AUDIENŢE. Debut pe primul loc pentru emisiunea Mireasa, la prima ediţie cu Simona Gherghe. Show-ul matrimonial a pus, ieri, pe primul loc Antena 1 în topul audienţelor. Pro TV, Kanal D şi România TV s-au bătut pentru următoarele locuri.
Emisiunea a strâns o medie de audienţă de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.
Reamintim că Simona Gherghe s-a întors pe sticlă după un an şi jumătate de absenţă, timp în care a fost în concediu de maternitate. Ea a fost nouă ani la cârma Acces Direct.
Cu ce emisiuni a concurat Mireasa?
Show-ul postului Intact nu a avut rival, pe interval. A fost pe primul pe toate cele trei targeturi. Pe interval, celelalte posturi TV au avut:
Pro TV - filmul Raiul există, de la ora 15:00. Până la ora 15:00, a fost ultima parte a filmului Un alt Karate Kid
Kanal D - În căutarea adevărului (de la 13:00) şi Roventura (de la 15:00)
România TV - Ştirile România TV
Citeşte şi: Simona Gherghe revine pe sticlă. Tot la Antena 1, dar nu la Acces Direct. Va prezenta un show matrimonial
Citeşte şi: Antena 1 resuscitează formatul „Mireasă pentru fiul meu”, după aproape trei ani de pauză. Postul a anunţat castingul
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele primei ediţii Mireasa cu Simona Gherghe din acest sezon (sâmbătă, 5 septembrie), difuzată în intervalul 14.00-16.00):
NAŢIONAL. Mireasa a fost, ieri, cel mai urmărit program după-amiază, pe intervalul 14:00-16:00. Prima ediţie cu Simona Gherghe, revenită pe TV după o pauză de un an şi jumătate, a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe.
Aproximativ jumătate de milion de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, prima ediţie a show-ului din noul sezon.
Kanal D a fost următorul post clasat, pe interval, cu o medie de 400.000 de telespectatori. Podiumul a fost ocupat pe Pro TV, cu o medie de aproximativ 386.000 de persoane pe interval.
Postul de ştiri România TV s-a clasat pe patru, cu o audienţă medie de 300.000 de urmăritori, când la televizor era Mireasa.
URBAN. Prima ediţie Mireasa, cu Simona Gherghe, a fost urmărită şi în mediul urban. Aproximativ 230.000 de persoane de la oraşe au urmărit, în fiecare minut, emisiunea matrimonială.
Pro TV a trecut pe locul doi, pe Kanal D. A numărat aproximativ 176.000 de telespectatori, pe interval.
România TV a fost următorul post clasat, pe trei, peste Kanal D. A înregistrat o medie de audienţă de aproximativ 150.000 de urmăritori, pe intervalul 14:00-16:00.
Kanal D a fost abia pe patru la oraşe, cu o medie de 133.000 de privitori.
COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc tot Mireasa, dar diferenţa faţă de concurenţă a fost ceva mai mică faţă de celelalte targeturi. În medie, 73.000 de persoane s-au uitat la Mireasa, în fiecare minut.
Pro TV a ocupat locul secund. A strâns o medie de 61.000 de privitori tineri, pe interval.
Pe segmentul comercial, Kanal D a reuşit să revină în primele trei. A înregistrat cifre de audienţă de aproximativ 42.000 de urmăritori, pe interval.
România TV a fost pe patru. A scos o medie de 21.000 de telespectatori, când la TV era Mireasa cu Simona Gherghe.
O clasare foarte bună a obţinut Kiss TV, pe interval. Postul muzical a fost pe locul cinci, cu o medie de 17.000 de persoane.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 5 septembrie, pe intervaul emisiunii Mireasa, cu Simona Gherghe (14.00-16.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 485.000 | 2.8 | 14.2 |
2 | Kanal D | 408.000 | 2.3 | 11.9 |
3 | Pro TV | 386.000 | 2.2 | 11.3 |
4 | Romania TV | 299.000 | 1.7 | 8.7 |
5 | Antena 3 | 132.000 | 0.7 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 5 septembrie, pe intervaul emisiunii Mireasa, cu Simona Gherghe (14.00-16.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 231.000 | 2.4 | 13.2 |
2 | Pro TV | 176.000 | 1.8 | 10 |
3 | Romania TV | 146.000 | 1.5 | 8.3 |
4 | Kanal D | 133.000 | 1.4 | 7.6 |
5 | Antena 3 | 93.000 | 1 | 5.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 5 septembrie, pe intervaul emisiunii Mireasa, cu Simona Gherghe (14.00-16.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 73.000 | 1.8 | 14.4 |
2 | Pro TV | 61.000 | 1.5 | 12.1 |
3 | Kanal D | 42.000 | 1 | 8.3 |
4 | Romania TV | 21.000 | 0.5 | 4.1 |
5 | Kiss TV | 17.000 | 0.4 | 3.4 |
Comentarii
Valabil si pentru serialul de sambata noaptea de la Pro, numit ***.
Audientele unde sunt?
Audientele Pro de vineri cu cele 2 meciuri unde sunt? Ca meciurile Romaniei sunt mai importante, nu emisiuni de 2 banuti.