AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV şi-au „împărţit” targeturile, luni seara, când a fost difuzat debutul sezonului trei al serialului Vlad.
Cum s-au descurcat cele două televiziuni?
Antena 1, cu o nouă ediţie a reality-show-ului Asia Express, a câştigat publicul tânăr, în timp ce serialul Vlad a fost pe placul publicului de la oraşe şi cel din întreaga ţară. O situaţie atipiciă pentru Pro TV, care de obicei avea publicul tânăr de partea sa.
Pe întregul interval al emisiunii Asia Express, care s-a întins de la 20.00, la 23.50, Antena 1 a fost lider pe toate targeturile. Cifrele, în continuare.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intersecţia serialului Vlad cu Asia Express (20.30 - 22.25):
NAŢIONAL. Pro TV a obşinut, cu primul episod al serialului Vlad, peste 1,3 milioane de telespectatori, Antena 1 a fost pe locul secund, la mică distanţă, cu aproape 1,3 milioane de persoane.
Şi Kanal D, cu emisiunea Survivor România, a ţinut aproape. A avut puţin peste 1,2 milioane de privitori.
Prima TV a intrat în top cinci audienţe, cu filmul Recul, plus jumătate de oră din emisiunea Starea Naţiei.
URBAN. Antena 1 şi Pro TV au fost aproapiate şi la oraşe. Doar 15.000 de persoane a fost distanţa dintre cele două posturi. Vlad a avut aseară o medie de 695.000 de orăşeni, în timp ce Antena 1 a obţinut 680.000.
Şi aici, Prima TV a reuşit să intre în top cinci.
COMERCIAL. Antena 1 a avut prima poziţie, pe publicul comercial, pe intervalul Vlad. Postul TV, cu Asia Express la bătaie, a fost urmărit de 370.000 de privitori (8,8% rating) şi o cotă de piaţă de 22,8%.
Vlad a fost imediat după Antena 1, cu 340.000 de persoane şi o cotă de piaţă de 20,9%.
Poziţie bună şi pentru Kanal D, de pe poziţia a treia, urmărit aseară de 245.000 de persoane.
Prima TV a prins poziţia a patra pe publicul tânăr, cu o medie de 100.000 de persoane tinere, media.
Interesant de menţionat este că aseară, nicio televiziune de ştiri n-a mai intrat în top cinci.
Pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.50)
Asia Express, care s-a întins pe aproape patru ore, luni seara, a fost lider de audienţă pe toate targeturile.
Show-ul produs de Mona Segall a atras, la nivel naţional o medie de 1,2 milioane de telespectatori, în timp ce Pro TV a avut o medie de 1,1 milioane de persoane.
La oraşe, Asia Express a avut o medie de 660.000 de privitori pe întreg intervalul, în timp ce pe Pro TV erau 580.000. Kanal D s-a apropiat de 500.000 de persoane.
Pe publicul comercial, Antena 1 a avut, pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.50), o medie de 364.000 de persoane tinere (8,7 rating) şi o cotă de piaţă de aproape 25%. Pro TV, de pe locul al doilea, a fost urmărit de 285.000 de persoane, media şi a obşinut o cotă de piaţă de 19,5%/
Audienta posturilor TV luni, 24 februarie, pe intersecţie Vlad - Asia Express (20.30-22.25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.364.000 | 7.8 | 15.8 |
2 | Antena 1 | 1.293.000 | 7.4 | 15 |
3 | Kanal D | 1.210.000 | 6.9 | 14 |
4 | Prima TV | 634.000 | 3.6 | 7.3 |
5 | Romania TV | 551.000 | 3.1 | 6.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 24 februarie, pe intersecţia Vlad - Asia Express (20.30-22.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 695.000 | 7.3 | 15.1 |
2 | Antena 1 | 680.000 | 7.1 | 14.8 |
3 | Kanal D | 588.000 | 6.2 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 376.000 | 3.9 | 8.2 |
5 | Prima TV | 302.000 | 3.2 | 6.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 24 februarie, pe intersecţia Vlad - Asia Express (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 371.000 | 8.8 | 22.8 |
2 | Pro TV | 341.000 | 8.1 | 20.9 |
3 | Kanal D | 245.000 | 5.8 | 15.1 |
4 | Prima TV | 102.000 | 2.4 | 6.2 |
5 | National TV | 42.000 | 1 | 2.6 |
Comentarii
Nu e de mirare. Si eu am inceput sa ma uit, desi la inceput mi s a parut boring Survivor. Dar e mai bun decat asia express. Te tine
Poate nu ai ce iti trebuie.
Cat despre antena si pro, asa s-a intamplat si in sezonul precedent. Diferentele au fost mici. Ambele televiziuni vor fi multumite.
Acum ca Pro TV e primul pe national si urban, antenistii spun ca este dezastru.
Bai, voi aveti minte ?