VIDEO. ING Bank lansează o nouă campanie, la pachet cu spoturi video noi. Proiectul este semnat de agenţia Jazz Communications, iar reclamele sunt regizate de Sune Sorenseon (din Danemarca).
De altfel, este primul proiect major lucrat de Jazz din postura de agenţie a ING Bank. De notat că a mai existat o campanie semnată de Jazz şi în pandemie. Cele două companii au început să lucreze la începutul anului, după un pitch câştigat de agenţie la finalul lui 2019. Înainte de Jazz, contul ING a fost cinci ani la Headvertising (2015-2019).
Despre ce este vorba în noua campanie?
O nouă direcţie de brand şi un nou slogan
Prin noua campanie, banca a gândit şi o nouă direcţie de brand, sub conceptul - „do your thing”:
„Întreg conceptul, condensat în trei cuvinte simple, vorbeşte despre faptul că oamenii sunt liberi să se concentreze asupra a ceea ce contează cel mai mult pentru ei, ştiind că, atât în viaţa personală, cât şi în cea profesională, pot face lumea mai bună prin a fi ei înşişi”, explică reprezentanţii ING.
Cele trei spoturi video, cu titluri sugestive, vorbesc despre „redescoperirea micilor plăceri ale vieţii”, menţionează aceeaşi sursă. Cele trei reclame sunt:
- Piscina
- Balconul
- Maratonul
Poveştile sunt construite în jurul noului pachet de salariu ING, care oferă „şi, şi, şi” – „şi plăţi mobile, şi un curs valutar avantajos disponibil non-stop, şi taxe zero la orice bancomat, pentru oricine îşi aduce salariul la ING”.
Spoturile TV au fost create cu ajutorul unei tehnici ce a implicat filmarea single-shot, acţiunea fiind naturală şi fluidă. Muzica aparţine trupei româneşti We singing colors.
Valentin Suciu (Jazz Communication), despre campania ING:
„Am început să lucrăm cu echipa ING în mijlocul unei abordări globale noi în comunicare, în care produsele bancare nu mai sunt eroii, ci există doar pentru a ajuta oamenii să facă ceea ce le dă sens şi bucurie în viaţă. Sloganul "do your thing", vorbeşte despre noi, despre pasiunile, ciudăţeniile şi imperfecţiunile asumate zi de zi.
În campania Card Complet ne-am propus să redăm în fiecare spot o frântură de viaţă autentică, interesantă, inspirată din poveştile românilor. Şi să facem ca prezenţa produsului în reclamă să fie cât mai simplă şi naturală. Şi să o facem dintr-un singur cadru. Ocazie cu care am văzut cât de repede trec 30 de secunde când îţi propui să redai o poveste frumoasă într-un single-shot.
ING a ştiut întotdeauna să explice produsele bancare cu bună dispoziţie şi un pic de magie. Vrem să păstrăm asta şi în poveştile ce vor urma în campania ‘do your thing’”, spune Suciu.
Piscina
Balconul
Maratonul
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
https://youtu.be/_bgQLwVfG_s