AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la teledonul Antenelor? Cele cinci posturi (Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel şi ZU TV), care au difuzat simultan strângerea de fonduri, au avut o audienţă cumultă de 1,1 milioane de români, în medie.
Cele mai bine cotate posturi ale trustului Intact au fost Antena 1 şi Antena 3, care au adunat cei mai mulţi telespectatori dintre cele care au dat emisiunea. Celalte trei au fost mult mai jos.
Emisiunea de strângere de fonduri pentru medicii care se luptă cu Coronavirusul s-a întins pe aproximativ şase ore, de la prânz până seara. Vedete cunoscute, din grupul Intact, au răspuns la telefoane oamenilor care au vrut să doneze.
Antena 1, pe locul trei la nivel naţional, a adus cei mai mulţi telespectatori la teledonul prezentat de Dan Negru, Alessandra Stoicescu, Mihai Morar şi Mihai Gâdea. Aproximativ 580.000 de telespectatori s-au uitat, în medie, la emisiunea de ieri.
Peste Antene, pe acelaşi interval, s-au clasat, în funcţie de target, posturi ca România TV (primul loc la oraşe), Kanal D (primul loc în toată ţara) sau Pro TV (primul loc pe comercial).
Dintre posturile de ştiri, Digi24 a reuşit o clasare bună pe segmentul comercial, unde a ocupat locul trei.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV ieri, pe intervalul TELEDONULUI organizat de Grupul Intact (13:00-19:00):
NATIONAL. Aproximativ 1,1 milioane de telespectatori (audienţă cumulată) s-au uitat, în medie, la teledonul Antenelor, difuzat simultan pe cinci posturi TV: Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel şi ZU TV.
Dintre acestea cel mai bine a stat Antena 1, care s-a clasat pe locul trei la nivel naţional şi pe parcursul celor şase o ore de emisiune a adunat o audienţă de 580.000 de telespectatori.
Antena 3 s-a clasat pe locul cinci în top, cu o medie de audienţă de aproximativ 370.000 de privitori pe minut.
Restul posturilor Intact s-au regăsit mai jos în top.
Kanal D s-a clasat pe primul loc în top la nivel naţional, pe intervalul teledonului. A scos o medie de 640.000 de telespectatori pe minut.
Pe locul doi a fost România TV, cu cifre de 616.000 de urmăritori pe interval.
URBAN. La oraşe, teledonul Antenelor a adunat, în total pe toate cele cinci posturi, o medie de 620.000 de telespectatori pe minut. Oamenii s-au împărţit între Antena 1 şi Antena 3.
Antena 1 a avut cei mai mulţi telespectatori, dintre staţiile Intact, şi la oraşe. Aproximativ 280.000 de urmăritori au fost, în fiecare minut, pe Antena 1.
Antena 3 a adunat 232.000 de privitori, în fiecare minut de teledon.
Liderul clasamentului la oraşe, pe interval, a fost România TV. Staţia de ştiri a scos o medie de 332.000 de telespectatori pe minut, când la televizor era şi strângerea de fonduri a trustului Intact.
Pe locul secund s-a clasat Kanal D (319.000) şi pe trei a fost Pro TV (299.000).
COMERCIAL. Câţi tineri s-au uitat la teledonul dat pe cinci posturi? În total, au fost 165.000 de telespectatori tineri, care s-au uitat în fiecare minut la emisiunea prezentată de Dan Negru, Alessandra Stoicescu, Mihai Morar şi Mihai Gâdea.
Cei mai mulţi au fost la Antena 1 (83.000) şi o parte la Antena 3 (46.000).
Pro TV a fost liderul clasamentului pe intervalul teledonului. Postul TV a scos singur aproape cât toate cele cinci posturi Intact împreună. Aproximativ 157.000 de privitori s-au uitat pe Pro TV, ieri, pe intervalul teledonului.
Pe locul secund a fost Kanal D (125.000), urmat de Digi24 (99.000).
Audienta posturilor TV duminică, 29 martie, pe intervalul TELEDONULUI organizat de Grupul Intact (13:00-19:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 641.000 | 3.6 | 10.6 |
2 | Romania TV | 616.000 | 3.5 | 10.2 |
3 | Antena 1 | 581.000 | 3.3 | 9.6 |
4 | Pro TV | 553.000 | 3.1 | 9.2 |
5 | Antena 3 | 367.000 | 2.1 | 6.1 |
6 | Digi 24 | 288.000 | 1.6 | 4.8 |
7 | National TV | 185.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | Prima TV | 178.000 | 1 | 3 |
TOTAL INTACT | INTACT GRUP | 1.165.000 | 6.6 | 19.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 29 martie, pe intervalul TELEDONULUI organizat de Grupul Intact (13:00-19:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Romania TV | 332.000 | 3.5 | 9.7 |
2 | Kanal D | 319.000 | 3.3 | 9.3 |
3 | Pro TV | 299.000 | 3.1 | 8.7 |
4 | Antena 1 | 277.000 | 2.9 | 8.1 |
5 | Digi 24 | 234.000 | 2.5 | 6.8 |
6 | Antena 3 | 232.000 | 2.4 | 6.8 |
7 | Prima TV | 96.000 | 1 | 2.8 |
8 | TVR 1 | 85.000 | 0.9 | 2.5 |
TOTAL INTACT | INTACT GRUP | 623.000 | 6.5 | 18.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 29 martie, pe intervalul TELEDONULUI organizat de Grupul Intact (13:00-19:00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 157.000 | 3.7 | 13 |
2 | Kanal D | 125.000 | 3 | 10.4 |
3 | Digi 24 | 99.000 | 2.3 | 8.2 |
4 | Antena 1 | 83.000 | 2 | 6.9 |
5 | Romania TV | 58.000 | 1.4 | 4.8 |
6 | Antena 3 | 46.000 | 1.1 | 3.8 |
7 | Diva | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 2.3 |
TOTAL INTACT | INTACT GRUP | 165.000 | 3.9 | 13.7 |
Comentarii
Cât despre sumele care s-au strâns, sunt și alea dubioase, că doar SMS-urile se contorizează, însă publicitatea orală cu tam tam e făcută de către și pentru unii cu bani care pot sau nu să doneze. Și voiculescu are furturi de zeci de milioane de euro de la stat cu care s-ar fi făcut multe, inclusiv în sistemul sanitar.
Adevărații filantropi sunt cei care dau fără sa anunțe public.
Fiecare da cum si unde considera
Voiculescu putea sa-si plateasca datoriile la stat si era ok
nu trebuia sa faca teledon ca sa i le plateasca oamenii