AUDIENŢE DIVERTISMENT. Românii au talent şi "Serialul" Vulpiţa îşi împart primele locuri în producţiile de divertisment din februarie.
Dacă pentru show-ul de pe Pro TV cifrele mari de audienţă nu sunt o surpriză, locul în top ocupat de Acces Direct cu "telenovela" este mai puţin obişnuit. Cu atât mai puţin obişnuite sunt cifrele mult mai mari ale Acces Direct şi decât ale unor show-uri de prime-time (în condiţiile în care Acces este după-amiaza). Cifre mari în ţară, dar mai mici la publicul comercial.
Vulpiţa a fost "găina cu ouă de aur" a Antenei 1: a adus sute de mii de euro din publicitate (estimarea, mai jos).
Detalii, în analiza emisiunilor de divertisment din luna februarie:
Luna februarie a fost luna în care televiziunile generaliste au dat startul grilelor de „primăvară”.
Pro TV şi-a ocupat prime-time-ul cu şapte producţii locale, dintre care o singură noutate, Imperiul leilor, producţie care a şi avut rezultate bune, mai ales pe publicul comercial.
Antena 1 a pus la bătaie trei producţii locale, Asia Express, Sacrificiul şi iUmor, reţete deja consacrate. Vedeta prime-time-ului pentru Antena 1 este de departe Asia Express, emisiunea care a pus postul în poziţie de lider în cele trei seri în care este difuzată.
Ca o ironie, întregul efort de producţie a fost eclipsat luna trecută, de Acces Direct, difuzată în extra prime-time, şi care a fost a doua cea mai vizionată emisiune la nivel naţional şi în mediul urban, după Românii au talent.
Paginademedia.ro prezintă audienţele principalelor emisiuni de divertisment în luna februarie 2020:
NAŢIONAL. Românii au talent nu a avut nici în această lună concurenţă. Deşi show-ul a avut cel mai slab debut din istoria de 10 ani, Românii au talent a fost urmărit, în medie, de aproape 2,8 milioane de telespectatori, în cele patru ediţii difuzate în luna februarie.
Surpriza clasamentului vine de la locul al doilea. Antena 1 a dat a doua cea mai urmărită emisiune a lunii trecute, o emisiune care nici măcar nu e difuzată în prime-time. E vorba despre emisiunea-tabloid Acces Direct, care luna trecută a avut cifre-record. S-a apropiat de două milioane de telespectatori, media pe ediţie.
Subiectul? Desigur, telenovela Vulpiţa, pe care echipa Acces Direct a întors-o pe toate părţile. Dar cu un preţ. Postul a primit deja o amendă-record de la CNA, 100.000 de lei, pentru discuţii fără perdea, la ore accesibile minorilor.
A fost un „spectacol al degradării umane”, după cum a afirmat Dorina Rusu, membru în CNA, în şedinţa în care s-a decis amendarea televiziunii.
Chiar şi cu această amendă, audienţele uriaşe ale emisiunii s-au tradus în câştiguri consistente din publicitate. Un calcul făcut de Paginademedia.ro arată că în aproximativ o lună de telenovela Vulpiţa, postul a câştigat câteva sute de mii de euro doar din reclamele difuzate în pauzele de publicitate.
Acces Direct a reuşit să devanseze, cel puţin la nivel naţional, emisiuni mai costisitoare ale Antenei, cum ar fi Asia Express, producţia-vedetă din acest sezon, din prime-time-ul Antenei 1. Emisiunea produsă de Mona Segall şi filmată în Filipine şi Taiwan a fost urmărită luna trecută, în fiecare ediţie, de aproape 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară.
La mică distanţă de Asia Express a fost o altă emisiune a Antenei, iUmor, sezonul cu numărul opt.
Cea mai urmărită emisiune de pe Kanal D este şi singura difuzată în prime-time: Survivor România, difuzată patru zile pe săptămână, de sâmbătă până marţi. Emisiunea a obţinut o medie de 1,1 milioane de privitori pe ediţie.
Imperiul leilor, noutatea grilei de primăvară pentru Pro TV, a obţinut cu cele trei ediţii o medie de puţin peste un milion de persoane.
