Radu Budeanu, patron Cancan, Ciao şi Gândul, a recunoscut că i-a dat mită Elenei Udrea. Omul de afaceri a declarat, la DNA, că a intermediat o mită de 3,8 milioane de euro pentru Elena Udrea, din partea unui alt om de afaceri, scrie Libertatea.
Budeanu a încheiat un acord de recunoaştere a vinovăţiei cu DNA în dosarul Hidroelectrica, în care este acuzat că a intermediat o mită de 3,8 milioane dolari, primită Elena Udrea, ministru al Dezvoltării Regionale şi Turismului la acea vremea.
În schimbul banilor, Udrea ar fi urmat să-şi folosească influenţa pentru menţinerea unor contracte cu compania de stat Hidroelectrica.
În perioada noiembrie 2011 – februarie 2012, Radu Budeanu ar fi predat, printr-un intermediar, fostului ministru suma de 3,8 milioane de dolari, pusă la dispoziţie de omul de afaceri, mai transmite Libertatea care citează DNA.
Pentru că şi-a recunoscut fapta, Budeanu ar urma să primească o pedeapsă de doi ani cu suspendare, menţionează aceeaşi sursă.
În dosarul Hidroelectrica, Elena Udrea a fost trimisă în judecată de DNA, în decembrie 2017, pentru trafic de influenţă şi spălare de bani. În acelaşi dosar, Dan Andronic (acţionar majoritar al Editurii Evenimentul Zilei şi Capital) este acuzat pentru mărturie mincinoasă, notează şi Europa FM.
Budeanu a preluat mai multe titluri de la Mediafaxul lui Sârbu
Reamintim că Radu Budeanu, fondatorul Cancan şi Ciao, a cumpărat mărcile Gândul, Descoperă, CSID, Apropo TV şi Go4IT, de la Adrian Sârbu, proprietarul Mediafax Group. Mişcarea s-a produs în toamna lui 2019. Şi mărcile ProSport şi ProMotor au trecut la Budeanu, în mai 2019.
Grupul lui Radu Budeanu, cei mai mulţi bani de la Guvern pe campania „Poartă Mască”
De notat că grupul lui Radu Budeanu încasează cei mai mulţi de la Guvern pe campania „Poartă mască”, dintre jucătorii de pe online.
Jumătate de milion de euro, pentru patru luni, se duc către grupul lui Radu Budeanu (prin două firme), care are site-urile prosport.ro (cu secţiunea tacataca.ro, axată pe generarea de clickuri, de care Paginademedia.ro a scris în trecut), gândul şi cancan.ro.
Cifrele însă vor putea fi mai mari, în noile condiţii, în care preţurile au fost mărite, pe de o parte şi, pe de altă parte, perioada campaniei a fost prelungită.
Citeşte şi: Schimbări majore în Ordonanţa bani pentru presă: încă 10 milioane în plus. Preţuri mai mari pentru TV, dar şi pentru online. Campania, prelungită
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii