Audienţe. FCSB rămâne un magnet de audienţă pentru televiziunile din România. Ultimul exemplu a fost meciul de aseară, din deplasare cu Backa Topola, transmis de Look Plus. Cu partida de aseară, Look Plus a atins un record istoric: cel mai bun loc în clasamentele de audienţă de când există postul de televiziune.
Detalii, în continuare:
Echipa lui Gigi Becali s-a calificat dramatic în turul trei preliminar Europa League, după 6-6 în 120 de minute şi 5-4 la penalty-uri. Dramatismului meciului a adus audienţe record pentru Look Plus, care a prins primele locuri pe toate cele trei segmente.
Mai exact, a fost pe poziţia a doua pe publicul comercial, după Pro TV şi pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe.
Pe publicul masculin, a avut chiar primul loc.
De menţionat că meciul a început la 22:00 şi s-a încheiat la 00:45. Pe intervalul partidei Pro TV difuza un episod din „Ferma” şi apoi Ştirile Pro TV de noapte, iar Kanal D avea finalul episodului din „Preţul fericirii” şi de la 23:00 „Bravo, ai stil!”.
Pe Antena 1 se difuza filmul „Misiune Imposibilă: Declinul”, iar de la 23:30 Observatorul de Noapte şi de la miezul nopţii Xtra Night Show.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului FCSB (22:00-00:45):
Naţional. Meciul celor de la FCSB a pus Look Plus pe locul trei în toată ţara. Nu mai puţin de 386.000 de telespectatori au urmărit meciul dramatic din Serbia. Lider pe segmentul meciului a rămas Pro TV, cu 725.000 de privitori, iar Kanal D a ocupat poziţia secundă, cu 555.000 de urmăritori.
Antena 1 a fost doar pe locul patru, însă la mică de distanţă de Look Plus. Pe postul Intact se uitau 310.000 de telespectatori.
Urban. Şi la oraşe a fost urmărit meciul FCSB, iar postul Look Plus a rămas pe podium. La meciul FCSB s-au uitat, în medie, 254.000 de telespectatori.
Lider pe segment a fost Pro TV, cu 347.000 de urmăritori, iar pe doi s-a clasat Kanal D, cu 274.000.
Antena 1 s-a îndepărtat de podium şi a fost pe poziţia a 4-a, cu 171.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au urmărit şi ei calificarea echipei lui Gigi Becali şi au pus Look Plus pe locul al doilea. Partida celor de la FCSB a strâns 135.000 de telespectatori tineri şi i-a adus postului o cotă de share de 14.9%.
Pro TV însă şi-a menţinut prima poziţie şi pe comercial. Pe intervalul meciului se uitau 193.000 de privitori tineri pe postul din Pache Protopopescu. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 85.000 de urmăritori tineri.
De notat că, din publicul comercial, meciul FCSB de pe Look a avut cei mai mulţi bărbaţi: 115.000 s-au uitat la meci, faţă de 103.000 la Pro TV şi 43.000 la Antena 1.
Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 725.000 | 4.1 | 15.8 |
2 | Kanal D | 555.000 | 3.2 | 12.1 |
3 | Look Plus | 386.000 | 2.2 | 8.4 |
4 | Antena 1 | 380.000 | 2.2 | 8.3 |
5 | Romania TV | 310.000 | 1.8 | 6.8 |
6 | Antena 3 | 215.000 | 1.2 | 4.7 |
7 | National TV | 163.000 | 0.9 | 3.6 |
8 | Prima TV | 146.000 | 0.8 | 3.2 |
9 | Digi 24 | 108.000 | 0.6 | 2.3 |
10 | Happy Channel | 96.000 | 0.5 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 347.000 | 3.6 | 14.1 |
2 | Kanal D | 274.000 | 2.9 | 11.1 |
3 | Look Plus | 254.000 | 2.7 | 10.3 |
4 | Antena 1 | 171.000 | 1.8 | 6.9 |
5 | Romania TV | 168.000 | 1.8 | 6.8 |
6 | Antena 3 | 157.000 | 1.7 | 6.4 |
7 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 3.1 |
8 | Digi 24 | 69.000 | 0.7 | 2.8 |
9 | Pro 2 | 52.000 | 0.5 | 2.1 |
10 | DigiSport 1 | 48.000 | 0.5 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 193.000 | 4.6 | 21.3 |
2 | Look Plus | 135.000 | 3.2 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 85.000 | 2.0 | 9.4 |
4 | Kanal D | 69.000 | 1.6 | 7.6 |
5 | Pro 2 | 24.000 | 0.6 | 2.7 |
6 | AMC | 22.000 | 0.5 | 2.5 |
7 | Antena 3 | 22.000 | 0.5 | 2.4 |
8 | DigiSport 1 | 20.000 | 0.5 | 2.2 |
9 | Diva | 19.000 | 0.5 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 19.000 | 0.4 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii