EXCLUSIV. Televiziunea de ştiri lansată de Adrian Sârbu a intrat în măsurătorile de audienţă. Ce se vede după primele zece zile de cifre pentru Aleph News? Se uită românii la Aleph News la TV? La ce se uită?
Noul post de ştiri, apărut de câteva săptămâni, lansat şi fără o campanie de marketing (a fost mai mult "buzz" pe online) are, deocamdată, audienţe care îl plasează în partea de jos a clasamentului.
Cifrele se ridică la doar câteva mii de telespectatori în medie pe minut, şi asta la emisiunile de vârf.
Ca atare, ce apare?
De exemplu, dacă luăm ziua de ieri, cel mai urmărit program este cel realizat de Vlad Craioveanu - Cu ochii pe mine (dat acum de la 20.30, în locul lui Marius Tucă, care a făcut o pauză după ce a fost depistat cu COVID-19). La nivelul întregii ţări, la Craioveanu s-au uitat, în medie, 5.000 de telespectatori în fiecare minut.
Un alt program cu audienţă apropiată a fost, ieri, Ştirile de la ora 22.00, cu o medie în jur de 4.000 de telespectatori.
În "vârf" mai apare Ştiu, emisiunea cu Felix Drăghici şi Costi Mocanu. A scos mai bine la reluare, de la 22.00 (2.000 de telespectatori), decât la prima difuzare, când s-au uitat în medie cam 1.000 de români în fiecare minut.
Cam 3.000 de telespectatori a atras în medie pe minut şi Cristoiu, la emisiunea de duminică.
În restul zilei, cifrele sunt şi mai mici.
Ca o comparaţie, cifre înregistrate aseară de celelalte posturi de ştiri: aproape jumătate de milion la România TV, 445.000 la Antena 3, 130.000 la B1 şi 95.000 la Digi 24.
Acestea sunt cifrele în mii. În termeni de rating, cel puţin acum, Aleph News apare cu 0.0.
Mulţi au trecut, puţini au rămas
În fiecare minut, la Aleph au rămas, în programele de vârf, doar câteva mii de români, dar mult mai mulţi au "trecut" pe acolo, însă au stat puţin şi au plecat mai departe.
Audienţa a fost de câteva mii de oameni, dar pe bucata 19.00-23.00, aproximativ 40.000 de români au văzut cel puţin un minut din emisia Aleph News (aşa-numitul indicator reach, care indică "unicii"). Ca o comparaţie, reach-ul celui mai urmărit post de ştiri pe interval - România TV a fost de 2,6 milioane (aproape la fel a avut Antena 3), iar al Pro TV de 5,3 milioane de români.
Pe posturile de ştiri, reach-ul (adică "unicii" care au trecut pe un post, dar nu au stat mult) s-a ridicat la cifre de 1,2-1,3 milioane la celelalte staţii de ştiri (B1, Realitatea, Digi 24).
Citeşte şi: FOTO. S-a lansat! Cum arată postul lui Adrian Sârbu? Cine sunt clienţii de publicitatea din prima zi?
Citeşte şi: Reacţii la televiziunea lui Sârbu. Fost director Mediafax: „Adrian Sârbu e obsedat de acest nume. Prin 2012 m-a pus să cumpăr aleph.com”
Citeşte şi: Cum arată emisiunea cu Felix Drăghici şi Costi Mocanu. Program de ştiri comentate
Citeşte şi: Aleph News, postul de ştiri al lui Sârbu, poate începe emisia. A fost autorizat de CNA. Cum arată sigla?
Citeşte şi: Andrei Tomescu părăseşte Digi24, după nouă ani. A trecut tot la un canal de ştiri
Citeşte şi: Jurnalista Ioana Ţigănilă părăseşte Digi24 după nouă ani
Citeşte şi: Adrian Sârbu face trei televiziuni noi: un post de comedie, unul de business şi unul de ştiri. A luat deja licenţele
Citeşte şi: Adrian Sârbu şi Marius Tucă, într-un nou proiect TV. Televiziunea Smart TV a primit licenţă de la CNA
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Are totuşi şi un cârlig hipstereala asta geriatrică a Shogunului. E mult "eye candy" în rândurile prezentatoarelor. Sper că a scăpat domnişoara din captura de ecran de mai sus de dinozaurul hămesit (probabil neplătit la timp) care o pândeşte prin redacţie.
Și OTV la început arată mult mai bine in garsoniera de unde sa făcut cunoscut.