AUDIENŢE. iUmor a pus punct celui de-al optulea sezon, aseară. Ediţia care a hotărât câştigătorul premiului de 20.000 de euro a fost lider de audienţă la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Totuşi, Antena 1 a fost sub Pro TV pe segmentul tânăr.
Eduard Vacariu, cu numărul său de stand-up, şi-a adjudecat premiul de 20.000 de euro, în finala în care au mai concurat alţi 11 oameni.
Aproximativ 830.000 de persoane au urmărit, în fiecare minut, finala iUmor de aseară.
De notat că diferenţa în lider şi locul doi nu a fost una considerabilă.
Pe de altă parte, Kanal D (post clasat de multe ori pe locurile doi şi trei) a fost, pe intervalul iUmor, depăşit de postul de România TV, iar la oraşe s-a regăsit abia pe locul cinci (în mediul urban a fost şi sub Antena 3). Postul Dogan a mai recuperat pe segmentul comercial, unde a completat podiumul.
Înainte de cifrele prezentate pe larg, câteva detalii despre concurenţa pe care a avut-o iUmor, sâmbătă:
- Pro TV - Căpitanul America: Primul Răzbunător (20:00) şi Grimsby (22:00)
- Kanal D - Se strigă darul (20:00) şi Cash Taxi (22:00)
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intervalul iUmor (20.00 - 00.00):
NAŢIONAL. Finala celui de-al optulea sezon iUmor a pus Antena 1 în poziţia de lider de audienţă, la nivel naţional. Aproximativ 830.000 de persoane din toată ţara s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Bendeac.
Pe locul secund s-a clasat Pro TV, cu o medie de 790.000 de privitori pe interval.
România TV a fost a treia televiziune, sâmbătă seara, la nivelul întregii ţări. Postul de ştiri a adunat p medie de 560.000 de privitori, pe intervalul finalei iUmor, şi a depăşit Kanal D.
Postul Dogan, pe patru, a strâns o medie de audienţă de 545.000 de urmăritori.
Pe cinci s-a clasat Antena 3, care a înregistrat cifre de aproximativ 375.000 de privitori.
URBAN. iUmor a avut priză şi în mediul urban, iar Kanal D a fost sub România TV şi Antena 3.
Finala show-ului Antena 1 s-a clasat pe primul loc şi a adunat 430.000 de persoane de la oraşe, în fiecare minut.
Pro TV a fost următoarea televiziune din top, cu o medie de aproape 400.000 de privitori, pe intervalul show-ului de comedie de la Antena 1.
Podiumul a aparţinut tot postului de ştiri România TV. Aproximativ 300.000 de persoane din mediul urban erau pe RTV, când pe Antena 1 era finala iUmor.
Antena 3 s-a clasat pe patru, cu o medie de 243.000 de privitori.
Kanal D s-a regăsit abia pe locul cinci, în mediul urban. Postul Dogan a numărat, în medie, 175.000 de urmăritori de la oraşe.
COMERCIAL. Tinerii au schimbat radical clasamentul. Antena 1 a ocupat locul doi, sub Pro TV care a fost primul post în topul de pe segmentul comercial.
Cifrele între cele două posturi au fost destul de apropiate.
Antena 1, de pe doi, a scos o medie de 190.000 de tineri pe minut. Din poziţia de lider, Pro TV a adunat o medie de 195.000 de urmăritori.
Kanal D a fost trei, cu 60.000 de privitori. România TV a coborât pe patru, cu 34.000.
Pe locul cinci regăsim postul de nişă Diva, cu o medie de 32.000 de persoane.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 6 iunie, pe intervalul iUmor (20.00 - 00.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 833.000 | 4.7 | 14.1 |
2 | Pro TV | 789.000 | 4.5 | 13.4 |
3 | Romania TV | 557.000 | 3.2 | 9.4 |
4 | Kanal D | 546.000 | 3.1 | 9.3 |
5 | Antena 3 | 374.000 | 2.1 | 6.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 6 iunie, pe intervalul iUmor (20.00 - 00.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 432.000 | 4.5 | 14.3 |
2 | Pro TV | 396.000 | 4.2 | 13.1 |
3 | Romania TV | 296.000 | 3.1 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 243.000 | 2.5 | 8 |
5 | Kanal D | 174.000 | 1.8 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 6 iunie, pe intervalul iUmor (20.00 - 00.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 194.000 | 4.6 | 19.9 |
2 | Antena 1 | 189.000 | 4.5 | 19.5 |
3 | Kanal D | 60.000 | 1.4 | 6.2 |
4 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 3.5 |
5 | Diva | 32.000 | 0.8 | 3.2 |
Pe cine intereseaza antenistule , in tv conteaza audientele
lalaiturile alea au audiente uriase
nu prostiile de umor de 2 leuti , de era videochatista in finala , sigur avea audienta mare naiumor