Cabral va prezenta o emisiune online, de educaţie fianciară. Se numeşte „La Taclale şi Parale” şi va fi lansată pe 25 iulie, de la ora 11:00, anunţă platforma dreptullabanking.ro.
Formatul este cel al unui show-concurs, de cunoştinţe generale pe teme legate de bani. În primul sezon vor fi cinci emisiuni, difuzate săptămânal pe Facebook şi pe dreptullabanking.ro.
De notat că emisiunile vor fi făcute de-acasă, pe Zoom.
Cabral va avea şi un invitat special alături de care va dezbate subiecte relevante şi utile din piaţa financiar-bancară. De asemenea, la fiecare emisiune se acordă un premiu - voucher eMAG de 500 de lei.
Oamenii trebuie să se înscrie online: Zece concurenţi pe ediţie
Cei care vor să participe trebuie să se înscrie pe site. În fiecare săptămână se va face o extragere electronică pentru concursul din săptămâna respectivă şi vor fi anunţaţi câte zece participanţi pe ediţie.
Campanie cu Dorian Popa sau Ana Morodan
#Dreptul la Banking este campania generică derulată de băncile din România, prin Agenţia Română a Băncilor. O campanie de informare şi educare, după cum au anunţat în luna februarie.
Prima parte a campaniei a mers pe hashtagul #pe încredere. Cinci influenceri au intrat într-un „joc". O provocare: Poţi să-ţi cumperi ceva pe încredere? Cinci influenceri care încercau să cumpere doar cu promisiunea că vor plăti în cinci zile.
Au fost cooptaţi în partea de teasing, cu #peîncredere: Dorian Popa, Ana Morodan, Coţofană, Skizzo Skillz şi Alex Bogdan
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii