AUDIENŢE. Cele mai bune cifre din acest sezon de Românii au talent. Show-ul a fost urmărit de aproape trei milioane de români din toată ţara la ediţia cu numărul patru.
Pro TV a fost la diferenţă uriaşă faţa marile rivale Kanal D şi Antena 1. Postul TV a avut cifre duble faţă de Kanal D şi de aproape şapte ori mai mulţi privitori decât Antena 1.
Distanţa s-a menţinut atât în mediul urban, cât şi în cazul publicului comercial.
Show-ul Românii au talent a avut cu aproape 400.000 de privitori mai mult decât la prima ediţie, când a înregistrat cel mai slab debut din cele zece sezoane.
La bătaie cu emisiunea jurizată de Andra, Mihai Petre, Andi Moisescu şi Florin Călinescu, pe celelalte posturi:
- Antena 1 a pus filmele Asasin American (20:00) şi G.I. Joe: Ascensiunea Cobrei (22:00)
- Kanal D a avut serial turcesc Mă numesc Zuleyha (20:00) şi Bravo, ai stil! (22:00).
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent la ediţia a patra, sezonul zece:
NAŢIONAL. Pro TV a înregistrat cele mai bune cifre de Românii au talent din sezonul zece. Ediţia cu numărul patru a fost urmărită de aproape trei milioane de telespectatori din toată ţara.
Kanal D a avut cifre la jumătate, mai exact 1,1 milioane de privitori s-au uitat la postul Dogan când la TV era show-ul Românii au Talent.
Antena 1 a fost şi mai jos în audienţe, cu două filme pe interval. Postul Intact a avut de aproape şapte ori mai puţin telespectatori, pe intervalul show-ului de talente.
România TV şi Antena 3 au completat top cinci-ul.
URBAN. Românii au avut talent şi în mediul urban. Peste 1,5 milioane de persoane din mediul urban s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea prezentată de Pavel Bartoş şi Smiley.
Pe locul secund s-a clasat Kanal D, cu o medie de audienţă de jumătate de milioane de telespectatori pe interval.
România TV a fost pe Antena 1 la oraşe, cu o medie de 200.000 de urmăritori pe minut, pe intervalul Românii au talent.
Antena 1 s-a regăsit în top abia pe locul patru, următată de Antena 3 pe cinci.
COMERCIAL. Tinerii au fost şi ei în număr mare cu ochii pe Pro TV. Aproape 600.000 de telespectatori tineri s-au uitat, în fiecare minut, la Românii au talent.
Pro TV a înregistrat o cotă de piaţă de aproximativ 43.5%.
Kanal D a fost următorul post clasat, cu o medie de 170.000 de urmăritori pe interval.
Antena 1 a completat podiumul cu cifre de aproximativ 100.000 de telespectatori pe interval.
Digi Sport 1 a fost locul patru, cu meciul Dinamo - Academica Clinceni pe interval.
Citeşte şi:
1. DEBUT SEZON (7 februarie). Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puţini telespectatori faţă de anul trecut
2. A doua ediţie (14 februarie). AUDIENŢE. Ziua îndrăgostiţilor i-a prins pe români la Românii au talent. Cifre în creştere pentru show-ul Pro TV. Unde au fost Antena 1 şi Kanal D
3. A treia ediţie (21 februarie). Românii au talent, a treia rundă de audiţii: cifre în creştere
Audienta posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.968.000 | 16.9 | 39.1 |
2 | Kanal D | 1.133.000 | 6.5 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 435.000 | 2.5 | 5.7 |
4 | Romania TV | 324.000 | 1.8 | 4.3 |
5 | Antena 3 | 271.000 | 1.5 | 3.6 |
6 | DigiSport 1 | 181.000 | 1.0 | 2.4 |
7 | Prima TV | 164.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Antena Stars | 141.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | TVR 2 | 125.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | National TV | 113.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.571.000 | 16.5 | 39.3 |
2 | Kanal D | 519.000 | 5.5 | 13.0 |
3 | Romania TV | 204.000 | 2.1 | 5.1 |
4 | Antena 1 | 194.000 | 2.0 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 166.000 | 1.7 | 4.2 |
6 | DigiSport 1 | 140.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | Prima TV | 60.000 | 0.6 | 1.5 |
8 | Digi 24 | 58.000 | 0.6 | 1.5 |
9 | TVR 2 | 55.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | Antena Stars | 54.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 591.000 | 14.0 | 43.5 |
2 | Kanal D | 167.000 | 4.0 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 107.000 | 2.5 | 7.9 |
4 | DigiSport 1 | 47.000 | 1.1 | 3.5 |
5 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
7 | Antena 3 | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
8 | TVR 2 | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
9 | Digi 24 | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | National TV | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
Comentarii
Sincer, emisiunile tv mi se par de slaba calitate a Conținutului in 2020. Pe repede înainte ca se uita “prostii”