Audienţe. România a pierdut meciul cu Islanda şi, implicit, calificarea la Euro, dar Pro TV a câştigat duelul audienţelor. Partida echipei pregătite de Mirel Rădoi a pus postul din Pache Protopopescu pe primul loc pe toate segmente, atingând cifre record.
Detalii, în continuare:
Înfrângerea României din Islanda (2-1) a fost urmărită la nivel naţional, în medie, de peste 2,3 milioane de telespectatori. Pro TV nu a avut rival pe segmentul meciului (21:30-23:41). În schimb, rivalele Kanal D şi Antena 1 nu au reuşit să atingă nici măcar 1 milion de urmăritori.
Cifrele au fost mari şi pe celelalte segmente. Pro TV a depăşit 1 milion de urmăritori la oraşe, iar pe comercial a avut un market share impresionant - 40,7. Diferenţa a fost foarte mare faţă de restul competitorilor.
În seara meciului Islanda-România, Kanal D miza pe al doilea episod din noul serial turcesc „Nemilosul Istanbul”, în timp ce Antena 1 avea un film de animaţie - „Rio”, dar şi o reluare din Chefi la Cuţite (de la 22:15).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele meciului Islanda-România (2-1), difuzat joi, 8 octombrie, în intervalul 21:30-23:40:
Naţional. Românii au susţinut naţionala din faţa televizoarelor. Aproximativ 2.383.000 de telespectatori au urmărit, în medie, înfrângerea tricolorilor de pe Pro TV. Sunt cele mai bune cifre din această toamnă pentru postul din Pache Protopopescu.
Kanal D a reuşit să depăşească Antena 1 şi s-a clasat pe doi, dar la mare distanţă. Pe postul Dogan se uitau 924.000 de privitori, în timp ce la Antena 1 erau 647.000 de urmăritori. În top urmează Antena 3 şi România TV.
Urban. Cifrele sunt foarte bune şi la oraşe. Peste 1,3 milioane de oameni s-au uitat pe Pro TV la meciul naţionalei României. Market share-ul este impresionant: 33,4.
La mare distanţă se află Kanal D pe locul doi, cu 497.000 de privitori. Podiumul îl completează tot Antena 1, cu 339.000 de urmăritori, în medie.
Comercial. Tinerii au ales şi ei meciul Islanda-România. Partida echipei lui Rădoi a fost urmărită, în medie, de 591.000 de telespectatori tineri. Şi aici a Pro-ul a atins un market share impresionat: 40,7.
Antena 1 îşi recuperează poziţia secundă şi are 175.000 de privitori tineri, în timp ce Kanal D coboară pe locul trei, cu 133.000 urmăritori tineri. În top urmează Naţional TV şi Antena 3.
Audienta posturilor TV joi, 8 octombrie, pe intervalul meciului Islanda-România (21.30-23.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.383.000 | 13.6 | 33.2 |
2 | Kanal D | 924.000 | 5.3 | 12.9 |
3 | Antena 1 | 647.000 | 3.7 | 9 |
4 | Antena 3 | 383.000 | 2.2 | 5.3 |
5 | Romania TV | 327.000 | 1.9 | 4.6 |
6 | Prima TV | 202.000 | 1.1 | 2.8 |
7 | National TV | 189.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Antena Stars | 135.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Digi 24 | 112.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | TVR 2 | 97.000 | 0.6 | 1.4 |
11 | Pro 2 | 93.000 | 0.5 | 1.3 |
12 | Happy Channel | 87.000 | 0.5 | 1.2 |
13 | TVR 1 | 85.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | Realitatea Plus | 81.000 | 0.5 | 1.1 |
15 | B1TV | 73.000 | 0.4 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 8 octombrie, pe intervalul meciului Islanda-România (21.30-23.40), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.333.000 | 14 | 33.4 |
2 | Kanal D | 497.000 | 5.2 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 339.000 | 3.6 | 8.5 |
4 | Antena 3 | 262.000 | 2.7 | 6.6 |
5 | Romania TV | 163.000 | 1.7 | 4.1 |
6 | Prima TV | 114.000 | 1.2 | 2.9 |
7 | National TV | 104.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Digi 24 | 90.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 50.000 | 0.5 | 1.2 |
10 | Diva | 45.000 | 0.5 | 1.1 |
11 | B1TV | 45.000 | 0.5 | 1.1 |
12 | Happy Channel | 43.000 | 0.5 | 1.1 |
13 | Pro 2 | 42.000 | 0.4 | 1.1 |
14 | AXN | 40.000 | 0.4 | 1 |
15 | TVR 1 | 39.000 | 0.4 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 8 octombrie, pe intervalul meciului Islanda-România (21.30-23.40), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 591.000 | 14.1 | 40.7 |
2 | Antena 1 | 175.000 | 4.2 | 12.1 |
3 | Kanal D | 133.000 | 3.2 | 9.2 |
4 | National TV | 42.000 | 1 | 2.9 |
5 | Antena 3 | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | Digi 24 | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | Prima TV | 29.000 | 0.7 | 2 |
8 | Comedy Central | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Diva | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Romania TV | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
11 | History | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
12 | TNT | 16.000 | 0.4 | 1.1 |
13 | DigiSport 1 | 15.000 | 0.4 | 1 |
14 | Boomerang | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
15 | Pro 2 | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Pro peste Chefii lui mile , vai vai vai