AUDIENŢE. Consumul de ştiri s-a schimbat în timpul stării de urgenţă cauzate de pandemia de coronavirus. Potrivit datelor Paginademedia.ro, Digi 24 este cel mai urmărit post de ştiri atunci când se fac anunţurile importante.
Aseară, de exemplu, la anunţul de la ora 19.00 al premierului Ludovic Orban, cele mai urmărite staţii au fost Antena 1, Pro TV şi, pe locul al treilea, Digi 24.
Digi 24 a fost pe locul trei şi cea mai urmărită staţie de ştiri, cu cifre de aproape două ori mai mari decât Antena 3. După ce, sâmbătă, Digi înregistra cele mai mari audienţe din istoria staţiei, cu anunţul despre Ordonanţa militară, recordul a fost depăşit aseară.
Detalii, în continuare:
Cifrele pe toate staţiile de ştiri au fost aseară foarte ridicate. Şi la intervenţia de la ora 19.00 a lui Ludovic Orban, dar şi la anunţul Ordonanţei militare făcut de ministrul Marcel Vela şi de Raed Arafat la ora 22.00.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele celor două intervenţii important de aseară:
1.Ludovic Orban, intervenţie văzută de peste 6 milioane de români
Peste 6,4 milioane de români s-au uitat aseară la intervenţia premierului Victor Orban, de la ora 19.00.
Cei mai mulţi la Antena 1 (1,9 milioane), la Pro TV (1,7 milioane) şi la Digi 24 (850.000 de români pe post).
Pentru Digi 24, a fost un nou record de audienţă: cu vârfuri de aproape 900.000 de români, au fost cele mai mari cifre din istoria staţiei (după ce un alt vârf a fost atins sâmbătă seara, tot la un anunţ al oficialilor, după cum Paginademedia.ro a scris aici).
Audienţa Digi 24 a fost de aproape două ori mai mare decât a Antenei 3 (470.000) şi mult peste România TV (505.000).
Interesantă este structura publicului la staţiile de ştiri:
- Aproape un sfert din publicul Digi 24 a fost din segmentul comercial (220.000 din 850.000)
- În cazul Antena 3, din totalul de 470.000 de români pe post, doar 56.000 au fost între 18 şi 49 de ani.
- La România TV, din totalul de 505.000 de români, doar 62.000 au fost din publicul comercial urban tânăr.
Premierul Ludovic Orban a susţinut, aseară, o conferinţă de presă la Palatul Victoria. Printre altele, a anunţat că rezultatul său la testul pentru Coronavirus este negativ. A anunţat, pe scurt, ordonaţa militară 3, care restricţionează deplasarea persoanelor în vârstă de acasă.
2. Marcel Vela şi Raed Arafat. Ordonanţa militară de la ora 22.00. Cum s-au uitat românii?
Cifre mari pentru posturile TV şi staţiile de ştiri şi la ora 22.00, la anunţul făcut de Raed Arafat şi Marcel Vela.
Peste două milioane de români au văzut anunţul la Pro TV, iar peste 1,5 milioane s-au uitat la Antena 1.
Digi 24 a fost pe poziţia a treia şi la acest anunţ cu o medie de 675.000 de români în faţa televizoarelor.
A fost şi de această dată cea mai urmărită staţie de ştiri la distanţă de Antena 3 (440.000) şi de România TV (350.000).
Raed Arafat (Secretar de stat) şi Marcel Vela (Ministru de Interne) au detaliat noile măsuri de siguranţă pentru populaţie din ordonaţa militară 3. Printre altele, au spus că circulaţia persoanelor peste 65 de ani este permisă numai între orele 11.00 şi 13.00, pentru deplasarea pentru cumpărarea de bunuri care acoperă necesităţile de bază, pentru asistenţă medicală, pentru îngrjirea unui minor, pentru necesităţile animalelor.
Audienta posturilor TV marţi, 24 martie, pe intervalul anunţului lui Ludovic Orban (19.15-19.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.874.000 | 10.7 | 20.3 |
2 | Pro TV | 1.673.000 | 9.5 | 18.1 |
3 | Digi 24 | 854.000 | 4.9 | 9.3 |
4 | Kanal D | 792.000 | 4.5 | 8.6 |
5 | Romania TV | 505.000 | 2.9 | 5.5 |
6 | Antena 3 | 470.000 | 2.7 | 5.1 |
7 | Prima TV | 333.000 | 1.9 | 3.6 |
8 | Pro Cinema | 301.000 | 1.7 | 3.3 |
9 | National TV | 272.000 | 1.5 | 2.9 |
10 | B1TV | 139.000 | 0.8 | 1.5 |
11 | Antena Stars | 137.000 | 0.8 | 1.5 |
12 | Boomerang | 111.000 | 0.6 | 1.2 |
13 | Realitatea Plus | 110.000 | 0.6 | 1.2 |
14 | Cartoon Network | 93.000 | 0.5 | 1 |
15 | Nickelodeon | 89.000 | 0.5 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 martie, pe intervalul anunţului lui Ludovic Orban (19.15-19.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 925.000 | 9.7 | 19.9 |
2 | Antena 1 | 797.000 | 8.4 | 17.2 |
3 | Digi 24 | 539.000 | 5.7 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 350.000 | 3.7 | 7.5 |
5 | Kanal D | 311.000 | 3.3 | 6.7 |
6 | Romania TV | 275.000 | 2.9 | 5.9 |
7 | National TV | 157.000 | 1.6 | 3.4 |
8 | Prima TV | 109.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 94.000 | 1 | 2 |
10 | B1TV | 82.000 | 0.9 | 1.8 |
11 | Realitatea Plus | 68.000 | 0.7 | 1.5 |
12 | Antena Stars | 63.000 | 0.7 | 1.3 |
13 | Cartoon Network | 55.000 | 0.6 | 1.2 |
14 | TVR 2 | 52.000 | 0.5 | 1.1 |
15 | Diva | 50.000 | 0.5 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 martie, pe intervalul anunţului lui Ludovic Orban (19.15-19.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 421.000 | 10 | 25.3 |
2 | Antena 1 | 316.000 | 7.5 | 19 |
3 | Digi 24 | 222.000 | 5.2 | 13.3 |
4 | Kanal D | 114.000 | 2.7 | 6.9 |
5 | Romania TV | 62.000 | 1.5 | 3.7 |
6 | Antena 3 | 56.000 | 1.3 | 3.4 |
7 | Pro Cinema | 54.000 | 1.3 | 3.3 |
8 | National TV | 32.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Prima TV | 25.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | B1TV | 23.000 | 0.6 | 1.4 |
11 | Paramount | 23.000 | 0.5 | 1.4 |
12 | Antena Stars | 20.000 | 0.5 | 1.2 |
13 | Realitatea Plus | 17.000 | 0.4 | 1 |
14 | Disney Junior | 17.000 | 0.4 | 1 |
15 | TVR 2 | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
Al doilea anunţ important al serii a fost făcut la ora 22.00, de către ministrul de interne Marcel Vela şi de către Raed Arafat.
Peste două milioane de români au văzut anunţul la Pro TV, iar peste 1,5 milioane s-au uitat la Antena 1.
Digi 24 a fost pe poziţia a treia şi la acest anunţ cu o medie de 675.000 de români în faţa televizoarelor. A fost şi de această dată cea mai urmărită staţie de ştiri la distanţă de Antena 3 (440.000) şi de România TV (350.000).
Audienta posturilor TV marţi, 24 martie, pe intervalul anunţului făcut de Marcel Vela şi Raed Arafat (22.00-22.20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.043.000 | 11.6 | 23.1 |
2 | Antena 1 | 1.522.000 | 8.7 | 17.2 |
3 | Kanal D | 1.259.000 | 7.2 | 14.2 |
4 | Digi 24 | 675.000 | 3.8 | 7.6 |
5 | Antena 3 | 439.000 | 2.5 | 5 |
6 | Romania TV | 348.000 | 2 | 3.9 |
7 | Prima TV | 229.000 | 1.3 | 2.6 |
8 | National TV | 187.000 | 1.1 | 2.1 |
9 | Pro Cinema | 181.000 | 1 | 2 |
10 | Realitatea Plus | 160.000 | 0.9 | 1.8 |
11 | Happy Channel | 126.000 | 0.7 | 1.4 |
12 | TVR 1 | 112.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | Antena Stars | 91.000 | 0.5 | 1 |
14 | TVR 3 | 82.000 | 0.5 | 0.9 |
15 | B1TV | 78.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 martie, pe intervalul anunţului făcut de Marcel Vela şi Raed Arafat (22.00-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.054.000 | 11.1 | 21.6 |
2 | Antena 1 | 914.000 | 9.6 | 18.8 |
3 | Kanal D | 538.000 | 5.6 | 11 |
4 | Digi 24 | 453.000 | 4.8 | 9.3 |
5 | Antena 3 | 315.000 | 3.3 | 6.5 |
6 | Romania TV | 217.000 | 2.3 | 4.5 |
7 | Prima TV | 117.000 | 1.2 | 2.4 |
8 | National TV | 112.000 | 1.2 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 99.000 | 1 | 2 |
10 | Pro Cinema | 81.000 | 0.8 | 1.7 |
11 | TVR 3 | 57.000 | 0.6 | 1.2 |
12 | Antena Stars | 52.000 | 0.5 | 1.1 |
13 | TVR 1 | 50.000 | 0.5 | 1 |
14 | Diva | 44.000 | 0.5 | 0.9 |
15 | Boomerang | 44.000 | 0.5 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 martie, pe intervalul anunţului făcut de Marcel Vela şi Raed Arafat (22.00-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 468.000 | 11.1 | 25 |
2 | Pro TV | 448.000 | 10.6 | 23.9 |
3 | Digi 24 | 210.000 | 5 | 11.2 |
4 | Kanal D | 165.000 | 3.9 | 8.8 |
5 | Antena 3 | 67.000 | 1.6 | 3.6 |
6 | Romania TV | 46.000 | 1.1 | 2.4 |
7 | National TV | 37.000 | 0.9 | 2 |
8 | Realitatea Plus | 30.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Pro Cinema | 30.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 1.5 |
11 | TVR 3 | 25.000 | 0.6 | 1.3 |
12 | Boomerang | 24.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | Bollywood TV | 20.000 | 0.5 | 1.1 |
14 | Antena Stars | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
15 | Happy Channel | 15.000 | 0.3 | 0.8 |
Comentarii
Iar Fierbintii peste Asia.
Si, ce să vezi, Antenele cică au luat o mulțime de oameni de la Digi. Se pare că și-au luat....tzepă!
Altfel spus, faptul că cele 2 posturi au audiențe mai bune in vremuri normale nu se datorează conținutului, ci faptului că majoritatea populației are treburi mai importante decât să-l soarbă din ochi pe Ciutacu, Gâdea, Badea etc..
Apropo,se vede targetul prezentatorilor la Observator, pentru cine pricepe