AUDIENŢE TALK SHOW MARTIE. Luna martie vine cu o schimbare de clasament la talk-show-uri, pe publicul comercial. Pentru prima dată de la lansarea postului Digi 24, cel mai urmărit talk-show, după media pe toată luna, a fost dat de staţia de ştiri.
Cosmin Prelipceanu şi Jurnalul de seară au ajuns, în premieră, pe primul loc al celor mai vizionate emisiuni de tip talk-show. S-a întâmplat în martie, luna în care a izbucnit în România epidemia de coronavirus şi în care a fost decretată starea de urgenţă. Cu doar o lună înainte, Jurnalul de seară era pe locul 11 la talk-show-uri.
Jurnalul de seară este primul în rândul tinerilor, dar are creşteri şi pe publicul naţional şi pe cel urban (acolo unde pe primele poziţii sunt emisiuni de la Antena 3 şi de la România TV). De exemplu, în februarie, Prelipceanu nici nu intra nici în top 20 la nivel naţional
De altfel, Digi 24 a crescut semnificativ, ca staţie, în ultima lună (a atins şi vârfuri istorice, care s-au apropiat de un milion de români pe post).
România TV şi Antena 3 dau, în continuare, cele mai urmărite emisiuni de dezbatere, la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Şi în martie, la fel ca în februarie, talk show-urile celor două staţii au fost urmărite intens.
La oraşe, cele mai urmărite talk-show-uri sunt Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea şi Adevăruri ascunse, de pe Antena. La nivel naţional, cele mai vizionate talk-show-uri sunt trei producţii de la România TV.
VEZI şi LISTA celor mai urmărite TALK SHOW-URI din FEBRUARIE
Paginademedia.ro prezintă cele mai urmărite emisiuni de tip talk show ale lunii MARTIE:
NAŢIONAL. România TV a dominat clasamentul naţional la capitolul talk show-uri. Primele trei emisiuni din top lunii martie i-au aparţinut, cu cifre constante de la o lună la alta.
România Exclusiv este pe primul loc, cu o medie de audienţă de 770.000 de telespectatori. România la raport s-a clasat pe locul secund şi a înregistrat audienţe de 530.000 de urmăritori în medie.
Podiumul a fost completat de producţia Punctul culminant, care a adunat în faţa televizoarelor, în medie, aproximativ jumătate de milion de privitori.
Adevăruri Ascunse şi Sinteza zilei, ambele de Antena 3, completează top cinci-ul şi au cifre foarte apropiate de emisiunea de pe locul trei.
Ambele producţii au înregistrat audienţe de jumătate de milion de telespectatori, în medie.
Cea mai spectaculoasă creştere este la Jurnalul de seară, de la Digi24. Emisiunea lui Cosmin Prelipceanu, care luna trecută nu era în primele 20, în martie s-a clasat pe locul 15, cu o medie de audienţă de aproape 200.000 de privitori.
URBAN. În mediul urban talk show-urile Antenei 3 au stat ceva mai bine. Totuşi, România TV a avut emisiunea de pe primul loc.
România Exclusiv a fost cel mai urmărit talk show la oraşe, cu o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori. Cifrele au fost mai mari în martie decât în februarie pentru producţia de la România TV.
Sinteza zilei şi Adevăruri ascunse, ambele de la Antena 3, au avut audienţe în creştere de la o lună la alta. Au avut o medie de audienţă de 350.000 de telespectatori fiecare.
Sinteza zilei a urcat de la 300.000 în februarie, iar Adevăruri ascunse de la 250.000.
România la raport şi Punctul culminant au coborât pe locurile cinci şi opt.
Jurnalul de seară cu Cosmin Prelipceanu, de la Digi 24, a crescut considerabil şi în mediul urban. A urcat pe locul 15 în martie, faţă de locul 20 în februarie şi a avut o creştere de audienţă de la 80.000 (februarie), la 150.000 (martie).
Dintre producţiile Digi24, au mai apărut în clasament Cap Limpede (locul 16) şi În faţa ta (locul 20).
COMERCIAL. Dezbaterile de la România TV şi Antena 3 nu au fost atât de populare în rândul publicului tânăr. Primele două locuri pe comercial au fost ocupat de Digi24, cu Jurnalul de seară, şi DigiSport, cu Euro Fotbal - Avanpremiera.
Emisiunea lui Cosmin Prelipceanu, de la Digi24, a avut cifre de aproape trei ori mai mari în martie, comparativ cu februarie. A urcat de o medie de 26.000 de privitori în februarie (locul 11), la 70.000 de telespectatori în martie, unde şi-a adjudecat şi poziţia de lider.
Antena 3 completează podiumul, cu emisiunea lui Mihai Gâdea. Sinteza zilei a adunat, pe comercial, o medie de 60.000 de privitori.
România Exclusiv (România TV) a ocupat locul cinci, cu 58.000 de urmăritori, iar Adevăruri ascunse (Antena 3) a fost pe şase, cu 55.000 de telespectatori.
Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romania Exclusiv | Romania TV | 772.000 | 4.4 | 4 |
2 | Romania la raport | Romania TV | 534.000 | 3 | 19 |
3 | Punctul culminant | Romania TV | 507.000 | 2.9 | 15 |
4 | Adevaruri ascunse | Antena 3 | 506.000 | 2.9 | 5 |
5 | Sinteza zilei | Antena 3 | 499.000 | 2.8 | 22 |
6 | Editie speciala | Antena 3 | 477.000 | 2.7 | 2 |
7 | Ultima ora | Romania TV | 432.000 | 2.5 | 20 |
8 | Subiectiv | Antena 3 | 425.000 | 2.4 | 12 |
9 | Voi cu Voicu | Antena 3 | 399.000 | 2.3 | 3 |
10 | Exces de putere | Antena 3 | 382.000 | 2.2 | 5 |
11 | Punctul de intalnire | Antena 3 | 359.000 | 2 | 13 |
12 | Linia intai | Antena 3 | 342.000 | 1.9 | 3 |
13 | Esential | Antena 3 | 297.000 | 1.7 | 32 |
14 | Previziuni | Antena 3 | 226.000 | 1.3 | 31 |
15 | Jurnalul de seara | Digi 24 | 194.000 | 1.1 | 17 |
16 | ROMANIA 9 | TVR 1 | 175.000 | 1 | 21 |
17 | Be EU | Antena 3 | 153.000 | 0.9 | 2 |
18 | Se intampla acum | B1TV | 150.000 | 0.9 | 22 |
19 | Cap limpede | Digi 24 | 147.000 | 0.8 | 2 |
20 | Buna, Romania | B1TV | 136.000 | 0.8 | 22 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel URBAN:
URBAN | Post | Persoane | Rtg | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romania Exclusiv | Romania TV | 454.000 | 4.8 | 4 |
2 | Sinteza zilei | Antena 3 | 351.000 | 3.7 | 22 |
3 | Adevaruri ascunse | Antena 3 | 350.000 | 3.7 | 5 |
4 | Editie speciala | Antena 3 | 327.000 | 3.4 | 2 |
5 | Romania la raport | Romania TV | 301.000 | 3.2 | 19 |
6 | Subiectiv | Antena 3 | 289.000 | 3 | 12 |
7 | Voi cu Voicu | Antena 3 | 286.000 | 3 | 3 |
8 | Punctul culminant | Romania TV | 282.000 | 3 | 15 |
9 | Exces de putere | Antena 3 | 254.000 | 2.7 | 5 |
10 | Ultima ora | Romania TV | 253.000 | 2.7 | 20 |
11 | Punctul de intalnire | Antena 3 | 241.000 | 2.5 | 13 |
12 | Linia intai | Antena 3 | 239.000 | 2.5 | 3 |
13 | Esential | Antena 3 | 207.000 | 2.2 | 32 |
14 | Previziuni | Antena 3 | 163.000 | 1.7 | 31 |
15 | Jurnalul de seara | Digi 24 | 151.000 | 1.6 | 17 |
16 | Cap limpede | Digi 24 | 111.000 | 1.2 | 2 |
17 | Be EU | Antena 3 | 109.000 | 1.1 | 2 |
18 | Euro Fotbal Avanpremiera | DigiSport 1 | 104.000 | 1.1 | 3 |
19 | Romania 9 | TVR 1 | 96.000 | 1 | 21 |
20 | In fata ta | Digi 24 | 91.000 | 1 | 4 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Jurnalul de seara | Digi 24 | 69.000 | 1.6 | 17 |
2 | Euro Fotbal - Avanpremiera | DigiSport 1 | 64.000 | 1.5 | 3 |
3 | Sinteza zilei | Antena 3 | 59.000 | 1.4 | 22 |
4 | Editie speciala | Antena 3 | 59.000 | 1.4 | 2 |
5 | Romania Exclusiv | Romania TV | 58.000 | 1.4 | 4 |
6 | Adevaruri ascunse | Antena 3 | 55.000 | 1.3 | 5 |
7 | Subiectiv | Antena 3 | 48.000 | 1.1 | 12 |
8 | Linia intai | Antena 3 | 47.000 | 1.1 | 3 |
9 | Exces de putere | Antena 3 | 45.000 | 1.1 | 5 |
10 | Cap limpede | Digi 24 | 43.000 | 1 | 2 |
11 | Punctul culminant | Romania TV | 42.000 | 1 | 15 |
12 | Romania la raport | Romania TV | 41.000 | 1 | 19 |
13 | Voi cu Voicu | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 3 |
14 | Punctul de intalnire | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 13 |
15 | Esential | Antena 3 | 32.000 | 0.8 | 32 |
16 | Previziuni | Antena 3 | 31.000 | 0.7 | 31 |
17 | Ultima ora | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 20 |
18 | In fata ta | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 4 |
19 | Euro Fotbal | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 6 |
20 | Romania 9 | TVR 1 | 23.000 | 0.6 | 21 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
AUDIENŢE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Topul de Prime-Time în martie
AUDIENŢE după MEDIA pe ZI. Cum s-au descurcat posturile TV în martie? La ce s-au uitat românii toată ziua?
FILME. Românii s-au uitat mai mult la filmele de pe TV, în luna restricţiilor. Pro TV, 18 din 20 de titluri. James Bond, vedeta lunii
ŞTIRI. Mai mult interes pentru ştiri, în martie. Pro TV, lider cu jurnalul de la 19:00. Cât a scos Observatorul de la 23:00, cu primele ediţii?
DIVERTISMENT. Românii au talent, fără rival. E primul loc. Vulpiţa scoate, încă, cifre mari. Asia Express, în top
SERIALE. Las Fierbinţi face audienţe oricând. Suspendat de pandemie, tot a fost pe primul loc, cu reluări. Duel între Vlad şi un serial turcesc
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
antena 3 ce a facut luna trecuta?