AUDIENŢE SERIALE. Las Fierbinţi face audienţe şi-n 2020. Noul sezon al serialului de comedie, de la Pro TV, a fost liderul clasamentului din februarie.
Peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare marţi şi joi, la aventurile lui Firicel şi Celentano.
Pe locul secund, la distanţă de Las Fierbinţi, dar cu cifre foarte bune s-a clasat serialul turcesc Mă numesc Zuleyha.
Producţia celor de la Kanal D a adunat peste 1,7 milioane de români din toată ţara, în medie. În cifre serialul a rămas constant de la o lună la alta, însă a urcat de pe locul trei pe locul doi.
Sus în clasament a fost şi Sacrificiul, serialul produc de Ruxandra Ion la Antena 1.
O producţie care scote cifre bune în fiecare lună este producţia Lecţii de viaţă, de la Pro TV.
Un alt trend interesant se regăseşte la nivelul publicului comercial, unde posturile de nişate pe seriale (Diva şi Comedy Central) au producţii în top.
VEZI şi LISTA celor mai urmărite SERIALE din IANUARIE
Paginademedia.ro vă prezintă cele mai urmărite seriale ale lunii FEBRUARIE:
NAŢIONAL. Pro TV a dat cel mai urmărit serial în a doua luna din 2020. Noul sezon din Las Fierbinţi a fost, desigur, cea mai urmărită producţie, cu 2,2 milioane de privitori în medie.
Pe locul secund se regăseşte un serial turcesc de la Kanal D. Producţia Mă numesc Zuleyha are cifre bune, peste 1,7 milioane de privitori în medie.
Podiumul este completat de un serial marca Antena 1. Sacrificiul, semnat de Ruxandra Ion, a adunat o medie de aproape 1,3 milioane de urmăritori.
Alte seriale româneşti care se regăsesc în top: Mangaliţa şi Băieţi de oraş (Antena 1), Moldovenii (Kanal D), Triplusec (Pro TV) sau Trăsniţii (Prima TV).
URBAN. În mediul urban primele clasate ale lunii sunt aceleaşi:
Las Fierbinţi, cu medie de un milion de privitori.
Mă numesc Zuleyha, cu 740.000 de privitori în medie.
Sacrificiul, cu aproape 600.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial Pro TV, cu Las Fierbinţi, a rămas lider. Antena 1 şi Kanal D au fost la egalitate.
Noul sezon Las Fierbinţi a prins şi la tineri. Aproximativ 460.000 de privitori tineri s-au uitat, în medie, la serialul cu aventurile Fierbinţenilor.
Sacrificiul (Antena 1) şi Mă numesc Zuleyha (Kanal D) au fost următoarele două clasate din top, cu cifre la egale.
Aproximativ 226.000 de privitori tineri s-au uitat, în medie, la cele două seriale TV.
Cele mai urmărite seriale în luna FEBRUARIE, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti | Pro TV | 2.250.000 | 12.8 | 8 |
2 | Ma numesc Zuleyha | Kanal D | 1.716.000 | 9.8 | 12 |
3 | Sacrificiul | Antena 1 | 1.296.000 | 7.4 | 6 |
4 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 761.000 | 4.3 | 7 |
5 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 671.000 | 3.8 | 4 |
6 | Lectii de viata (sez 4) | Pro TV | 670.000 | 3.8 | 9 |
7 | Mangalita | Antena 1 | 618.000 | 3.5 | 2 |
8 | Moldovenii | Kanal D | 551.000 | 3.1 | 3 |
9 | Baieti de oras | Antena 1 | 418.000 | 2.4 | 2 |
10 | Dragoste si ura | National TV | 398.000 | 2.3 | 16 |
11 | Destine ratacite | National TV | 289.000 | 1.7 | 30 |
12 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 288.000 | 1.6 | 10 |
13 | Femeie in infruntarea destinului | Happy Channel | 273.000 | 1.6 | 8 |
14 | Pacatul si rusinea | TVR 2 | 271.000 | 1.5 | 4 |
15 | Dragoste de tata | Antena 1 | 263.000 | 1.5 | 30 |
16 | Triplusec | Pro TV | 254.000 | 1.5 | 5 |
