AUDIENŢE. A fost seara talentului, dar şi a televiziunilor de ştiri. Românii au talen a fost, ca de obicei, liderul serii de vineri. De data aceasta, cu cele mai bune cifre din acest sezon.
Dar interesul mare pentru epidemia cu noul coronavirus a adus telespectatori şi televiziunilor de ştiri.
Astfel:
- Romania TV a fost a treia cea mai urmărită televiziune, la nivel naţional, depăşind Antena 1.
- Digi24 a intrat în top zece audienţe pe toate cele trei targeturi. Cel mai bine a stat pe publicul comercial, unde a prins poziţia a patra, după cele trei generaliste: Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
- Antena 1 a fost a patra televiziune la naţional şi pe cinci la oraşe. În mediul urban, televiziunea Intact a fost depăşită şi de Romania TV şi de Antena 3.
La bătaie cu show-ul Românii au talent, celelalte posturi au avut:
- Antena 1 - Robovop (20:00) şi Armageddon (22:15)
- Kanal D - Mă numesc Zuleyha (20:00) şi Vulturii de noapte (22:00)
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent la ediţia a şaptea, sezonul zece:
NAŢIONAL. Show-ul de talente a atras la nivel naţional peste 3,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare şi o cotă de piaţă de 41,4%.
Pro TV a avut cifre de trei ori mai mari decât Kanal D, care a avut la concurenţă un serial turcesc.
A trea cea mai urmărită televiziune a serii n-a fost Antena 1 cum se întâmpla de obicei, ci Romania TV. Televiziunea de ştiri a avut aproape 420.000 de telespectatori în fiecare minut.
Pe patru, la mică distanţă, a fost Antena 1, care a pus la bătaie două filme artistice. Antena 1 a fost umăr la umăr cu „sora” de trust, televiziunea de ştiri Antena 3.
Poziţie bună şi pentru Digi24, care a intrat în top zece audienţe, şi s-a poziţionat peste TVR 1.
URBAN. Şi orăşenii au ales talentul. Show-ul Pro TV a avut peste 1,7 milioane de telespectatori, de la oraşe, în fiecare minut.
Kanal D a fost a doua televiziune de la oraşe, cu cifre de patru ori sub Pro TV.
Antena 1 a stat la oraşe şi mai slab decât la nivel naţional. Postul a fost abia pe cinci, cu cifre de nouă ori mai mici decât liderul.
Antena 1 a fost depăşită bine, în mediul urban, şi de Antena 3 şi de Romania TV.
Digi24 a fost a şasea televiziune, cu cifre foarte bune pentru postul de ştiri al RCS. A avut o medie de aproape 140.000 de persoane.
COMERCIAL. Românii au talent a fost urmărit, pe publicul comercial, de aproape 700.000 de persoane, iar Pro TV a obţinut o cotă de piaţă de aproape 44%.
Poziţia a doua i-a revenit Kanal D, cu o medie de aproape 140.000 de telespectatori tineri, în timp ce Antena 1 a reuşit să prindă poziţia a treia, cu 120.000 de privitori tineri.
Digi24 a fost a patra cea mai urmărită televiziune de ştiri, pe publicul tânăr, peste Romania TV şi Antena 3.
Citeşte şi:
1. DEBUT SEZON (7 februarie). Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puţini telespectatori faţă de anul trecut
3. A treia ediţie (21 februarie). Românii au talent, a treia rundă de audiţii: cifre în creştere
4. A patra ediţie (28 februarie). Românii au talent, aproape trei milioane de privitori. De şapte ori peste Antena 1
6. Românii au talent, a şasea ediţie (13 martie)
Audienta posturilor TV vineri, 20 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.352.000 | 19.1 | 41.4 |
2 | Kanal D | 1.074.000 | 6.1 | 13.3 |
3 | Romania TV | 416.000 | 2.4 | 5.1 |
4 | Antena 1 | 392.000 | 2.2 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 391.000 | 2.2 | 4.8 |
6 | National TV | 282.000 | 1.6 | 3.5 |
7 | Digi 24 | 177.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | TVR 1 | 123.000 | 0.7 | 1.5 |
9 | Prima TV | 120.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | TVR 2 | 120.000 | 0.7 | 1.5 |
11 | Pro 2 | 103.000 | 0.6 | 1.3 |
12 | Realitatea Plus | 92.000 | 0.5 | 1.1 |
13 | B1TV | 82.000 | 0.5 | 1.0 |
14 | Pro Cinema | 67.000 | 0.4 | 0.8 |
15 | Antena Stars | 67.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 20 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.703.000 | 17.9 | 40.1 |
2 | Kanal D | 450.000 | 4.7 | 10.6 |
3 | Antena 3 | 249.000 | 2.6 | 5.9 |
4 | Romania TV | 220.000 | 2.3 | 5.2 |
5 | Antena 1 | 184.000 | 1.9 | 4.3 |
6 | Digi 24 | 137.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | National TV | 135.000 | 1.4 | 3.2 |
8 | TVR 2 | 66.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Realitatea Plus | 65.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | TVR 1 | 59.000 | 0.6 | 1.4 |
11 | B1TV | 52.000 | 0.5 | 1.2 |
12 | Pro 2 | 49.000 | 0.5 | 1.2 |
13 | Prima TV | 49.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | Nickelodeon | 49.000 | 0.5 | 1.1 |
15 | Boomerang | 34.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 20 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 688.000 | 16.3 | 43.9 |
2 | Kanal D | 137.000 | 3.3 | 8.8 |
3 | Antena 1 | 120.000 | 2.8 | 7.7 |
4 | Digi 24 | 79.000 | 1.9 | 5.0 |
5 | Romania TV | 51.000 | 1.2 | 3.2 |
6 | Antena 3 | 48.000 | 1.1 | 3.0 |
7 | National TV | 23.000 | 0.6 | 1.5 |
8 | TVR 1 | 19.000 | 0.5 | 1.2 |
9 | TLC | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
10 | TVR 2 | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
11 | Boomerang | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
12 | Paramount | 16.000 | 0.4 | 1.0 |
13 | B1TV | 15.000 | 0.4 | 1.0 |
14 | Diva | 15.000 | 0.4 | 1.0 |
15 | Film Cafe | 15.000 | 0.4 | 1.0 |
Comentarii
In timp ce la posturile de stiri se prezinta non-stop ideea ca nimeni cu respecta restrictiile si de aceea guvernul e obligat sa le inaspreasca la maxim.
Asta pe langa titlurile clasice "armata pe strazi, se inchide Bucurestiul, se rationalizeaza mancarea etc"