Skip to main content

AUDIENŢE. Ca pe vremuri. Garcea pune Pro TV pe primul loc. Masked Singer, lider pe toate segmentele cu finala sezonului

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Primul sezon din Masked Singer şi-a desemnat câştigătorul, într-o finală cu care Pro TV a fost pe primul loc, peste Kanal D şi peste Antena 1, care avea X-Factor.

Publicitate

Sub masca votată primul loc în finala Masked Singer - Corbul - a fost Mugur Mihăescu.

În urmă cu aproape 20 de ani, pe Pro TV, Mugur Mihăescu îl juca pe poliţistul Garcea, în Vacanţa Mare, un show cu care postul de televiziune se instala comod pe primul loc în audienţe.

Ce audienţe a avut aseară Garcea şi Masked Singer?

Peste 1,5 milioane de telespectatori se uitau la producţia prezentată de Jorge. Masked Singer şi-a demascat, în finală, toate personajele care dea lungul întregului sezon au fost mascate: Mircea Radu (Panda), Carmen Simionescu (Leoaica), Irina Rimes (Căpcăunul) şi Mugur Mihăescu (Corbul). Show-ul celor de la Pro TV a fost pe primul loc pe toate segmentele de public.

X Factor, show-ul prezentat de Răzvan şi Dani, a avut mult de suferit în seara finalei Masked. Talent show-ul Antenei 1 s-a clasat pe locul al treilea la nivelul întregii ţări şi la oraşe pe intersecţia cu Masked (20:30-22:30). La fel şi pe propriul interval de difuazre (20:30-22:55).

În schimb, Kanal D a scos cifre bune cu un nou episod din serialul turcesc „Nemilosul Istanbul”.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Mascaţii pun Pro TV pe primul loc. X Factor, pe trei pe naţional şi urban

Naţional. Finala Masked Singer a pus Pro TV pe primu loc în toată ţara. Aproximativ 1.531.000 de telespectatori urmăreau ultimele demascări din acest sezon.

Kanal D, cu serialul turcesc, i-a luat faţa Antenei 1. Postul Dogan s-a clasat pe locul secund, cu 1.423.000 de privitori, iar Antena 1 a completat podiumul - 1.215.000 de urmăritori.

Urban. Cifre foarte bune pentru Pro TV şi la oraşe. Finala Masked Singer a adunat în faţa televizoarelor 784.000 de privitori, în medie.

Şi de această dată s-a clasat pe locul secund Kanal D. Diferenţa însă s-a micşorat faţă de Antena 1 şi a fost o luptă strânsă pentru poziţia secundă. Pe postul Dogan se uitau 682.000 de telespectatori, iar pe Antena 1 678.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales să urmărească finala Masked Singer. Show-ul cu Brenciu, Inna, Maticiuc şi Morodan în juriu a strâns o audienţă de 348.000 de telespectatori tineri.

Antena 1 îşi recapată poziţia secundă. Pe X Factor erau 238.000 de privitori tineri, iar Kanal D coboară pe ultima treaptă a podimului - 167.000 de urmăritori tineri.

Audienta posturilor TV vineri, 30 octombrie, pe intervalul Masked Singer (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.531.000 8.7 18.9
2 Kanal D 1.423.000 8.1 17.6
3 Antena 1 1.215.000 6.9 15
4 Romania TV 364.000 2.1 4.5
5 Antena 3 327.000 1.9 4
6 Pro Cinema 231.000 1.3 2.9
7 TVR 1 228.000 1.3 2.8
8 TVR 2 213.000 1.2 2.6
9 Prima TV 188.000 1.1 2.3
10 National TV 144.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 30 octombrie, pe intervalul Masked Singer (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 784.000 8.2 18.4
2 Kanal D 682.000 7.2 16.1
3 Antena 1 678.000 7.1 15.9
4 Antena 3 213.000 2.2 5
5 Romania TV 179.000 1.9 4.2
6 Prima TV 110.000 1.2 2.6
7 TVR 2 103.000 1.1 2.4
8 TVR 1 96.000 1 2.3
9 Digi 24 88.000 0.9 2.1
10 National TV 72.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 30 octombrie, pe intervalul Masked Singer (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 348.000 8.3 25.2
2 Antena 1 238.000 5.7 17.2
3 Kanal D 167.000 4 12.1
4 Prima TV 45.000 1.1 3.3
5 TVR 1 42.000 1 3.1
6 Digi 24 30.000 0.7 2.2
7 Diva 30.000 0.7 2.2
8 TVR 2 24.000 0.6 1.7
9 Pro Cinema 23.000 0.5 1.6
10 Romania TV 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

X Factor, doar locul trei şi pe propriul interval

Naţional. Şi pe propriul interval, X-Factor a fost tot pe poziţia a treia în topul audienţelor. Talent show-ul cu Delia, Ristei, Bănică şi Loredana în juriu a strâns în faţa televizoarelor 1.186.000 de telespectatori.

Pro TV, cu finala Masked Singer şi filmul „Atomic Blonde: Agenta sub acoperire” (de la 22:30), a ocupat prima poziţie cu 1.441.000 de privitori. Kanal D a recuperat serios şi s-a apropiat de prima poziţie, cu 1.421.000 de privitori.

Urban. X Factor a fost tot pe locul trei şi la oraşe. Pe Antena 1 se uitau 667.000 de privitori.

Pro TV şi-a păstrat poziţia de lider, cu 743.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D s-a intercalat pe locul secund - 686.000 de telespectatori.

Comercial. Şi pe segmentul tinerilor a câştigat Pro TV. Aproximativ 332.000 de privitori tineri urmăreau programele postului din Pache Protopopescu.

Antena 1 revine pe poziţia secundă, cu 237.000 de urmăritori tineri. Pe locul al treilea cade Kanal D, cu 170.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV vineri, 30 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:55), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.441.000 8.2 18.4
2 Kanal D 1.421.000 8.1 18.1
3 Antena 1 1.186.000 6.7 15.1
4 Romania TV 360.000 2 4.6
5 Antena 3 321.000 1.8 4.1
6 TVR 1 230.000 1.3 2.9
7 Pro Cinema 214.000 1.2 2.7
8 TVR 2 198.000 1.1 2.5
9 Prima TV 170.000 1 2.2
10 National TV 135.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 30 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:55), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 743.000 7.8 18
2 Kanal D 686.000 7.2 16.6
3 Antena 1 667.000 7 16.1
4 Antena 3 206.000 2.2 5
5 Romania TV 177.000 1.9 4.3
6 TVR 1 102.000 1.1 2.5
7 Prima TV 98.000 1 2.4
8 TVR 2 95.000 1 2.3
9 Digi 24 80.000 0.8 1.9
10 National TV 67.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 30 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:55), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 332.000 7.9 24.6
2 Antena 1 237.000 5.7 17.6
3 Kanal D 170.000 4.1 12.6
4 Prima TV 42.000 1 3.1
5 TVR 1 42.000 1 3.1
6 Digi 24 27.000 0.6 2
7 Diva 27.000 0.6 2
8 TVR 2 21.000 0.5 1.6
9 Romania TV 21.000 0.5 1.6
10 Pro Cinema 21.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

GALERIE FOTO. Finala Masked Singer, în imagini:

  • Foto: Pro TV

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Miu Miu Miu Miu
    Pro cinema chiar are potential nu stiu de ce se insista mai mult pe acest post.Si chiar ar merita sa fie si hd
  • Specialistu Specialistu
    Nu stii ce sa mai crezi ,pe acest site audientele sunt diferite fata de ce da televoziunile pe site-ul lor,exemplu : Pro tv spune ca Masked Singer a avut 8,9 puncte de rating si 25 share , pe doi ,Antena1 cu 5,9 puncte de rating si 16,6 share, exemplu 2 :de luni Chefii au avut pe comercial 9,3 puncte de rating,pe doi Pro cu 7,7 puncte iar pe site-ul paginademedia.ro a scris ca a avut 8,8 puncte de rating si Pro 7,2
  • Livia Pila Livia Pila
    Sireacuk Mircea Radu. Ce a ajuns sa facă!!! Pentru asta a avut acordul prietenei lui, Doinita Gradea? Pe cind și Doina în rol de Mahalia Jackson?
  • mile mile
    deja ii gata , iar postacii ne zic ca nu le plac masti de revelion
  • Sabina Sabina
    În intervalul orar 20:28 – 22:30, PRO TV a înregistrat 8.9 puncte de audiență și 25% cotă de piață, în rândul publicului comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.9 puncte de rating și 16.6% share.

    La nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit marea demascare, iar în minutul de aur, la ora 22:22, aproape 2 milioane de români au stat cu sufletul la gură să afle cine se ascunde sub masca misteriosului Corb.
  • Sabina Sabina
    Bravo Pro TV !Cele mai bune audiente de cand a inceput Masked Singer
  • Ana Radulescu Ana Radulescu
    Va multumim Altex!!!!!
  • Specialistu Specialistu
    Si audientele de miercuri și joi când le dați?
  • Sabina Sabina
    Bravo ,Pro TV .Cele mai bune audiente ale emisiunii Masked Singer din intregul sezon !

Trimite un comentariu

sus