AUDIENŢE. Pro TV a dat aseară startul celui de-al zecelea sezon al show-ului Românii au talent. Cifrele emisiunii au fost sub toate celelalte ediţii de debut din cele nouă sezoane.
Dacă până acum show-ul nu a coborât sub trei milioane de telespectatori, anul acesta, Românii au talent a fost urmărit de 2,6 milioane de persoane din întreaga ţară.
Chiar şi aşa, Românii au talent îşi păstrează supremaţia. Cifrele au fost duble şi chiar triple faţă de Antena 1 şi Kanal D, însă diferenţele s-au mai diminunat faţă de anii trecuţi.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent în debutul celui de-al zecelea sezon:
NAŢIONAL. Show-ul Pro TV a avut, la prima ediţie, peste 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Cifrele sunt mult sub debutul de anul trecut, cu aproape un milion de persoane.
Sezonul nouă, cel din 2019, a avut la prima ediţie, difuzată pe 8 februarie, peste 3,5 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. În 2018, show-ul de pe Pro TV care a debutat pe 16 februarie, a avut în jur de 3,4 milioane de telespectatori, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI.
Chiar şi aşa Pro TV a avut cifre mai mult decât duble faţă de locul secund, ocupat de Kanal D, care a fost urmărit pe acelaşi interval de 1,1 milioane de persoane. Postul a avut, pe interval, serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, urmat de Bravo, ai stil.
Antena 1 a programat două filme, Lucy (cu Scarlett Johanson şi Morgan Freeman) şi John Wick.
URBAN. Românii au talent a atras în mediul urban peste 1,3 milioane de persoane, cu peste 500.000 de persoane mai puţine faţă de debutul din 2019.
Cifrele au fost de trei ori mai mari decât cele obţinute de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc.
Faţă de Antena 1, Pro TV a avut audienţe de patru ori mai ma
COMERCIAL. Publicul tânăr a fost tot la Pro TV. Show-ul de talente a fost urmărit de puţin peste 560.000 de persoane şi a obţinut o cotă de piaţă de 41,8%.
Anul trecut, show-ul de talente de pe Pro TV, cu Andra, Andi, Mihai Petre şi Florin Călinescu juranţi, a obţinut o medie de 810.000 de persoane (48% cotă de piaţă).
A fost de trei ori peste Antena 1, care era a doua cea mai urmărită televiziune.
Citeşte şi: Cum au debutat toate cele nouă sezoane ale show-ului.
Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.662.000 | 15.2 | 34.5 |
2 | Kanal D | 1.107.000 | 6.3 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 783.000 | 4.5 | 10.1 |
4 | Romania TV | 392.000 | 2.2 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 314.000 | 1.8 | 4.1 |
6 | Prima TV | 162.000 | 0.9 | 2.1 |
7 | National TV | 154.000 | 0.9 | 2 |
8 | TVR 2 | 130.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | DigiSport 1 | 120.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Antena Stars | 118.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.354.000 | 14.2 | 34.3 |
2 | Kanal D | 478.000 | 5 | 12.1 |
3 | Antena 1 | 356.000 | 3.7 | 9 |
4 | Romania TV | 219.000 | 2.3 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 199.000 | 2.1 | 5 |
6 | DigiSport 1 | 87.000 | 0.9 | 2.2 |
7 | National TV | 73.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | TVR 2 | 65.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Digi 24 | 50.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Pro 2 | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 562.000 | 13.3 | 41.8 |
2 | Antena 1 | 195.000 | 4.6 | 14.5 |
3 | Kanal D | 129.000 | 3 | 9.6 |
4 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
5 | National TV | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | Antena 3 | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
7 | TLC | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
8 | DigiSport 1 | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
9 | Digi 24 | 15.000 | 0.4 | 1.1 |
10 | Diva | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
Vezi toate audienţele de debut ale celorlalte sezoane, aici
Vezi audienţa debutului de anul trecut Românii au talent, aici
Vezi audienţa debutului Românii au talent din 2018, aici
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Dar auditoriul pe care emisiunea l-a pierdut între timp este peste hotare, și nu se mai întoarce, sau a descoperit serviciile de streaming și mai consumă ocazional filme artistice și seriale și, poate, producții externe, chiar dacă nu sunt titrate în românește.
Acum câțiva ani vedeam cum se închid televiziunile locale, pentru că audiența lor mergea către televiziunile naționale. Acum vedem cum și acestea din urmă pierd ușor-ușor telespectatorii, și cum piața de publicitate se micșorează.
Ba mai mult, există un segment de piață format din oameni izolați din punct de vedere mediatic:
- nu cumpără ziare și reviste,
- nu ascultă radio și tv,
- nu folosesc rețele sociale sau situri de știri,
- nici măcar la biserică sau în alte adunări publice nu sunt prezenți,
(pentru ei există funcționează doar marketingul la locul vânzării, și cel din ușă în ușă)
Asta se va numi "romanii nu prea mai au talent si nici audienta"
Aceasta este una dintre explicații.
Apoi formatul ușor îmbătrânit.
Plus numere susținute de profesioniști, unii de afară.
Poate este nevoie și de ceva nou.