AUDIENŢE. S-a mai „consumat” un meci în audienţe. Emisiunea „Visuri la cheie” a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, aseară, la nivel naţional şi pe publicul comercial.
Postul TV a pierdut totuşi oraşele, în favoarea Antenei 1, care a avut pe interval show-ul culinar Chefi la cuţite. Ambele emisiuni s-au terminat aproape în acelaşi timp.
Peste 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara au urmărit, în fiecare minut, emisiunea cu Dragoş Bucur prezentator.
Kanal D a fost postul de pe locul trei, aseară, pe intervalul Visuri la cheie.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV aseară, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la Cheie (20:30-22:35):
NAŢIONAL. Pro TV a câştigat publicul din toată ţara, aseară, cu emisiunea Visuri la cheie. Aproximativ 1,2 milioane de români s-au uitat, în medie, în fiecare minut.
Antena 1 a ocupat locul secund, cu Chefi la cuţite. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a adunat o medie de 1,1 milioane de privitori, pe minut.
Kanal D a fost postul de pe locul trei, pe interval, cu o medie de un milion de urmăritori.
România TV şi Naţional TV au completat top cinci-ul, pe intervalul Visuri la Cheie.
URBAN. La oraşe s-a schimbat liderul. Pro TV a coborât pe doi, sub Antena 1, cu o medie de 632.000 de telespectatori pe minut. Antena 1, de pe primul loc, a înregistrat o medie de aproape 700.000 de persoane.
Kanal D a completat podiumul şi la oraşe, pe interval, cu o medie de 541.000 de telespectatori.
România TV a rămas pe patru, dar Antena 3 a urcat pe cinci la oraşe, când la Pro TV era emisiunea Visuri la cheie.
COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc Pro TV şi emisiunea Visuri la cheie. Aproximativ 300.000 de telespectatori tineri s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea prezentată de Dragoş Bucur.
Antena 1 a ocupat locul secund, cu Chefii pe interval, de unde a înregistrat o medie de audienţă de 256.000 de privitori pe minut.
Locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 120.000 de telespectatori, pe interval.
Naţional TV a fost a patra opţiune a tinerilor, pe intervalul Visuri la cheie, cu o medie de 72.000 de persoane. Digi 24 a fost cel mai urmărit post de ştiri pe comercial, cu o medie de 29.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV miercuri, 16 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.271.000 | 7.2 | 17.4 |
2 | Antena 1 | 1.159.000 | 6.6 | 15.9 |
3 | Kanal D | 1.000.000 | 5.7 | 13.7 |
4 | Romania TV | 489.000 | 2.8 | 6.7 |
5 | National TV | 393.000 | 2.2 | 5.4 |
6 | Antena 3 | 354.000 | 2 | 4.8 |
7 | Happy Channel | 129.000 | 0.7 | 1.8 |
8 | TVR 2 | 129.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Prima TV | 124.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 122.000 | 0.7 | 1.7 |
11 | Realitatea Plus | 117.000 | 0.7 | 1.6 |
12 | Digi 24 | 115.000 | 0.7 | 1.6 |
13 | TVR 1 | 100.000 | 0.6 | 1.4 |
14 | Antena Stars | 97.000 | 0.5 | 1.3 |
15 | B1TV | 94.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 16 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:35), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 695000 | 7.3 | 17.7 |
2 | Pro TV | 632.000 | 6.6 | 16.1 |
3 | Kanal D | 541.000 | 5.7 | 13.8 |
4 | Romania TV | 230.000 | 2.4 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 206.000 | 2.2 | 5.3 |
6 | National TV | 168.000 | 1.8 | 4.3 |
7 | Happy Channel | 90.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Digi 24 | 87.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Prima TV | 65.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Realitatea Plus | 62.000 | 0.7 | 1.6 |
11 | Pro Cinema | 60.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | TVR 2 | 59.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | B1TV | 57.000 | 0.6 | 1.4 |
14 | AXN | 55.000 | 0.6 | 1.4 |
15 | DigiSport 1 | 51.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 16 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:35), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 301.000 | 7.2 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 256.000 | 6.1 | 20.6 |
3 | Kanal D | 120.000 | 2.9 | 9.7 |
4 | National TV | 72.000 | 1.7 | 5.8 |
5 | Digi 24 | 29.000 | 0.7 | 2.4 |
6 | Romania TV | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | Pro Cinema | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
8 | Happy Channel | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | DigiSport 1 | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Boomerang | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
11 | AMC | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
12 | Prima TV | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
13 | Antena 3 | 15.000 | 0.4 | 1.2 |
14 | History | 15.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | Minimax | 13.000 | 0.3 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Dezastru pe Antenuta ta, ha ha ha. Umilinta si aseara. Razvan R plange de suparare...
Pro a sters pe jos cu Chefii lui.