Unul dintre cele mai importante evenimente de pe piaţa media internaţională nu va mai avea loc. Targul de programe de la Cannes - The Global Content Market for the Future - a fost anulat din cauza Coronavirusului.
Evenimentul, care reuneşte industria TV şi cea de Digital, ar fi trebuit să aibă loc la finalul acestei luni, din 30 martie până pe 2 aprilie.
Invitaţii au fost anulaţi printr-un mesaj din partea organizatorilor:
„Foarte mulţi dintre clienţii noştri şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la o călătorie în acest moment. Binele clienţilor, a partenerilor şi a echipei noastre este o prioritate pentru noi”, au spus aceştia.
Organizatorii au subliniat clar:
„Reprogramarea evenimentului în lunile care urmează nu este potrivită, iar cea mai bună soluţie este anularea MIPTV 2020”, au punctat în acelaşi mesaj.
Târgul de la Cannes este unul dintre cele mai mari evenimente ale industriei, la care participă marile companii de producţie din lume, dar şi oficiali ai televiziunilor. Producătorii îşi prezintă cele mai noi formate, iar multe din achiziţiile posturilor TV în materie de show-uri se fac la Cannes.
Mesajul a fost postat de organizatori şi pe site-ul oficial al evenimentului.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu