INTERVIURILE PAGINADEMEDIA. Ce face un brand în timp de criză? Comunică mai mult, comunică mai puţin? Este reducerea publicităţii o măsură bună pentru un brand? Ce proiecte face un brand în vremuri de pandemie? Cum faci o reclamă 100% remote?
Iar apropo de proiecte, mai multe detalii despre o platformă online lansată de curând la care curator este Tudor Chirilă: Împreună mai puternici.
Răspunsuri de la Laura Barbu Brand & Marketing Director Vodafone.
Interviul video este realizat cu sprijinul New Entertainment Television.
VIDEO. Laura Barbu, Vodafone la Interviurile Paginademedia.ro
Idei din Interviu:
- Avem un singur obiectiv de brand în această perioadă, să facem bine.
- Muncim mai mult decât înainte, de acasă. Stăm foarte mult în video call-uri.
- Prin spotul făcut de la distanţă a trebuit să ne adaptăm. Totul a fost filmat de fiecare actor pe cont propriu (cu tablete, telefoane), cu indicaţii regizorale de la distanţă.
- N-am avut clientul la filmare să aprobe scenele, iar procesele tehnice s-au redus la jumătate.
- În aceste vremuri marketingul nu este despre strălucire, ci despre iniţiativă.
- Sloganul „împreună suntem mai puternici” face parte din adn-ul nostru, ca brand. Am mai avut această promisiune în comunicarea noastră.
- Tudor Chirilă a venit alături de noi de la început, când a venit ideea platformei. Este o platofrmă în care sunt live-uri, cu artişti, care cântă, joacă teatru, oameni care fac sport sau tot felul de cursuri.
- Aducem conţinut live în sufrageria fiecăruia şi sprijinim artiştii, noi şi cei de-acasă.
- Irina Rimes şi Tudor Chirilă vor avea spectacole live în acest weekend de 1 mai.
- În această perioadă, din puctul meu de vedere, bradurile au obţiunea să sprijine societatea. Mesajele clasice care nu ţin cont de context nu ajută pe nimeni.
- Brandurile trebuie să vorbească despre ceea ce contează.
- Cred că fiecare dintre branduri s-a mişcat aşa cum a avut timpul să se pregătească sau resursele necesare.
- Noi, în primele zile de izolare, am regândit întreg planurile de comunicare. Am avut un spot cu obiectivul să menţină comunităţile conectate. Am avut suport pentru educaţie, conţinut live prin platforma despre care vobeam mai devreme sau donaţii către spitale.
- Am redus invetiţiile in Outdoor pentru că stăm acasă, în schimb am păstrat o campanie mare pe TV. Am păstrat în linii mari planificările de bugete pe care le aveam, dar cu adaptare a mesajelor la context.
- Noi considerăm că este relevant să vorbim cu consumatorii.
- Riscul cel mai mare pentru un brand e să-şi continue proiectele ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Ar fi riscant să nu sprijine societatea şi consumatorii. Vor pierde conexiunea şi nefiind acolo, nefiind alături de consumatori. Nici tăcerea nu este o alegere, dar nici să vobim ceva ce nu are legătură cu contextul.
Comentarii