BANI PENTRU PRESĂ. Grupul Intact va lua cea mai mare "felie" din campania de informare prin care Guvernul sprijină presa: peste 3,3 milioane de euro pe durata celor patru luni de campanie, prin Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Radio ZU, dar şi prin Jurnalul Naţional şi site-urile grupului.
Grupul Pro TV (TV plus online) are în jur de 1,8 milioane.
La online, cei mai mulţi bani - jumătate de milion de euro pentru cele patru luni - se duc către grupul lui Radu Budeanu (prin două firme), care are site-urile prosport.ro (cu secţiunea tacataca.ro, axată pe generarea de clickuri, de care Paginademedia.ro a scris în trecut), gândul şi cancan.ro. Capital.ro (site despre ale căror titluri de click-bait Paginademedia.ro a scris în trecut) este, de asemenea, în top.
Site-ul Fanatik.ro e în capul listei la categoria "online locale". (UPDATE 22 iunie: Site-ul Fanatik, inclus iniţial de Guvern la capitolul Site-uri online locale, a fost mutat la categoria Site-uri online naţionale).
Ce companii de media intră în campania de informare a Guvernului?
Paginademedia.ro a făcut calculul în euro şi vă prezintă lista posturilor de televiziune, a radiourilor, site-urilor şi a titlurilor din presa scrisă care au fost acceptate în campanie.
Trei note importante:
1. Este o listă parţială, întrucât sunt încă în lucru şi alte solicitări.
2. Conform acestei liste, deşi campania de patru luni avea un buget maxim alocat de 40 de milioane de euro, totalul de până acum nu ajunge nici la jumătate: 17 milioane de euro totalizează, din calcule, campania Guvernului pe cele patru luni.
3. Pentru prima lună de campanie, instituţiile de media vor primi banii în avans, urmând ca situaţia să fie reglată în funcţie de rezultate în lunile următoare.
Sumele au fost stabilite pe baza rezultatelor posibile (în anumite condiţii de trafic şi de audienţă). Dacă acestea nu se realizează, nu se plătesc toţi banii.
Înainte de listă, de menţionat că această campanie a Guvernului are ca mesaj principal "Poartă masca". Spotul TV actual merge pe mesajul "Poartă masca", o execuţie în care mesajele de încurajare sunt scrise pe măştile de protecţie purtate de diverse personaje.
B1 TV a fost postul de televiziune care a difuzat primul spoturile din campania Guvernului, la începutul săptămânii trecute. Câteva zile mai târziu, clipurile au rulat şi pe Digi 24, iar pe finalul săptămânii (joi fiind semnate contractele) au intrat şi pe alte canale.
Şi acum, listele:
1. TELEVIZIUNI NAŢIONALE: Şapte milioane la televiziuni. Cei mai mulţi bani la Antene
Antenele au obţinut cea mai mare sumă pentru campanie: sunt peste 1,7 milioane la Antena Group (campania este pe Antena 1 şi pe Antena Stars) şi 630.000 de euro la Antena 3.
Grupul Intact intră în campanie şi cu site-urile (250.000 de euro), Radio ZU (625.000 de euro) şi cu Jurnalul Naţional (30.000 de euro).
Către grupul Pro T se vor duce, în cele patru luni de campanie, aproape 1,5 milioane de euro pentru posturile TV. Alţi 300.000 de euro sunt pentru online.
Kanal D va primi 1,3 milioane de euro, iar România TV, aproape 900.000 de euro.
Din totalul de aproape 20 de milioane alocaţi de Guvern iniţial, au fost aprobaţi doar 7 milioane de euro.
Lista posturilor de televiziune naţionale care intră campanie
COMPANII TV | EURO | |
---|---|---|
1 | Antena TV Group S.A. | 1.738.770 |
2 | S.C. PRO TV S.R.L. | 1.462.225 |
3 | S.C. Dogan Media International S.A. | 1.302.722 |
4 | S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L. | 892.836 |
5 | ANTENA 3 S.A. | 631.154 |
6 | RCS&RDS S.A. | 304.543 |
7 | ABC PLUS MEDIA S.A. | 288.962 |
8 | B1 TV Channel S.R.L. | 199.811 |
9 | Campus Media S.R.L. | 183.433 |
TOTAL cu TVA (pentru 120 de zile) | 7.004.456 | |
Buget total alocat conform OUG 63/2020 | 19.446.801 |
CAPTURI din spotul video:
2. RADIO: Antenna Group - Kiss FM, Magic Rock FM - singurul grup radio cu peste un milion de euro
Dintre posturile de radio, cea mai mare finanţare a obţinut-o Antenna Group (Grecia), adică Kiss FM, Magic FM şi Rock FM - peste un milion de euro pe toate cele patru luni.
