Skip to main content

AUDIENŢE TV. Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puţini telespectatori faţă de anul trecut

 
AUDIENŢE TV. Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puţini telespectatori faţă de anul trecut

AUDIENŢE. Pro TV a dat aseară startul celui de-al zecelea sezon al show-ului Românii au talent. Cifrele emisiunii au fost sub toate celelalte ediţii de debut din cele nouă sezoane.

Publicitate

Dacă până acum show-ul nu a coborât sub trei milioane de telespectatori, anul acesta, Românii au talent a fost urmărit de 2,6 milioane de persoane din întreaga ţară.

Chiar şi aşa, Românii au talent îşi păstrează supremaţia. Cifrele au fost duble şi chiar triple faţă de Antena 1 şi Kanal D, însă diferenţele s-au mai diminunat faţă de anii trecuţi.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent în debutul celui de-al zecelea sezon:

NAŢIONAL. Show-ul Pro TV a avut, la prima ediţie, peste 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Cifrele sunt mult sub debutul de anul trecut, cu aproape un milion de persoane.

Sezonul nouă, cel din 2019, a avut la prima ediţie, difuzată pe 8 februarie, peste 3,5 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. În 2018, show-ul de pe Pro TV care a debutat pe 16 februarie, a avut în jur de 3,4 milioane de telespectatori, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI.

Chiar şi aşa Pro TV a avut cifre mai mult decât duble faţă de locul secund, ocupat de Kanal D, care a fost urmărit pe acelaşi interval de 1,1 milioane de persoane. Postul a avut, pe interval, serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, urmat de Bravo, ai stil.

Antena 1 a programat două filme, Lucy (cu Scarlett Johanson şi Morgan Freeman) şi John Wick.

URBAN. Românii au talent a atras în mediul urban peste 1,3 milioane de persoane, cu peste 500.000 de persoane mai puţine faţă de debutul din 2019.

Cifrele au fost de trei ori mai mari decât cele obţinute de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc.

Faţă de Antena 1, Pro TV a avut audienţe de patru ori mai ma

COMERCIAL. Publicul tânăr a fost tot la Pro TV. Show-ul de talente a fost urmărit de puţin peste 560.000 de persoane şi a obţinut o cotă de piaţă de 41,8%.

Anul trecut, show-ul de talente de pe Pro TV, cu Andra, Andi, Mihai Petre şi Florin Călinescu juranţi, a obţinut o medie de 810.000 de persoane (48% cotă de piaţă).

A fost de trei ori peste Antena 1, care era a doua cea mai urmărită televiziune.

Citeşte şi: Cum au debutat toate cele nouă sezoane ale show-ului.

Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.662.000 15.2 34.5
2 Kanal D 1.107.000 6.3 14.3
3 Antena 1 783.000 4.5 10.1
4 Romania TV 392.000 2.2 5.1
5 Antena 3 314.000 1.8 4.1
6 Prima TV 162.000 0.9 2.1
7 National TV 154.000 0.9 2
8 TVR 2 130.000 0.7 1.7
9 DigiSport 1 120.000 0.7 1.6
10 Antena Stars 118.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.354.000 14.2 34.3
2 Kanal D 478.000 5 12.1
3 Antena 1 356.000 3.7 9
4 Romania TV 219.000 2.3 5.5
5 Antena 3 199.000 2.1 5
6 DigiSport 1 87.000 0.9 2.2
7 National TV 73.000 0.8 1.9
8 TVR 2 65.000 0.7 1.6
9 Digi 24 50.000 0.5 1.3
10 Pro 2 48.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 562.000 13.3 41.8
2 Antena 1 195.000 4.6 14.5
3 Kanal D 129.000 3 9.6
4 Romania TV 29.000 0.7 2.2
5 National TV 28.000 0.7 2.1
6 Antena 3 25.000 0.6 1.9
7 TLC 18.000 0.4 1.3
8 DigiSport 1 16.000 0.4 1.2
9 Digi 24 15.000 0.4 1.1
10 Diva 14.000 0.3 1.1

Vezi toate audienţele de debut ale celorlalte sezoane, aici


Vezi audienţa debutului de anul trecut Românii au talent, aici


Vezi audienţa debutului Românii au talent din 2018, aici

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • martin mos martin mos
    trebuie schimbat juriul. acest lucru se intampla si la agt si la bgt. uitati ce s-a intamplat cu emil rengle promovat de juratii nostri si care s-a facut de ras la agt! andra ar trebui sa -si vada de muzica .m,p, de dansurile lui si a. m. de alte treburi!
  • Maximilian Maximilian
    Emisiunea este oricum cea mai bună de pe tronsonul său orar și o emisiune de top 20, în topul anual al celor mai vizionate emisiuni.

    Dar auditoriul pe care emisiunea l-a pierdut între timp este peste hotare, și nu se mai întoarce, sau a descoperit serviciile de streaming și mai consumă ocazional filme artistice și seriale și, poate, producții externe, chiar dacă nu sunt titrate în românește.

    Acum câțiva ani vedeam cum se închid televiziunile locale, pentru că audiența lor mergea către televiziunile naționale. Acum vedem cum și acestea din urmă pierd ușor-ușor telespectatorii, și cum piața de publicitate se micșorează.

    Ba mai mult, există un segment de piață format din oameni izolați din punct de vedere mediatic:
    - nu cumpără ziare și reviste,
    - nu ascultă radio și tv,
    - nu folosesc rețele sociale sau situri de știri,
    - nici măcar la biserică sau în alte adunări publice nu sunt prezenți,

    (pentru ei există funcționează doar marketingul la locul vânzării, și cel din ușă în ușă)
  • Allex Allex
    Marele vizionar Mile, a cărui gramatică lasă de dorit.
  • Mile Mile
    Timpul imi va da dreptate. Lumea se deesteapta si audientele pro tv vor deveni tot mai mici. Mai vorbim noi. Telespectatorii vor productii de calitate nu emisiuni expirate de 10 ani,
  • Andreasm Andreasm
    Mariane, il credeai mai destept? =))))))))))))
  • marian marian
    Mile sa fim seriosi te credeam mai destept ,sa spui asemenea bazaconi sunt bune pentru tine nici pro nu le are pe toate dar antenuta ta le intrece pe toate la incultura .
  • Allex Allex
    Mile, păi și dacă sunt incomparabil mai bune, de ce nu se uită lumea la ele?
  • Mile Mile
    @Allex - toate emisiunile de pe antene sunt incomparabil mai bune.
    Asta se va numi "romanii nu prea mai au talent si nici audienta"
  • Allex Allex
    Mile, poți da un exemplu?
  • Mile Mile
    Geo, sunt alte mult mai bune
  • geo geo
    Consumul TV scade dramatic, titra ieri Pagina de Media.
    Aceasta este una dintre explicații.
    Apoi formatul ușor îmbătrânit.
    Plus numere susținute de profesioniști, unii de afară.
    Poate este nevoie și de ceva nou.
  • JFK JFK
    Vorbiti tampenii,au avut 41,8% share!!!!
  • Vulpoiul Vulpoiul
    ***
  • Lumea s-a săturat de circul ăsta ieftin...
  • Mile Mile
    Cam ca acces direct , foarte slab

Trimite un comentariu

sus