Reality-show-ul Gospodar fără pereche, tot de pe Pro TV, n-a reuşit să atingă milionul de telespectatori cu primele ediţii ale noului sezon.
URBAN. Show-ul Românii au talent a condus şi la oraşe, cu o medie de peste 1,4 milioane de persoane pe ediţie. Este, de altfel, singurul show care a depăşit milionul de persoane pe ediţie, în mediul urban.
Şi aici, Acces Direct a luat faţa altor show-uri din prime-time de pe Pro TV şi Antena 1. Emisiunea difuzată zilnic, în timpul săptămânii, de la 17.00, la 19.00, a fost urmărit de aproape 800.000 de orăşeni pe ediţie.
O altă emisiune din extra prime-time este Ce spun românii, prezentată de Cabral. Quizz-show-ul a intrat în top cinci emisiuni, la nivel urban, cu o medie de 630.000 de privitori media.
Imperiul leilor, „talent show-ul” cu antreprenori de pe Pro TV, a obţinut o medie de 620.000 de persoane, în mediul urban, cu cele trei ediţii difuzate luna trecută.
COMERCIAL. Pro TV a dat cele mai urmărite două emisiuni, de pe publicul tânăr. Românii au talent a avut peste 550.000 de telespectatori tineri, media.
Deşi nu a stat aşa bine la nivel naţional şi în mediul urban, Imperiul leilor a avut cifre bune pe publicul tânăr. A fost a doua cea mai urmărită emisiune a lunii februarie, pe publicul comercial, cu o medie de 380.000 de privitori (9,1% rating).
Podiumul este completat de Antena 1, cu emisiunea Asia Expres, producţia care a pus Antena 1 pe prima poziţie trei zile din şapte.
Acces Direct, a doua emisiune la nivel naţional şi pe urban, este abia pe şase pe publicul tânăr, cu o medie de 220.000 de persoane, la mică distanţă de Ce spun românii, emisiunea difuzată parţial pe intervalul cu Acces Direct.
Gospodar fără pereche, emisiune prezentată de Geanina Ilieş şi difuzată joia, a avut o evoluţie modestă, cu cifre mult sub media Pro TV din prime-time. Emisiunea a avut o medie de 220.000 de privitori (5,2% rating), în condiţiile în care serialul Las Fierbinţi, difuzat chiar înaintea emisiunii, are în jur de 10% rating.
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 2.795.000 | 15.9 | 4 |
2 | Acces Direct | Antena 1 | 1.948.000 | 11.1 | 20 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 1.288.000 | 7.3 | 7 |
4 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 1.267.000 | 7.2 | 2 |
5 | Survivor | Kanal D | 1.139.000 | 6.5 | 17 |
6 | Ce spun romanii | Pro TV | 1.132.000 | 6.4 | 20 |
7 | Imperiul leilor | Pro TV | 1.062.000 | 6.0 | 3 |
8 | Poftiti pe la noi: Poftiti la munca | Antena 1 | 1.002.000 | 5.7 | 6 |
9 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 990.000 | 5.6 | 3 |
10 | Puserea Dragostei - Gala | Kanal D | 887.000 | 5.1 | 18 |
11 | Survivor - Rezumat | Kanal D | 872.000 | 5.0 | 2 |
12 | In cautarea adevarului | Kanal D | 811.000 | 4.6 | 29 |
13 | Scena misterelor | Antena 1 | 783.000 | 4.5 | 5 |
14 | Puterea dragostei | Kanal D | 680.000 | 3.9 | 40 |
15 | Pe bune | Pro TV | 632.000 | 3.6 | 8 |
16 | La Maruta | Pro TV | 623.000 | 3.5 | 20 |
17 | Teo Show | Kanal D | 611.000 | 3.5 | 20 |
18 | Bravo, ai stil! Celebrities | Kanal D | 542.000 | 3.1 | 12 |
19 | Schimb de mame | Prima TV | 531.000 | 3.0 | 4 |
20 | Bravo, ai stil! Celebrities - Gala | Kanal D | 513.000 | 2.9 | 5 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, în mediul URBAN
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 1.442.000 | 15.1 | 4 |
2 | Acces Direct | Antena 1 | 792.000 | 8.3 | 20 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 692.000 | 7.3 | 7 |
4 | Ce spun romanii | Pro TV | 630.000 | 6.6 | 20 |
5 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 626.000 | 6.6 | 2 |
6 | Imperiul leilor | Pro TV | 624.000 | 6.6 | 3 |
7 | Survivor | Kanal D | 480.000 | 5.0 | 17 |
8 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 452.000 | 4.8 | 3 |
9 | Poftiti pe la noi: Poftiti la munca | Antena 1 | 426.000 | 4.5 | 6 |
10 | Pe bune | Pro TV | 382.000 | 4.0 | 8 |
11 | Scena misterelor | Antena 1 | 359.000 | 3.8 | 5 |
12 | Survivor - Rezumat | Kanal D | 351.000 | 3.7 | 2 |
13 | Puserea Dragostei - Gala | Kanal D | 339.000 | 3.6 | 18 |
14 | In cautarea adevarului | Kanal D | 304.000 | 3.2 | 29 |
15 | Bravo, ai stil! Celebrities | Kanal D | 277.000 | 2.9 | 12 |
16 | BRAVO, AI STIL! CELEBRITIES - GALA | Kanal D | 271.000 | 2.9 | 5 |
17 | La Maruta | Pro TV | 266.000 | 2.8 | 20 |
18 | Puterea dragostei | Kanal D | 256.000 | 2.7 | 40 |
19 | Teo Show | Kanal D | 250.000 | 2.6 | 20 |
20 | VOI CU VOICU | Antena 3 | 217.000 | 2.3 | 9 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | Nr. Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 558.000 | 13.2 | 4 |
2 | Imperiul leilor | Pro TV | 383.000 | 9.1 | 3 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 367.000 | 8.7 | 7 |
4 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 289.000 | 6.8 | 2 |
5 | Pe bune | Pro TV | 223.000 | 5.3 | 8 |
6 | Acces Direct | Antena 1 | 219.000 | 5.2 | 20 |
7 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 219.000 | 5.2 | 3 |
8 | Poftiti pe la noi: Poftiti la munca | Antena 1 | 213.000 | 5.1 | 6 |
9 | Ce spun romanii | Pro TV | 203.000 | 4.8 | 20 |
10 | Survivor | Kanal D | 172.000 | 4.1 | 17 |
11 | Puserea Dragostei - Gala | Kanal D | 129.000 | 3.1 | 18 |
12 | Scena misterelor | Antena 1 | 125.000 | 3.0 | 5 |
13 | Survivor - Rezumat | Kanal D | 114.000 | 2.7 | 2 |
14 | Bravo, ai stil! Celebrities | Kanal D | 113.000 | 2.7 | 12 |
15 | Bravo, ai stil! Celebrities - Gala | Kanal D | 102.000 | 2.4 | 5 |
16 | La Maruta | Pro TV | 101.000 | 2.4 | 20 |
17 | Puterea dragostei | Kanal D | 94.000 | 2.2 | 40 |
18 | In cautarea adevarului | Kanal D | 84.000 | 2.0 | 29 |
19 | XTRA NIGHT SHOW | Antena 1 | 80.000 | 1.9 | 16 |
20 | Schimb de mame | Prima TV | 74.000 | 1.8 | 4 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
CITEŞTE ŞI: Cine a crescut şi cine a scăzut după media pe zi? Pro TV şi Antena 1 cresc, Kanal D scade. La ştiri, un minus la România TV
Prime-time februarie. Antena 1 a revenit în faţa Kanal D. Amândouă sunt după Pro TV. Grilele de primăvară au adus audienţă televiziunilor
FILME. Statham, Stallone şi Van Damme: Aşii din mâneca Pro TV-ului. Pe Statham a mizat şi Antena 1, iar oamenii s-au uitat
SERIALE. Aventurile fierbinţenilor, încă un sezon cu audienţe mari la Pro TV. Un serial turcesc de la Kanal D, locul doi. Sacrificiul Antenei 1, pe trei
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Cred ca s-a strecurat o greseala in tabelul pentru comercial!
Nu se poate, ca cea mai buna emisiune din Univers, sa ia bataie de la una de doi "lei"! Verificati inca o data, cativa sunt in depresie! Multumesc
Miaunel si Balanel, scoateti capul din nisip!