Audienţe. Când doi se bat al treilea câştigă. Dacă până acum serile de vineri erau dominate de duelul Masked Singer (Pro TV) şi X-Factor (Antena 1), aseară Kanal D (cu serialul Nemilosul Istanbul) a produs supriza.
Pro TV, cu Masked Singer, dar şi Antena 1, cu o nouă ediţie de X-Factor, au fost sub Kanal D la nivelul întregii ţări şi la oraşe, pe intervalul 20:30-22:30 al emisiunii Masked Singer.
Ce-i drept, Kanal D a stat mai slab pe segmentul tânăr, unde Pro TV a recuperat. Semifinala show-ului cu măşti, în care a fost demascat „vulpoiul” Costi Ioniţă, s-a clasat pe primul loc pe segmentul comercial.
De notat că serialul turcesc a început la ora 20:00 şi s-a încheiat la 23:00, iar X-Factor a fost mai lung cu 20 de minute decât Masked Singer. Cu toate acestea, pe intervalul talent show-ului de la Antena 1 (22:30-22:50) diferenţele nu au fost mari (doar Antena 1 a urcat pe doi la oraşe peste Pro TV).
Citeşte şi: Luptă strânsă în audienţe. X Factor şi Masked Singer, cifre apropiate în duelul direct. Pro TV a câştigat tinerii, iar Antena 1 ţara şi oraşele
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Masked Singer (20:30-22:30):
Naţional. Semifinala Masked Singer, prezentată de Jorge, a pus Pro TV pe locul doi în toată ţara, sub Kanal D. Aproximativ 1,2 milioane de privitori au urmărit demascarea lui Costi Ioniţă, costumat în Vulpoi.
Liderul Kanal D înregistra o medie de peste 1,3 milioane de oameni, pe acelaşi interval orar.
Locul al treilea a fost ocupat de Antena 1, cu X-Factor pe interval. A avut o medie de puţin peste un milion de oameni pe minut.
Urban. În mediul urban s-a menţinut reţeta, la vârful clasamentului. Pro TV a fost locul doi, cu o medie de 614.000 de persoane în fiecare minut.
Pe locul întâi s-a clasat tot Kanal D, care a adunat 662.000 de privitori pe intervalul Masked Singer.
Antena 1 a completat podiumul, cu o medie de 577.000 de persoane pe minut.
DigiSport 1 a obţinut o clasare bună la oraşe: locul patru şi aproape 200.000 de români, în medie, cu meciul Craiova - Clinceni (de la ora 21:00).
Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Pro TV a fost lider pe segmentul tânăr, cu o medie de 270.000 de persoane.
Antena 1 a ocupat locul doi, pe interval, cu 237.000 de tineri în medie.
Kanal D s-a regăsit abia pe trei, cu 160.000 de privitori tineri în fiecare minut, pe interval.
DigiSport a ocupat locul patru şi pe segmentul tânăr, cu 56.000 de telespectatori, pe interval.
Audienta posturilor TV vineri, 23 octombrie, pe intervalul Masked Singer (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.338.000 | 7.6 | 17.3 |
2 | Pro TV | 1.196.000 | 6.8 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 1.079.000 | 6.1 | 13.9 |
4 | Romania TV | 407.000 | 2.3 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 345.000 | 2 | 4.5 |
6 | DigiSport 1 | 304.000 | 1.7 | 3.9 |
7 | Pro Cinema | 262.000 | 1.5 | 3.4 |
8 | Prima TV | 234.000 | 1.3 | 3 |
9 | TVR 2 | 178.000 | 1 | 2.3 |
10 | TVR 1 | 168.000 | 1 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 23 octombrie, pe intervalul Masked Singer (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 662.000 | 6.9 | 16.9 |
2 | Pro TV | 614.000 | 6.4 | 15.6 |
3 | Antena 1 | 577.000 | 6 | 14.7 |
4 | DigiSport 1 | 184.000 | 1.9 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 183.000 | 1.9 | 4.7 |
6 | Romania TV | 182.000 | 1.9 | 4.6 |
7 | Pro Cinema | 95.000 | 1 | 2.4 |
8 | Digi 24 | 93.000 | 1 | 2.4 |
9 | National TV | 88.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 23 octombrie, pe intervalul Masked Singer (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 272.000 | 6.5 | 20.9 |
2 | Antena 1 | 237.000 | 5.7 | 18.2 |
3 | Kanal D | 161.000 | 3.9 | 12.4 |
4 | DigiSport 1 | 56.000 | 1.3 | 4.3 |
5 | Pro Cinema | 49.000 | 1.2 | 3.8 |
6 | National TV | 33.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | Diva | 31.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Prima TV | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Nickelodeon | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
In alta ordine de idei, ma bucur sa vad ca emisiunea dea digi cu CTP pierde din ce în ce mai multa priza la public.