17 | Trasnitii | Prima TV | 225.000 | 1.3 | 16 |
18 | Veterinarul | National TV | 189.000 | 1.1 | 20 |
19 | Dragoste si ura | Kanal D | 171.000 | 1.0 | 20 |
20 | Pretul dragostei | Pro 2 | 170.000 | 1.0 | 25 |
Sursa: Kantar. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite seriale în luna FEBRUARIE, în mediul URBAN:
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti | Pro TV | 1.092.000 | 11.5 | 8 |
2 | Ma numesc Zuleyha | Kanal D | 737.000 | 7.7 | 12 |
3 | Sacrificiul | Antena 1 | 565.000 | 5.9 | 6 |
4 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 332.000 | 3.5 | 7 |
5 | Mangalita | Antena 1 | 297.000 | 3.1 | 2 |
6 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 294.000 | 3.1 | 4 |
7 | Lectii de viata (sez 4) | Pro TV | 268.000 | 2.8 | 9 |
8 | Baieti de oras | Antena 1 | 202.000 | 2.1 | 2 |
9 | Pacatul si rusinea | TVR 2 | 187.000 | 2.0 | 4 |
10 | Dragoste si ura | National TV | 185.000 | 2.0 | 16 |
11 | Moldovenii | Kanal D | 185.000 | 1.9 | 3 |
12 | Femeie in infruntarea destinului | Happy Channel | 166.000 | 1.7 | 8 |
13 | Triplusec | Pro TV | 158.000 | 1.7 | 5 |
14 | Destine ratacite | National TV | 158.000 | 1.7 | 30 |
15 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 119.000 | 1.3 | 10 |
16 | Dragoste de tata | Antena 1 | 112.000 | 1.2 | 30 |
17 | Tine-ma de mana | Happy Channel | 91.000 | 1.0 | 8 |
18 | Veterinarul | National TV | 84.000 | 0.9 | 20 |
19 | Fiicele doamnei Fazilet | Pro 2 | 79.000 | 0.8 | 29 |
20 | Trasnitii | Prima TV | 77.000 | 0.8 | 16 |
Sursa: Kantar. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite seriale în luna FEBRUARIE, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti | Pro TV | 461.000 | 10.9 | 8 |
2 | Sacrificiul | Antena 1 | 226.000 | 5.4 | 6 |
3 | Ma numesc Zuleyha | Kanal D | 226.000 | 5.4 | 12 |
4 | Mangalita | Antena 1 | 155.000 | 3.7 | 2 |
5 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 133.000 | 3.2 | 7 |
6 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 116.000 | 2.7 | 4 |
7 | Triplusec | Pro TV | 106.000 | 2.5 | 5 |
8 | Baieti de oras | Antena 1 | 106.000 | 2.5 | 2 |
9 | Lectii de viata (sez 4) | Pro TV | 101.000 | 2.4 | 9 |
10 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 67.000 | 1.6 | 10 |
11 | Moldovenii | Kanal D | 60.000 | 1.4 | 3 |
12 | Dragoste si ura | National TV | 41.000 | 1.0 | 16 |
13 | Dragoste de tata | Antena 1 | 40.000 | 0.9 | 30 |
14 | Femeie in infruntarea destinului | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 8 |
15 | Destine ratacite | National TV | 30.000 | 0.7 | 30 |
16 | Castle (sez. 3) | Diva | 25.000 | 0.6 | 12 |
17 | Castle (sez. 4) | Diva | 24.000 | 0.6 | 23 |
18 | Doi barbati si jumatate (sez. 4) | Comedy Central | 23.000 | 0.6 | 24 |
19 | Teoria Big Bang | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 17 |
20 | Crimele din Midsomer | Diva | 21.000 | 0.5 | 4 |
Sursa: Kantar. Copyright: ARMA
CITEŞTE ŞI: Cine a crescut şi cine a scăzut după media pe zi? Pro TV şi Antena 1 cresc, Kanal D scade. La ştiri, un minus la România TV
Prime-time februarie. Antena 1 a revenit în faţa Kanal D. Amândouă sunt după Pro TV. Grilele de primăvară au adus audienţă televiziunilor
FILME. Statham, Stallone şi Van Damme: Aşii din mâneca Pro TV-ului. Pe Statham a mizat şi Antena 1, iar oamenii s-au uitat
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii