VIDEO. De la scheciuri virale pe YouTube, la serial de televiziune. Cum a ajuns serialul Moldovenii de pe online, unde dădea clipuri de milioane de vizualizări, la Kanal D? A răspuns Radu Ţibulcă - om de radio şi membru în trupa 3Chestii, care face Moldovenii.
Ţibulcă a vorbit, într-un dialog din Studioul Paginademedia.ro, despre online şi TV, despre influenceri şi planuri de viitori.
Omul de radio a dat şi definiţia influencerului: „Influencingul trebuie să fie o consecinţă a ceva”
Radu Ţibulcă şi-a început cariera în radio în urmă cu doi ani la Pro FM. Acolo a stat până în mai 2019, când a venit oferta de la Kanal D pentru serialul Moldovenii.
A povestit în interviu cum s-a decis să accepte oferta, dar şi cum a apărut propunerea pentru matinalul de la Radio Impuls. Dar şi despre posibilă intrare în politică. Ştie deja şi anul în care vrea să candideze: „2028, la Primăria Iaşi”, după cum a spus chiar el în interviu.
Radu Ţibulcă, 3 în 1: Creator de conţinut (3chestii), actor în Moldovenii (Kanal D), matinal radio (la Radio Impuls).
Cum se împacă între actorie, 3chestii şi radio? Cum a început? De ce s-a lăsat de facultate după ce a fost admis la UNATC? Cum a fost "descoperit" de Dorian Popa? Cum s-a inspirat pentru serialul moldoveni de la Liviu Dragnea?
VIDEO. Radu Ţibulcă, în studioul Paginademedia.ro:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu