VIDEO. Coca-Cola lansează primul spot video, după ce a oprit toate campaniile publicitare în timpul pandemiei. Proiectul vine la patru luni de la decizia companiei de a opri comunicarea publicitară, la finalul lunii martie.
Înaintea detaliilor despre campanie, ce spun oficialii Coca-Cola despre decizia de a suspenda publicitatea? Răspunsul vine de la Walter Susini (senior vice-president of marketing Coca-Cola EMEA):
„Nu pot spune dacă a fost o decizie bună sau rea, dar asta am simţit să facem la momentul respectiv”, a punctat acesta în conferinţa de lansare a noului spot.
De asemenea, acesta a mai spus că s-au orientat mai mult către susţinerea zonelor afectate de pandemie, cum ar fi industria HORECA. A mai spus că în perioada pandemiei brandul a donat 120 de milioane de dolari pentru a susţine lupta cu Covid-19.
Au venit şi cu câteva exemple de campanii Outdoor prin care au susţinut magazinele din zona HORECA, în locuri ca Budapesta sau Amsterdam (Vezi galerie foto de la finalul materialului).
Campania a fost lansată în cadrul unei conferinţe de presă „virtuale”, unde a fost invitat şi protagonistul spotului - George The Poet (artist şi podcaster din Marea Britanie, cu origini în Uganda). Unul dintre principalele mesaje ale clipului se referă la „Noua normalitate”.
Proiectul se va vedea în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
Reamintim că Coca-Cola, unul dintre cei mai mari clienţi publicitari, a luat decizia să oprească comunicarea publicitară atât pentru brandul Coca-Cola, cât şi pentru celelalte produse din portofoliul.
Tot atunci anunţau că donează, la nivel mondial, peste 120 de milioane de dolari pentru a susţine lupta cu COVID-19.
Citeşte şi: O decizie care se va „simţi”. Coca-Cola taie toate campaniile publicitare
VIDEO. Spotul lansat de Coca-Cola, cu George „The Poet”
Cine este George „The Poet”, artistul din centrul spotului?
Artistul George „The Poet" Mpanga este un interpret londonez, care îşi are originile în Republica Uganda. Inovaţia adusă de el, poezia recitată pe ritmuri de muzică, i-a adus celebritatea ca artist, devenind totodată un lider de opinie pe diferite teme sociale.
Debutul discografic i-a adus tânărului artist numeroase nominalizări şi premii notabile, printre care si BRITS Critics' Choice Award, BET'S Best International Act şi BBC’s Sound of 2015.
În 2018, George a lansat „Have You Heard George's Podcast?”, o serie de podcasturi realizate în colaborare cu Benbrick, compozitor şi designer de sunet, proiect care un an mai târziu avea sa fie premiat, inclusiv cu râvnitul titlu „Podcast of the Year” de către AudioBoom. La scurt timp, George a anunţat un parteneriat cu BBC menit să găzduiască Capitolul 2 al seriei „Have You Heard George's Podcast?”.
Această nouă serie a fost descrisă de către jurnalista Miranda Sawyers pentru The Guardian drept „cel mai bun podcast al anului 2019”, fiind apreciat în mod deosebit pentru „inventivitatea, onestitatea şi frumuseţea” acestuia.
Comentarii