Compania care deţine Europa FM intră în campanie pentru 670.000 de euro, iar 175.000 de euro merg către Virgin Radio (din acelaşi grup media).
Radio ZU - Camina (din grupul Intact), va beneficia de 625.000 de euro.
Au mai obţinut finanţări Naţional FM (72.000 de euro) şi Radio Guerrilla (36.000 de euro pentru toate cele patru luni).
Dacă la TV nu se vor cheltui toţi banii alocaţi iniţial de Guvern, alta este situaţia la radio, unde se vor cheltui aproape toţi cei 3,3 milioane de euro stabiliţi prin Ordonanţa de urgenţă.
Lista posturilor naţionale de radio care intră în campanie
COMPANII RADIO | EURO | |
---|---|---|
1 | A.G. RADIO HOLDING S.R.L. | 1.042.514 |
2 | Europe Developpement International R S.A. | 668.630 |
3 | GRUPUL MEDIA CAMINA (GMC) S.R.L. | 625.602 |
4 | RCS&RDS S.A. | 554.701 |
5 | S.C. Radio XXI S.R.L. | 174.219 |
6 | CANET RADIO S.R.L. | 115.803 |
7 | ABC PLUS MEDIA S.A. | 72.422 |
8 | Radio Guerrilla S.R.L. | 36.310 |
TOTAL cu TVA (pentru 120 de zile) | 3.290.200 | |
Buget total alocat conform OUG 63/2020 | 3.310.094 |
3. ONLINE NAŢIONAL. Peste jumătate de milion la grupul cu ProSport, CanCan şi Gândul
Din banii alocaţi online-ului de Guvern, cei mai mulţi merg la grupul lui Radu Budeanu: jumătate de milion de euro, prin două firme. Aproape 300.000 de euro se duc către Web Editinng Development (prosport.ro şi cancan.ro). Alţi 240.000 de euro se duc către Gândul, editat de Titluri Quality SRL.
Prosport.ro (prin secţiunea tacataca.ro) şi cancan.ro au fost subiectele mai multor materiale de click-bait, semnalate de paginademedia.ro.
Aproape 300.000 de euro vor fi direcţionaţi către site-urile Pro TV. La fel va lua Editura Evenimentul zilei şi Capital (titlu de asemenea subiect al unor materiale ale rubricii Derapaj, de pe Paginademedia.ro).
DCNews - prin Press Media Electronic, va primi 224.000 de euro, iar HotNews (MediaBit - aproape 100.000)
Site-urile Ringier au fost admise în campanie pentru un buget de 192.000 de euro.
În lista site-urile mai sunt Comisarul.ro, impact.ro, redacţia.ro, bzi.ro, PaginiAurii.ro. Două site-uri de parenting au, de asemenea, bugete aprobate pentru campanie: desprecopii.com şi suntmamica.ro.
Şi Marina Almăşan ia ceva, pentru site-ul femeide10.ro. Puţin însă: 985 de euro.
Cât a alocat iniţial Guvernul pentru site-urile naţionale? 7,4 milioane de euro era bugetul iniţial (din cei 40 de milioane), 4,4 milioane rezultă din dosarele aprobate.
Lista site-urilor NAŢIONALE care au fost acceptate pentru campania Guvernului
ONLINE NATIONAL | EURO | |
---|---|---|
1 | S.C. PRO TV S.R.L. | 295.900 |
2 | WEB EDITING DEVELOPMENT - prosport, cancan | 295.408 |
3 | EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL S.R.L. | 295.408 |
4 | Adevarul Holding S.R.L. | 267.386 |
5 | TITLURI QUALITY S.R.L. - gandul | 236.326 |
6 | S.C. Dogan Media International S.A. | 230.763 |
7 | Antena TV Group S.A. | 226.479 |
8 | IMEDIA PLUS GROUP S.A - eva, automarket, cinemagia | 225.743 |
9 | PRESS MEDIA ELECTRONIC - dcnews | 224.017 |
10 | RINGIER ROMANIA S.R.L. | 192.015 |
11 | ROOM 12 MANAGEMENT | 147.704 |
12 | ANDREI LASLAU MEDIA PRODUCTION - fabricatinromania.info | 147.704 |
13 | EUROPEAN BUSINESS ENVIRONMENT - stiripesurse | 121.106 |
14 | RTV PROPERTIES - romaniaTV, economica.net | 98.469 |
15 | MEDIA BIT SOFTWARE - hotnews | 98.469 |
16 | AS Media SRL | 97.484 |
17 | Inteligo Media S.A. - avocatnet | 88.622 |
18 | INTERNET CORP S.R.L. | 76.806 |
19 | RINGIER SPORTAL S.R.L. | 73.852 |
20 | Campus Media S.R.L. - Digi 24 | 73.852 |
21 | MANGO RECORDS S.R.L. - mgnews | 73.852 |
22 | WELL WIDE WEB S.R.L. - impact.ro | 64.005 |
23 | Telekom Romania Communications - telekomsport | 63.903 |
24 | AIR24 GATE S.R.L. - huff | 61.546 |
25 | GLOBAL IMPEX DISTRIBUTION - bzi | 59.082 |
26 | RCS&RDS S.A. | 51.696 |
27 | VICE ANTENNA S.R.L. -vice.com | 49.235 |
28 | Sfatul Medicului.ro SA | 49.235 |
29 | Europe Developpement International R S.A. | 48.753 |
30 | ANTENA 3 S.A. | 35.153 |
31 | ASOCIATIA AGROINTELIGENTA | 31.018 |
32 | ANCORE MEDIA - B1.ro | 29.541 |
33 | N.RO AGENTIA DE STIRI S.R.L. | 25.078 |
34 | Dinamic Soft - comisarul.ro | 24.617 |
35 | Fundatia Progress - maszol.ro | 24.617 |
36 | WHITE SPOT PRODUCTION - doctorulzilei | 24.617 |
37 | DOT SOCIAL MEDIA - redactia.ro | 24.617 |
38 | ROmedic.ro S.R.L. | 19.694 |
39 | MEDIA SUD EUROPA - GazetadeSud | 18.463 |
40 | RENTROP&STRATON - manager.ro | 17.232 |
41 | CASA SERAFIM S.R.L | 13.786 |
42 | AGENTIA DE PRESA RNEWS S.R.L. | 13725 |
43 | AGENTIA DE PRESA RNEWS SRL | 13.725 |
44 | Business Insider S.R.L. | 9.847 |
45 | DESPRECOPII.COM SHOP S.R.L. | 9.847 |
46 | ACTIVE SOFT S.R.L. - copilul.ro | 9.355 |
47 | ANA ONLINE SOLUTIONS - GreatNews | 8.862 |
48 | WEB SERVICES SOLUTIONS - suntmamica.ro | 8.696 |
49 | DIGITAL BUS - Life.ro | 7.385 |
50 | FCR MEDIA ON LINE - PaginiAurii.ro | 7.385 |
51 | Ziarmm S.R.L. | 4.923 |
52 | SANATATEA PRESS GROUP - Sanatatea.TV | 4.431 |
53 | MEDIA NET S.R.L. | 3.939 |
54 | MACHTEAM SOFT | 3.693 |
55 | CONSO MEDIA GROUP - conso.ro | 2.954 |
56 | ARHIPELAGO INTERACTIVE - finantare.ro, meteo.ro | 2.528 |
57 | CITY GUIDE MEDIA - Cinemap, ZilesiNopti | 2.462 |
58 | FINTELLIGENCE PRESS - financialintelligence | 2.462 |
59 | MEDICHUB MEDIA SRL | 2.348 |
60 | URBAN.RO GOING OUT SRL | 2.059 |
61 | MEDIA HUNEDOREANA S.R.L. | 1.723 |
62 | CONTERA STUDIO - femeide10.ro | 985 |
63 | COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL | 752 |
64 | Web Interactive Design - newstandard.news | 542 |
65 | Smart Sport Marketing - Kamikaze | 492 |
66 | UNIVERSUL JURIDIC SRL | 492 |
67 | Viata Medicala Romaneasca SRL | 295 |
68 | ATELIERUL DE INSPIRATIE - matusinka.ro | 25 |
TOTAL cu TVA (pentru 120 de zile) | 4.449.184 | |
Buget total alocat conform OUG 63/2020 | 7.447.249 |
4. ONLINE LOCAL: Site-ul Fanatik, cei mai mulţi bani. Iniţial a fost trecut la locale, apoi mutat la "naţionale"
Site-ul de Fanatik.ro, al lui Horia Ivanovici, apărea iniţial ca primul pe listă la publicaţii online locale. Are alocaţi 150.000 de euro pentru cele patru luni de contract. Site-ul a fost lansat în urmă cu câţiva ani ca un site de sport. Din martie 2019, s-a poziţionat ca un site de ştiri generale.
Horia Ivanovici a precizat pentru Paginademedia.ro că, deşi pe site-ul Guvernului suma aprobată este de 150.000 de euro, contractul a fost încheiat pentru 120.000 de euro (cu TVA inclus).
De ce apare la categoria "online local""
"Nici eu nu ştiu de ce apare aşa, din moment ce Fanatik este înscris în SATI ca un site generalist. Sunt convins că e o eroare de comunicare. Important de precizat, suma de mai sus reprezintă o estimare de consum publicitate, în niciun caz o sumă garantată", spune Ivanovici.
Fanatik este mult înaintea următoarelor site-urilor ZiaruldeIaşi (40.000 de euro) sau Monitorul de Suceava (34.000).
UPDATE 22 iunie: Site-ul Fanatik, inclus iniţial de Guvern la capitolul Site-uri online locale, a fost mutat la categoria Site-uri online naţionale.
Guvernul alocase pentru site-urile locale în jur de 2 milioane de euro. Doar 600.000 se vor cheltui.
Lista site-urilor încadrate la publicaţii online locale care intră în campania Guvernului
ONLINE LOCAL | EURO | |
---|---|---|
1 | FANATIK ONLINE S.R.L. | 147.704 |
2 | Grupul de Presa Medianet S.R.L. | 39.388 |
3 | INTERPRESS S.R.L. | 34.464 |
4 | INFORM MEDIA PRESS S.R.L. | 32.922 |
5 | BIZ AFACERI MEDIA S.R.L. | 29.541 |
6 | Faxmedia Info S.R.L. | 24.617 |
7 | MEDIA LIDER SATU MARE S.R.L. | 19.694 |
8 | ODS S.R.L. | 16.001 |
9 | Prima Press S.R.L | 14.992 |
10 | NEWS PORTAL S.R.L. | 14.770 |
11 | BIHOR MEDIA S.R.L. | 14.770 |
12 | MONITORUL DE CLUJ S.R.L. | 13.786 |
13 | RIPENSIS MEDIA TRUST S.R.L. | 12.309 |
14 | UNIREA PRES SRL | 12.309 |
15 | Mediapress S.R.L. | 11.078 |
16 | VIATA LIBERA S.R.L. | 9.847 |
17 | DHC MEDIA NET S.R.L. | 9.847 |
18 | ZIUA TOMIS S.R.L. | 9.847 |
19 | TIMPRESS S.A. | 9.847 |
20 | XXL Media SRL | 9.847 |
21 | NEW TIMES MEDIA S.R.L. | 8.862 |
22 | ZIARUL EVENIMENTUL SRL | 8.862 |
23 | ZI DE ZI EVENTS SRL | 7878 |
24 | TIPOTEX SA | 7.385 |
25 | GEFLO MEDIA S.R.L. | 5.416 |
26 | DESTEPTAREA S.A. | 4923 |
27 | XAOS REGIONAL MEDIA S.R.L. | 4.431 |
28 | CITYPRESS SRL | 4.431 |
29 | PROFITON SRL | 4.431 |
30 | SVL MEDIA PRODUCTIONS S.R.L. | 4.283 |
31 | BUM MEDIA | 3.693 |
32 | BAZAR MEDIA CONSULTING SRL | 3.693 |
33 | ARGESUL LIBER S.A. | 3.446 |
34 | Media Factory Concept SRL | 3.200 |
35 | MANAGER S.R.L. | 3.200 |
36 | G & P News & Advertising S.R.L. | 2.954 |
37 | H-Press S.R.L. | 2.954 |
38 | NV WOTAN MEDIA SRL | 2.954 |
39 | ANJA MEDIA GROUP SRL | 2.954 |
40 | JURNAL C&G S.R.L. | 2.462 |
41 | CASA DE PRESA SI EDITURA TRIBUNA S.R.L. | 2.216 |
42 | Cronica Prompt Media TR S.R.L. | 1.969 |
43 | Sportul Salajean SRL | 1.969 |
44 | Editura Realitatea Argeseana S.R.L. | 1.625 |
45 | PRESAMFAG 2017 S.R.L. | 1.477 |
46 | COTIDIAN TOP S.R.L. | 1.477 |
47 | TMT MEDIA INTERNATIONAL S.R.L. | 1.231 |
48 | COMPARTY S.R.L. | 1.231 |
49 | EDMA COM S.R.L. | 1.231 |
50 | ANOTIMP CASA DE PRESA SI EDITURA S.A. | 1.182 |
51 | LIDER DESIGN S.R.L. | 739 |
52 | Szabadsag SRL | 739 |
53 | ALDO DETAIL DIRECT S.R.L | 591 |
54 | PROJECT MEDIA GASTRONOMIE S.R.L. | 492 |
55 | JFK MEDIA & MORE SRL | 492 |
56 | Redactia Actual de Cluj S.R.L. | 492 |
57 | Infotime Media SRL | 468 |
58 | Fundatia Adevarul Harghitei | 394 |
59 | MANGEAC N EMIL II | 246 |
60 | MFG NEWWWS S.R.L. | 246 |
61 | Asociatia _Atlatszo Erdely Egyesulet | 123 |
62 | Curier SRL | 98 |
TOTAL cu TVA (pentru 120 de zile) | 600.720 | |
Buget total alocat conform OUG 63/2020 | 2.068.680 | |
5. ZIARE: Cât iau Adevărul Holding şi Ringier
La capitolul publicaţii tipărite, Adevăru Holding (Adevărul, Click) este primul pe listă, cu aproape 140.000 de euro pentru cele patru luni de campanie.
Urmează în top grupul local Inform Media (100.000 de euro) şi, pe poziţia a treia, Ringier România (Libertatea), cu 50.000 de euro alocaţi de Guvern.
Alţi 30.000 de euro merg către Gazeta Sporturilor, prin Ringier Sportal.
Pentru pubicaţiile tipărite, erau stabiliţi iniţial 2 milioane de euro. Guvernul va cheltui 1,6 milioane, potrivit datelor de până acum.
Lista publicaţiilor tipărite din campanie
Editori PRINT | EURO | |
---|---|---|
1 | Adevarul Holding S.R.L. | 137.865 |
2 | INFORM MEDIA PRESS S.R.L. | 100.445 |
3 | RINGIER ROMANIA S.R.L. | 55.146 |
4 | Prima Press S.R.L | 44.314 |
5 | Grupul de Presa Medianet S.R.L. | 41.360 |
6 | ANTENA 3 S.A. | 29.543 |
7 | RINGIER SPORTAL S.R.L. | 29.543 |
8 | INTERPRESS S.R.L. | 29.543 |
9 | BUM MEDIA | 29.543 |
10 | MEDIA SUD EUROPA S.A. | 29.543 |
11 | VIATA LIBERA S.R.L. | 29.543 |
12 | Mediapress S.R.L. | 29.543 |
13 | CASA DE PRESA SI EDITURA TRIBUNA S.R.L. | 29.543 |
14 | ANOTIMP CASA DE PRESA SI EDITURA S.A. | 29.543 |
15 | DESTEPTAREA S.A. | 29.543 |
16 | TIMPRESS S.A. | 29.543 |
17 | EDITURA MAXIM CONCEPT | 29.543 |
18 | Friss Press SRL | 29.543 |
19 | GORJEANUL SA | 29.543 |
20 | Inter Regional Media SRL | 29.543 |
21 | CRAI NOU SA | 29.543 |
22 | Cuvantul liber SRL | 29.543 |
23 | Graiul Maramuresului SRL | 29.543 |
24 | IMPRESS SRL | 29.543 |
25 | MEDIA HUNEDOREANA S.R.L. | 29.543 |
26 | UNIREA PRES SRL | 29.543 |
27 | PROFITON SRL | 29.543 |
28 | JURNAL C&G S.R.L. | 17.726 |
29 | ZI DE ZI EVENTS SRL | 17.726 |
30 | Cronica Prompt Media TR S.R.L. | 14.771 |
31 | TMT MEDIA INTERNATIONAL S.R.L. | 14.771 |
32 | MANAGER S.R.L. | 14.771 |
33 | GLOBAL IMPEX DISTRIBUTION S.R.L. | 14.771 |
34 | ARGESUL LIBER S.A. | 14.771 |
35 | COMPARTY S.R.L. | 14.771 |
36 | MONITORUL DE CLUJ S.R.L. | 14.771 |
37 | EDMA COM S.R.L. | 14.771 |
38 | Curier SRL | 14.771 |
39 | DELTA S.A | 14.771 |
40 | INFO MEDIA HOUSE SRL | 14.771 |
41 | Reflex srl | 14.771 |
42 | BRIO MEDIA SRL | 14.771 |
43 | CASA DE EDITURA NAPOCA SRL | 14.771 |
44 | CITYPRESS SRL | 14.771 |
45 | Grupul de Presa Accent SRL | 14.771 |
46 | ZIARUL EVENIMENTUL SRL | 14.771 |
47 | Fundatia Adevarul Harghitei | 14.771 |
48 | NV WOTAN MEDIA SRL | 14.771 |
49 | REALITATEA MEDIA SRL | 14.771 |
50 | Szabadsag SRL | 14.771 |
51 | XXL Media SRL | 14.771 |
52 | TIPOTEX SA | 14.771 |
53 | CITY GUIDE MEDIA SRL | 12.802 |
54 | BIHOR MEDIA S.R.L. | 11.817 |
55 | Observator Cultural | 11.817 |
56 | Mesagerul Press SRL | 11.817 |
57 | EDITOR BL 49 SRL | 11.817 |
58 | Viata Medicala Romaneasca SRL | 11.817 |
59 | VALCEA WEEK PRESS SRL | 9.848 |
60 | INDISCRET MEDIA SRL | 7.878 |
61 | SFG PRESS SRL | 7.878 |
62 | SPRINTEN INFOMAR S.R.L. | 7.878 |
63 | Smart Sport Marketing S.R.L. | 5.909 |
64 | MANGEAC N EMIL II | 5.909 |
65 | EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL S.R.L. | 5.909 |
66 | MFG NEWWWS S.R.L. | 5.909 |
67 | UTOPIUM SRL | 5.909 |
68 | PRESAMFAG 2017 S.R.L. | 3.939 |
69 | AL LUGOJPRESS | 3.939 |
70 | GENIUS SRL | 3.939 |
71 | Vila Press SRL | 3.939 |
72 | Sportul Salajean SRL | 3.939 |
73 | Asociatia pentru Tineret Aspire | 2.954 |
74 | Editura Haromszek Kiado SRL | 2.954 |
75 | IMPRIMA S.R.L | 2.954 |
76 | SEN-TEN MEDIA SRL-D | 2.954 |
77 | ZILE SI NOPTI MAGAZINE SRL | 2.954 |
78 | BIZ AFACERI MEDIA S.R.L. | 985 |
TOTAL cu TVA (pentru 120 de zile) | 1.574.620 | |
Buget total alocat conform OUG 63/2020 | 2.068.809 | |
Citeşte şi: Bani pentru presă. Textul final al Ordonanţei. 15 mai, data de start a campaniei Guvernului
Citeşte şi: Guvernul a aprobat. Va da 40 de milioane de euro pentru presă. Jumătate pentru TV. Ce face presa pentru aceşti bani? Totul despre cum se vor aloca banii
Citeşte şi: BANI PENTRU PRESĂ. Lista completă cu companiile media care s-au înscris. Cine a aplicat pentru bani de la Guvern? Nici 10% nu au documentele complete
Citeşte şi: Bani pentru presă. Textul final al Ordonanţei. 15 mai, data de start a campaniei Guvernului
Citeşte şi: Guvernul a aprobat. Va da 40 de milioane de euro pentru presă. Jumătate pentru TV. Ce face presa pentru aceşti bani? Totul despre cum se vor aloca banii
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Normal ca Antenele au primit cei mai multi bani ... cu cine sa faci campanie ... cu posturi la care nu se uita nimeni ???
Postacule antenist , la Pro se uita cei mai multi , nu la antenute