.000 pe Telekom.

La oraşe, 670.000 de telespectatori au văzut meciul pe DigiSport (locul 2, după Antena 1), 123.000 pe Look Plus şi 75.000 pe Telekom.

Pe publicul comercial, partida a strâns 230.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe DigiSport (a fost după Antena 1 şi Pro TV), 50.000 pe Look şi 35.000 pe Telekom.

Audienta posturilor TV duminică, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.240.000 7.1 15.3
2 Kanal D 1.006.000 5.7 12.4
3 Pro TV 835.000 4.8 10.3
4 DigiSport 1 701.000 4 8.7
5 Romania TV 623.000 3.5 7.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 679.000 7.1 16.1
2 DigiSport 1 504.000 5.3 12
3 Pro TV 418.000 4.4 9.9
4 Kanal D 367.000 3.9 8.7
5 Romania TV 300.000 3.2 7.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 338.000 8 22.2
2 Pro TV 244.000 5.8 16
3 DigiSport 1 188.000 4.4 12.3
4 Kanal D 108.000 2.5 7.1
5 Prima TV 50.000 1.2 3.3

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    Durata este excesiva, dar poate ca asta vrea publicul care continua sa consume televiziune clasica. Audientele sunt foarte bune la o asa durata.
  • Georgian Georgian
    Audientele sunt slabe avand in vedere ca la Pro nu a fost mare lucru. Cand va fi Vlad si Las Fierbinti vor mai scadea. Pentru cat l-au ridicat in slavi si promovat cu luni inainte sa inceapa nu e chiar o audienta spectaculoasa. Fiind primele editii puteau fi mult mai sus si cu siguranta dupa o saptamana vor mai scadea, poate pe unii urmaritori nu i-au impresionat din start.
  • marian marian
    Cum se face ca pentru antenuta exista audiente , pentru serialul Las fierbinti nu se dau ,ieri Romania te iubesc a fost lider de audienta ma bucur ca scazut sper sa scada in continuare mai ales ca toate emisiunile lor se fac pana la 12 noaptea
  • i i
    4 ore de emisie mi se pare prea mult, parerea mea
  • Răzvan Răzvan
    Audiente foarte bune chiar daca au mai scazut un pic ,ramane la distanta confortabila fata de Pro tv ,eu zic ca a scazut fiindca a fost meci.

Trimite un comentariu

sus