Comunicarea brandului de imprimante Epson România va fi gestionată de agenţia Graffiti PR. Concret, înţelegerea a început luna aceasta, după acum anunţă reprezentanţii companiei.
Graffiti va gestiona comunicarea corporate şi brand pentru toate categoriile de produse.
Agenţia se va ocupa de comunicare atât pentru consumatori casnici, cât şi pentru clienţii corporate, menţionează sursa citată.
Sorina Mihail, Communication Director Graffiti PR:
„Pentru noi, câştigarea pitch-ului Epson este o reuşită cu totul specială, pentru că tot procesul s-a derulat când deja echipele lucrau de acasă, iar brieful a părut chiar mai dificil.
Suntem bucuroşi că am convins atât echipa locală, cât şi pe cea regională cu un produs de agenţie solid, dar mai ales pentru că vom putea aduce mai multă culoare în comunicarea liderului pieţei de videoproiectoare”, spus aceasta.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu