Skip to main content

AUDIENŢE. Chefii de la Antenă i-au luat şi săptămâna asta faţa lui Vlad. Serialul de la Pro TV, locul doi şi aseară

 
Foto | Facebook - Vlad
Foto | Facebook - Vlad

AUDIENŢE. Vlad n-a ţinut piept Chefilor. Serialul de la Pro TV a fost devansat, aseară, de show-ul culinat al Antenei 1. S-a repetat scenariul de săptămâna trecută, când Pro TV a fost sub Antena 1 luni seară.

Publicitate

Pro TV a fost pe locul doi atât cât la TV a fost Vlad, dar şi după ce serialul s-a încheiat. Chefi la cuţite, care a avut aproape o oră în plus, a dominat seara de luni.

Un aspect interesant de remarcat este acela că cifrele postului Intact au fost mai mari pe intervalul în care chefii s-au bătut direct cu Vlad (20:30-22:30), decât cele pe întreg intervalul (20:30-23:20).

Peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit, în medie, serialul cu Adrian Nartea în rol principal. Pe de altă parte Antena 1, liderul pe interval, a înregistrat cu Chefi la cuţite o medie de 1,4 milioane de privitori.

Emisiunea cu Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu, a scos pe intervalul mai lung o medie de 1,3 milioane de privitori.

La bătaie cu Vlad, Kanal D a pus un serial turcesc (care a început la 20:00). Producţia „Preţul fericirii” a pus postul Dogan pe locul al treilea în audienţe.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Vlad (20:30-22:30):

Naţional. Vlad, serialul Pro TV-ului, a pierdut încă un duel direct cu bucătarii Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu, de la Antena 1. Serialul a pus Pro TV doar pe locul doi în audienţe luni seară, cu o medie de 1,1 milioane de privitori.

Liderul, aseară, a fost Antena 1. Pe intervalul în care Chefi la cuţite s-a intersectat cu Vlad, postul a scos o medie de 1,4 milioane de urmăritori.

Podiumul, pe intervalul Vlad, a fost completat de Kanal D. Postul Dogan a numărat 950.000 de persoane, pe minut.

România TV şi Antena 3 au ocupat locurile patru şi cinci.

Urban. Pro TV, cu Vlad, a ocupat poziţia secundă şi la oraşe. Aici, postul din Pache Protopopescu a atras aproximativ 585.000 de privitori.

Antena 1 a ocupat primul loc şi la oraşe, cu Chefii, pe intervalul Vlad. A scos o medie de 750.000 de persoane pe minut.

Kanal D s-a menţinut pe trei, cu jumătate de milion de telespectatori.

Antena 3 şi România TV au făcut schimb de locuri la oraşe şi s-au clasat pe patru, respectiv cinci.

Comercial. Pe comercial diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost mai mică, dar nici tinerii n-au ajutat prea mult serialul de la Pro TV. Postul s-a clasat pe locul secund, pe intervalul 20:30-22:30, cu o medie de 322.000 de privitorii.

Pe de altă parte, de pe primul loc, Antena 1 a adunat aproximativ 350.000 de urmăritori.

Kanal D a ocupat locul trei, cu 125.000 de tineri, pe minut.

Un aspect de notat este acela că România TV şi Antena 3 au dispărut din primele cinci, pe comercial. DigiSport 1, cu meciul Medias - Dinamo şi 55.000 de privitori, a fost pe patru. De asemenea, Digi24 a fost cel mai urmărit post de ştiri pe segmentul tânăr, cu 37.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.450.000 8.2 18.5
2 Pro TV 1.114.000 6.3 14.2
3 Kanal D 948.000 5.4 12.1
4 Romania TV 436.000 2.5 5.6
5 Antena 3 384.000 2.2 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 749.000 7.9 18.3
2 Pro TV 585.000 6.1 14.3
3 Kanal D 510.000 5.4 12.5
4 Antena 3 234.000 2.4 5.7
5 Romania TV 205.000 2.1 5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 354.000 8.5 25
2 Pro TV 322.000 7.7 22.8
3 Kanal D 125.000 3 8.8
4 DigiSport 1 55.000 1.3 3.9
5 Digi 24 37.000 0.9 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • claudiiu claudiiu
    Bai Mille si Sacrificiul pentru cine e nu pentru femei ba disperatule pai la Vlad se uita si publicul feminin si cel masculin si vorba lui Tudor Chirila prefer sa spectacolele mele sa fie 10 000 de oameni iteligenti decat 100 000 de prosti
  • Mile Mile
    Atunci ce sunteti disperați, ati facut zero și ceva peste iumor, asta succes , la concurenta cu ceva ieftin
  • Dan Dan
    Ce productie grandioasa, usere Constantin?! Vlad e o copie a unui serial turcesc! :))
  • Mile Mile
    Vlad e o telenovelă ca oricare alta , doar disperați se uita la ceva de femei , unde trăiți, sunteti disperați
  • RzV RzV
    Unii nu inteleg un lucru. Se compara o emisiune de divertisment cu un serial. La emisiune te poti uita in orice moment si intelegi despre ce e vorba. La serial daca nu te-ai uitat de la primele episoade e aproape imposibil sa mai prinzi actiunea, mai ales ca e una destul de complexa si nu e pentru oricine. Deci Vlad are o audienta constanta, nu are motiv sa creasca deodata fata de saptamana trecuta, dar unii nu inteleg nimic din audiente. Doar sa vada Antena pe primul loc si sunt cei mai feiriciti.
  • Constantin Constantin
    Probabil unii oameni preferă ceva facil. nu sunt obișnuiți cu producții grandioase precum Vlad.
    Sunt sigur că pro-ul ia în considerare și reacțile din online. Nu cred că e o mare pierdere. Serialul Vlad are deja publicul lui.
  • Valentin Valentin
    Un lucru e clar Antena 1 a luat public de la PRO TV cât și de la Kanal D altfel nu îmi explic de ce Vlad e tot pe locul 2 ! Și asta poate da un semn producătorilor că ajunge 3 sezoane să mai facă altă copie !
  • Marian Marian
    Miu Miu din cauza ca filmele nu prind la antenuta si de frica au schimbat cu desene rulate de 100 de ori poate prind si ei din zbor ceva
  • Marian Marian
    Razvan cred ca ar trebui sa intri la izolare esti dus rau baiete
  • Razvan Razvan
    Cap sec ,Sacrificul sapt. trecuta cand s-a intersectat cu Ferma a avut 4,2 puncte de rating nu 3,2 ,iar Ferma 5 puncte ,diferenta de doar 0,8 puncte de rating între Ferma și Sacrificiul , 3,2 puncte de rating a avut joi cu un film,asa ca nu mai debita asemena tâmpenii
  • Razvan Razvan
    Cât de idiot sa fii sa mănânci *** aiurea, *** ,nu vezi ca Chefii au sters pe jos cu serialul vostru .
  • Miu Miu Miu Miu
    Se intampla ceva evenimente la antene joi seara? :) Programul a fost modificat,apare un film de desene si dupa reluare chefi la cutite.Deci nu apare capatos si nici stirile de noapte
    Razvan,poate stii ceva
  • Serialister Serialister
    Locul 2, dar serialul Vlad e cu mult peste porcaria de Sacrificiul. Plus ca Vlad e la bataie cu Chefii. Nu ca fricosii de la Antenuta. Sacrificiul il pui la o ora tarzie in noapte, la bataie cu Fermierii.

    Aseara Vlad 7.7 rating, Sacrificiul saptamana trecuta doar 3.2 puncte. Deci dublu fata de Antenuta. Vai...
  • Filmiero Filmiero
    PS: trebuia o poza cu Chefii nu cu Vlad ,ca doar Chefii au fost lideri!

    Serios postacule? Pai duminica umorul de 2 parale a fost sub Pro pe toate target-urile. De ce nu ai cerut sa fie poza cu filmele antice date de Pro?
  • Marcovici Marcovici
    Bravo Pro TV. Saptamana trecuta, diferenta pe comercial a fost de 44.000 persoane. Aseara, doar 32.000 de persoane. A mai recuperat Pro TV. Bravo!

Trimite un comentariu

sus