AUDIENŢE. Pro TV, cu Visuri la cheie, şi Antena 1, cu Chefi la cuţite, şi-au împărţit seara de miercuri. Pro TV a strâns cei mai mulţi privitori la nivel naţional şi pe segmentul comercial, iar Antena 1 a câştigat oraşele.
S-a repetat scenariul de săptămâna trecută, dar cifrele au fost mai mari pentru ambele posturi de la vârful clasamentului. Cea mai mică diferenţă dintre cele două a fost pe publicul comercial, unde lupta a fost strânsă.
De notat că cele două emisiuni s-au intersectat aproape perfect, pe intervalul 20:30-22:30. Pe acelaşi interval, Kanal D a avut serialul turcesc Preţul fericirii.
Vezi şi cifrele de săptămâna trecută, AICI
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV aseară, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la Cheie (20:30-22:30):
NAŢIONAL. Pro TV a fost cel mai urmărit post TV, la nivelul întregii ţări, cu Visuri la cheie. A adunat o medie de 1,5 milioane de telespectatori pe minut, cu 300.000 mai mult ca miercurea trecută.
Antena 1, de pe locul secund, a bifat creştere de asemenea. A înregistrat o medie de 1,3 milioane de privitori, aseară, pe interval, faţă de 1,1 milioane cât avea acum o săptămână.
Podiumul a fost completat de Kanal D, cu un milion de persoane în medie, pe intervalul Visuri la cheie.
România TV - 485.000 de privitori şi Antena 3 - 386.000 s-au clasat pe locurile patru şi cinci.
URBAN. La oraşe lucrurile s-au schimbat. Pro TV a coborât pe doi, sub Antena 1. Cu emisiunea prezentată de Dragoş Bucur, Pro TV a scos o medie de 681.000 de telespectatori. A avut în plus aproximativ 50.000 de persoane faţă de acum o săptămână.
La fel s-a întâmplat şi în cazul Antenei 1, postul de pe primul loc, care a crescut de la 700.000, la 800.000 de persoane.
Kanal D, de pe locul trei, a scos o audienţă de peste jumătate de milion de persoane.
România TV a fost pe patru (244.000) şi Antena 3 s-a clasat pe cinci, cu 213.000.
COMERCIAL. Bătălia a fost foarte strânsă pe comercial. Tinerii au pus pe primul loc Pro TV şi emisiunea Visuri la cheie, dar Antena 1 i-a suflat în ceafă postului din Pache Protopopescu.
De pe primul loc, Pro TV a avut audienţe de 363.000 de privitori tineri. Antena 1, pe doi, a fost aproape, cu 343.000 de tineri, pe interval.
Locul trei i-a aparţinut Kanal D, cu 113.000 de telespectatori pe minut, pe interval.
Naţional TV a fost pe patru, iar România TV pe cinci, cu 35.000 şi 33.000 de privitori.
Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.511.000 | 8.6 | 19.7 |
2 | Antena 1 | 1.351.000 | 7.7 | 17.6 |
3 | Kanal D | 1.024.000 | 5.8 | 13.4 |
4 | Romania TV | 485.000 | 2.8 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 386.000 | 2.2 | 5 |
6 | National TV | 271.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | Prima TV | 163.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | Pro Cinema | 144.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Realitatea Plus | 127.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 124.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 810.000 | 8.5 | 20.2 |
2 | Pro TV | 681.000 | 7.1 | 17 |
3 | Kanal D | 535.000 | 5.6 | 13.3 |
4 | Romania TV | 244.000 | 2.6 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 213.000 | 2.2 | 5.3 |
6 | National TV | 122.000 | 1.3 | 3 |
7 | Prima TV | 75.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | Happy Channel | 72.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 66.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | DigiSport 1 | 62.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 363.000 | 8.6 | 27.6 |
2 | Antena 1 | 343.000 | 8.2 | 26 |
3 | Kanal D | 113.000 | 2.7 | 8.5 |
4 | National TV | 35.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | Paramount | 27.000 | 0.6 | 2 |
8 | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Prima TV | 23.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | AXN | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Serios postacule? Cand erau la Antenuta la Accesati ii laudai mereu, cand era Antenuta lider.
Acum cand e mereu pe locul 2 comercial, nu iti mai plac?
Asa de slab Te cunosc de undeva, iumor, mereu locul 2 sub filme vechi de 1000 de ani. Asa de slab Sacrificiul, factorul ics, mereu locul 2, rău ati ajuns , lumea renunță la mizerii încet
Lasa ca e bine postacule. 3 zile Chefii, emisiunea se termina foarte repede. O punea 2 zile pe saptamana, se termina in 2021...
Ferma a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 5.8 puncte de rating și 21.5% share.
Unde visezi cap sec Chefii lideri 3 zile la rand? Tu stii sa citesti un text? Pro lider 2 target-uri din 3. Antenuta doar pe urban. Deci Pro a fost lider aseara cap sec.
Antenuta lider doar luni si marti cu Chefii, vai vai vai, umilinta.
Si tu de ce nu ii laudai inainte? Ca erau la Pro nu? Ca s-au mutat la Antenuta, imediat ti-au placut, vai vai vai
Cum sa fie asa, mascatii peste Sacrificiul, peste iUmor, peste Te cunosc de undeva, peste Xfactor, vai vai vai
Degeaba postacule, 3 saptamani la rand, Visuri la cheie peste Chefii tai pe comercial, umilinta
Si Ferma tot peste Sacrificiul tau,hahaha