VIDEO. Brandul de vinuri Cotnari îşi schimbă „hainele”. Mai exact, au fost rebranduită întreaga gamă Grasa de Cotnari (cu Tamaioasa Romaneasca, Feteasca Alba şi Busuioacă de Bohotin), după 23 de ani, anunţă reprezentanţii companiei.
La pachet cu transformarea vizuală au fost lansate şi două spoturi video.
Ultima schimbare de etichetă s-a întâmplat în anii '90.
„Este cea mai mare transformare vizuala a Gamei Cotnari fata de anul 1997”, menţionează sursa citată.
Ce s-a schimbat?
Concret, vinurile vin în sticle noi, au un logo în relief, o etichetă regândită, dar şi un nou produs: Busuioacă de Bohotin, roze.
În aceeaşi campanie de comunicare, Cotnari a lansat şi platforma de comunicare „Viaţa de Cotnari”.
De ce s-a hotărât schimbarea, după 23 de ani?
Răspunsul vine chiar de la cei care s-au ocupat de proiect:
„Procesul de modernizare al gamei s-a intins pe perioada unui an de zile si s-a bazat pe o serie de cercetari de piata si consumator, care au relevat nevoia unei schimbari profunde in universul marcii”, punctează aceştia.
Campania va rula între 22 iulie şi 30 septembrie, la TV, online şi in-store. Echipele care s-au ocupat de proiect:
COTNARI
- Razvan Serghiuta- Director General
- Stefan Matei- Actionar si Membru in Consiliu de Administratie
- Stefan Chiritescu-Director de Marketing
MEDIA: AnyMedia
- Ramona Sirota- Media Buying Director
- Laurentiu Cenusa-General Manager
PRODUCTIE:
- Regizor: Radu Barbulescu
- DOP: Radu Voinea
LA POST STUDIO
- Liviu Isop -General Manager
- Avanpost
WEBDESIGN
- B1 Studio
- Silviu Fenea- CEO
- Gabriel Jicman -SEO specialist
PACKAGING
- GMP + Webstyler
VIDEO. Unul dintre cele spoturi Cotnari | Viaţa de Cotnari
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu