AUDIENŢE. Cine a câştigat în lupta pentru audienţe, aseară? Pro TV şi Antena 1 au ocupat, pe rând, poziţia de lider de audienţă marţi seară.
Pe de-o parte, Pro TV a dat programul serii: Las Fierbinţi, cu o audienţă de peste 2,1 milioane de telespectatori. Pe de altă parte, Antena 1 a recuperat bine după ce s-a terminat serialul de comedie şi a fost lider de audienţă, cu Chefi la Cuţite.
De notat că Chefi la cuţite s-a întins pe parcursul a aproape trei ore, timp în care s-a intersectat cu producţiile Pro TV: cu Las Fierbinţi (20:30-21:25) - unde a pierdut clar şi cu Ferma (21:25-23:10) - unde a recuperat.
Pe întreg intervalul (20:25-23:10), cooking show-ul Antenei 1 a câştigat oraşele şi tinerii, în timp Pro TV a fost lider la nivel naţional.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Chefi la Cuţite:
Naţional. Chefii Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu au adunat în faţa televizoarelor o medie de 1,31 milioane de privitori aseară. Totuşi, n-a fost suficient să pună Antena 1 pe primul loc. Postul Intact s-a clasat pe doi, dar foarte aproape de Pro TV.
Postul din Pache Protopopescu a fost lider la nivel naţional, cu o medie de 1,37 milioane de persoane. Pe intervalul cooking show-ului a difuzat Las Fierbinţi şi Ferma.
Locul trei a aparţinut Kanal D, cu 1,2 milioane de oameni, pe interval. Postul Dogan a difuzat, pe interval, Nemilosul Istanbul.
Urban. În mediul urban, reţeta chefilor a fost pe gustul publicului. Antena 1 a condus clasamentul, cu o medie de 744.000 de urmăritori pe minut.
Locul doi a fost al Pro TV-ului, care a scos pe interval o medie de 642.000 de persoane în fiecare minut.
Kanal D a fost următorul post clasat, cu o audienţă medie de aproape 600.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au ales tot show-ul produs de Mona Segall şi prezentat de Gina Pistol. Antena 1 s-a clasat pe primul loc, cu Chefi la cuţite. Postul a adunat o medie de 350.000 de privitori cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Pro TV i-a suflat în ceafă, pe interval, unde a adunat o medie de 320.000 de tineri.
Podiumul a fost completat de Kanal D, cu cifre la jumătate faţa de cele două rivale. Aproximativ 146.000 de privitori a avut postul Dogan pe intervalul Chefi la cuţite.
Audienta posturilor TV marţi, 20 octombrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.378.000 | 7.8 | 17.7 |
2 | Antena 1 | 1.317.000 | 7.5 | 16.9 |
3 | Kanal D | 1.226.000 | 7 | 15.8 |
4 | Romania TV | 431.000 | 2.5 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 348.000 | 2 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 20 octombrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:10), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 744.000 | 7.8 | 17.8 |
2 | Pro TV | 642.000 | 6.7 | 15.4 |
3 | Kanal D | 594.000 | 6.2 | 14.2 |
4 | Romania TV | 215.000 | 2.3 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 207.000 | 2.2 | 5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 20 octombrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:10), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 349.000 | 8.4 | 23.9 |
2 | Pro TV | 319.000 | 7.7 | 21.9 |
3 | Kanal D | 146.000 | 3.5 | 10 |
4 | DigiSport 1 | 65.000 | 1.6 | 4.5 |
5 | Prima TV | 35.000 | 0.9 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Las Fierbinţi, cel mai urmărit program aseară
Naţional. Lucrurile au stat cu totul diferit când vorbim despre Las Fierbinţi. Serialul de comedie a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, pe intervalul 20:30-21:25, cu o medie de peste 2,1 milioane de telespectatori.
Antena 1 a fost doi, dar la diferenţă considerabilă, deşi avut o medie de audienţă de 1,3 milioane de telespectatori.
Pe acelaşi interval, Kanal D s-a clasat pe trei cu o medie 1,2 milioane de telespectatori.
Urban. Aventurile lui Firicel, Celentano şi Bobiţă au avut priză şi la oraşe. Ce-i drept diferenţa dintre Pro TV (primul loc) şi Antena 1 (locul doi) s-a mai diminuat la oraşe.
Pro TV a scos cifre de audienţă de aproximativ 955.000 de persoane, iar Antena 1 a înregistrat 730.000 de privitori.
Kanal D a completat şi aici podiumul, pe interval, cu 565.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au ales tot comedia de pe Pro TV. Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 420.000 de privitorii tineri, aseară.
În acelaşi timp, de pe locul doi, Antena 1 aduna o medie de 328.000 de persoane.
De asemenea, Kanal D era al treilea post clasat, cu 120.000 de oameni în medie.
Audienta posturilor TV marţi, 20 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.138.000 | 12.2 | 24.6 |
2 | Antena 1 | 1.304.000 | 7.4 | 15 |
3 | Kanal D | 1.218.000 | 6.9 | 14 |
4 | Romania TV | 431.000 | 2.5 | 5 |
5 | Antena 3 | 375.000 | 2.1 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 20 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:25), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 955.000 | 10 | 21.3 |
2 | Antena 1 | 731.000 | 7.7 | 16.3 |
3 | Kanal D | 565.000 | 5.9 | 12.6 |
4 | Romania TV | 220.000 | 2.3 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 213.000 | 2.2 | 4.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 20 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 426.000 | 10.2 | 28.7 |
2 | Antena 1 | 328.000 | 7.9 | 22.1 |
3 | Kanal D | 121.000 | 2.9 | 8.2 |
4 | DigiSport 1 | 57.000 | 1.4 | 3.8 |
5 | Boomerang | 38.000 | 0.9 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii