AUDIENŢE. Antena 1 a avut prima poziţie în audienţe cu debutul sezonului opt al show-ului iUmor.
A fost o seară în care Pro TV a pus la bătaie un film, Piraţii din Caraibe: Răzbunarea lui Salazar, iar Kanal D o nouă ediţie a reality-show-ului Survivor România.
Antena 1 a condus detaşat pe toate targeturile de audienţă. Show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a avut aseară peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară.
Digi Sport 1 a intrat în top cinci audienţe, pe toate targeturile, cu meciul de Liga I, dintre FCSB şi Chindia Târgovişte.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul iUmor în debutul sezonului cu numărul opt:
NAŢIONAL. Show-ul iUmor a avut, în debutul sezonului opt, peste 1,2 milioane de telespectatori din întrega ţară, în fiecare minut de difuzare.
Locul secund i-a revenit Supravieţuitorului de pe Kanal D. Survivor România a fost urmărit aseră de aproape 1,2 milioane de persoane din întreaga ţară.
Pe locul al treilea a fost Pro TV, cu Piraţii din Caraibe care au „furat” 930.000 de telespectatori din întreaga ţară.
Digi Sport 1, nelipsit din topul de weekend. Atunci când sunt meciuri de Liga 1. Postul a avut peste 400.000 de telespectatori, la nivel naţional, cu meciul FCSB - Chindia Târgovişte.
URBAN. iUmor a pus Antena 1 pe prima poziţie şi în mediul urban. Aproape 660.000 de orăşeni au fost pe Antena 1, în intervalul de difuzare al emisiunii jurizate de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac.
Locul secund i-a revenit şi aici postului Kanal D, care s-a apropiat de 500.000 de privitori, media, cu emisiunea prezentată de Dan Cruceru.
Piraţii Pro TV au fost pe trei, cu o medie modestă de 440.000 de persoane.
COMERCIAL. Antena 1 a ieşit câştigător detaşat şi pe publicul tânăr (18 - 49 de ani, urban). Emisiunea iUmor a fost urmărită de peste 300.000 de persoane (7,3% rating) şi a obţinut o cotă de piaţă de 22,9%.
Pro TV a fost numărul doi, cu 225.000 de privitori, media, pe comercial, în timp ce Kanal D a fost al treilea.
Digi Sport 1 a fost a patra televiziune, pe publicul comercial, cu meciul FCSB.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 februarie, pe intervalul debutului iUmor, sezonul opt (20.00-22.50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.272.000 | 7.2 | 15.5 |
2 | Kanal D | 1.183.000 | 6.7 | 14.4 |
3 | Pro TV | 933.000 | 5.3 | 11.4 |
4 | Romania TV | 636.000 | 3.6 | 7.7 |
5 | DigiSport 1 | 401.000 | 2.3 | 4.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 februarie, pe intervalul debutului iUmor, sezonului opt (20.00-22.50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 659.000 | 6.9 | 16 |
2 | Kanal D | 499.000 | 5.2 | 12.1 |
3 | Pro TV | 439.000 | 4.6 | 10.7 |
4 | Romania TV | 339.000 | 3.6 | 8.2 |
5 | DigiSport 1 | 268.000 | 2.8 | 6.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 februarie, pe intervalul debutului iUmor, sezonul opt (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 309.000 | 7.3 | 22.9 |
2 | Pro TV | 225.000 | 5.3 | 16.6 |
3 | Kanal D | 174.000 | 4.1 | 12.8 |
4 | DigiSport 1 | 86.000 | 2 | 6.4 |
5 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.3 |
Pe lângă Iumor,Las fierbinți este Lacul lebedelor!:)))