Audienţe. „Meciul” de marţi seară în bătălia cifrelor s-a dat între Las Fierbinţi, Chefi la Cuţite şi Ferma, dar cu un "intrus" surpriză: serialul Nemilosul Istanbul de pe Kanal D.
A fost o seară cu răsturnări de situaţie. Chefii au pierdut cu fierbinţenii şi cu turcii, dar au învins emisiunea Mihaelei Rădulescu.
Detalii, în continuare:
Pe intervalul comun dintre Chefi la Cuţite şi Las Fierbinţi (20.30-21:30), emisiunea Antenei 1 a fost şi sub Kanal D pe naţional (adică pe poziţia a treia), iar pe urban şi comercial s-a clasat pe locul secund.
Este pentru prima dată când emisiunea culinară a postului Intact coboară pe a treia treaptă a podiumului. În schimb, Las Fierbinţi rămâne un serial urmărit şi atrage peste 2 milioane de telespectatori.
Lucrurile s-au schimbat pe intervalul Chefi la Cuţite-Ferma (21:30-23:15). După ce a început emisiunea cu Mihaela Rădulescu pe Pro TV, Antena 1 îşi recapată poziţia de lider, în timp ce producţia de pe Pro coboară pe trei pe naţional şi urban, iar pe comercial se află pe poziţia secundă.
De menţionat că episodul din „Nemilosul Istanbul”, pe pe Kanal D. a început la 20:00 şi s-a încheiat în jurul orei 23:00.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Chefii, învinşi de fierbinţeni şi de turci
Naţional. Pro TV a stat foarte bine în audienţe cât a rulat episodul din Las Fierbinţi. Serialul de comedie a fost umărit, în medie, de 2.043.000 de telespectatori.
La mare distanţă s-a clasat pe locul doi Kanal D. Episodul din producţia Nemilosul Istanbul a pus postul Dogan pe poziţia a doua, cu 1.401.000 de privitori, în timp ce Antena 1 cu Chefi la Cuţite coboară pe trei, cu 1.345.000 de urmăritori.
Urban. La oraşe s-au inversat locurile de pe podium, dar Pro TV a rămas lider fără probleme. La fierbinţeni se uitau 959.000 de urmăritori, iar Antena 1 a urmat pe locul secund, cu 769.000 de privitori.
Kanal D revine pe poziţia a treia - 673.000 de telespectatori. În top urmează România TV şi Antena 3, la fel ca pe naţional.
Comercial. Tinerii au ales să privească serialul Las Fierbinţi. Aproximativ 442.000 de privitori tineri se uitau pe Pro TV. Cifre bune şi în creştere pentru Chefi la Cuţite. Cooking show-ul Antenei 1 a fost pe doi - 370.000 de urmăritori tineri.
Kanal D rămâne pe trei şi pe comercial - 185.000 de telespectatori tineri. Pe locul patru se clasează Digi Sport 1, care avea un meci din UEFA Champions League - Şahtior-Inter Milano (19:55-21:40). Pe postul RCS-RDS se uitau 37.000 de urmăritori tineri.
Audienta posturilor TV marţi, 27 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.043.000 | 11.6 | 24.3 |
2 | Kanal D | 1.401.000 | 8 | 16.7 |
3 | Antena 1 | 1.345.000 | 7.6 | 16 |
4 | Romania TV | 364.000 | 2.1 | 4.3 |
5 | Antena 3 | 321.000 | 1.8 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 27 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 959.000 | 10.1 | 21.7 |
2 | Antena 1 | 769.000 | 8.1 | 17.4 |
3 | Kanal D | 673.000 | 7.1 | 15.2 |
4 | Romania TV | 212.000 | 2.2 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 210.000 | 2.2 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 27 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 442.000 | 10.5 | 29.1 |
2 | Antena 1 | 370.000 | 8.8 | 24.4 |
3 | Kanal D | 185.000 | 4.4 | 12.2 |
4 | DigiSport 1 | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
5 | Antena 3 | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Ferma pierde lupta cu Bucătarii. Pro TV, pe trei pe două segmente
Naţional. Lucrurile se schimbă când se încheie Las Fierbinţi. Pro TV pierde masiv din public cu episodul din Ferma. S-a clasat pe locul trei în ţară, având doar 883.000 de urmăritori.
Antena 1 a condus ierarhia cu 1.441.000 de privitori, fiind urmată de Kanal D - 1.253.000 de telespectatori.
Urban. Aceeaşi poveste şi la oraşe. Antena 1 cu Chefi la Cuţite rămâne pe prima poziţie - 818.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D îşi păstrează poziţia secundă - 616.000 de privitori.
Pro TV completează podiumul, dar cu cifre modeste - 476.000 de telespectatori. Urmează Antena 3 şi România TV.
Comercial. Tinerii au ales bucătarii de pe Antenă. 397.000 de privitori tineri se uitau la cooking show-ul prezentat de Gina Pistol. Pro TV a crescut pe acest segment. Emisiunea Ferma a pus postul din Pache pe locul secund - 266.000 de privitori tineri. Kanal D coboară pe ultima treaptă a podiumului - 161.000 de telespectatori tineri.
Digi Sport 1 se menţine şi aici pe locul patru - 71.000 de privitori tineri. Pe intervalul cu Ferma difuza un alt meci din Champions League - Borussia Monchengladbach-Real Madrid (de la 22:00).
Audienta posturilor TV marţi, 27 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:15), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.441.000 | 8.2 | 21.1 |
2 | Kanal D | 1.253.000 | 7.1 | 18.4 |
3 | Pro TV | 883.000 | 5 | 12.9 |
4 | Antena 3 | 348.000 | 2 | 5.1 |
5 | Romania TV | 269.000 | 1.5 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 27 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:15), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 818.000 | 8.6 | 21.3 |
2 | Kanal D | 616.000 | 6.5 | 16.1 |
3 | Pro TV | 476.000 | 5 | 12.4 |
4 | Antena 3 | 231.000 | 2.4 | 6 |
5 | Romania TV | 148.000 | 1.5 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 27 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:15), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 397.000 | 9.5 | 27.7 |
2 | Pro TV | 266.000 | 6.3 | 18.5 |
3 | Kanal D | 161.000 | 3.8 | 11.2 |
4 | DigiSport 1 | 71.000 | 1.7 | 5 |
5 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Deci e clar ca Antenuta ta minte postacul cap sec Razvanel Cap de Miel :)))
Pro a avut 8.4 rating comercial pe intervalul Chefilor , nu 8 cum minte Antenuta pe site-ul lor :)))
Blegovane Razvan Putina R, iar Fierbintenii au sters pe jos cu Chefii tai , asta iti e frica sa mentionezi cap de guma ? Fierbintenii cu 2 puncte peste. Poti sa plangi!
Pe site-ul Antenutei scrie ca: "Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 26.2%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 8 puncte de rating și 22.8% cotă de piață."
Deci emisiunea s-a terminat la 23:15. Daca facem media pe comercial dintre Fierbinti (20:30-21:30) si intersectia cu Ferma (21:30-23:15) postate pe aceasta stire, Pro a avut 8,4 puncte rating comercial. Iar Antenuta ne minte ca a avut 8, vai vai vai...
Iar Antenuta a avut 9.15 rating, au rotunjit la ei pe site la 9.2 puncte (sa dea bine in ochii postacilor).
Pana acum, doar Fierbintenii si meciurile de fotbal au avut peste 10 rating toamana asta. Antenuta cu nimic, momentan...
Ca aseara Chefii s-au terminat la 23:15, dar Ferma a mai tinut cam 30 de minute in plus.
Nici nu stii pe cine sa crezi...