Audienţe. A şasea gală Te Cunosc de Undeva a condus detaşat audienţele pe naţional şi urban. Însă a pierdut tinerii, care au ales filmele de pe Pro TV.
Detalii, în continuare:
Show-ul de pe Antena 1 prezentat de Cosmin Seleşi şi Alina Puşcaş a crescut, din nou, în audienţe la nivelul întregii ţări. Dacă săptămână trecută depăşea 1,5 milioane de telespectatori, de data asta au fost peste 1,6 milioane de urmăritori.
Cifrele sunt în creştere şi pe urban, dar şi pe comercial. Totuşi, tinerii au pus Pro TV pe primul loc. Postul din Pache Protopopescu avea două producţii pe intervalul cu emisiunea de pe Antena 1 (20:00-23:00): „Mile 2: Misiune secretă” (film din 2018) şi „Turnul Întunecat ” (21:45) (film din 2017).
Kanal D avea un nou episod din serialul de comedie „Moldovenii”, dar şi gala „Bravo, ai stil!”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:00-23:00):
Naţional. Show-ul de pe Antena 1 a avut cele mai bune cifre în toată ţara. Producţia muzicală a pus postul Intact pe primul loc, cu 1.663.000 de privitori, în medie. Pe locul doi s-a clasat Pro TV, dar la mare distanţă. Filmele propuse de postul din Pache erau urmărite de puţin peste 1 milion de privitori.
Kanal D îşi recapătă poziţia a treia. Postul Dogan a fost săptămâna trecută pe locul al patrulea, dar acum a revenit pe trei, cu 663.000 de urmăritori. Urmează în top România TV şi Antena 3.
Urban. Antena 1 a condus detaşat şi la oraşe. Te cunosc de undeva a crescut şi pe acest segment, înregistrând o audienţă de 855.000 de telespectatori. Pro TV se clasează, din nou, pe locul secund - 528.000 de urmăritori.
România TV urcă pe locul al treilea pentru a doua săptămână de ştiri, la egalitate cu Kanal D. Postul de ştiri a avut 272.000 de privitori, iar postul Dogan 271.000.
Comercial. Tinerii au ales cele două filme de pe Pro TV. Aproximativ 285.000 de urmăritori tineri s-au uitat la cele două producţii. Antena 1 coboară pe locul secund, însă la mică distanţă - 271.000 de privitori tineri.
Kanal D se instalează pe locul al treilea, cu 102.000 de telespectatori tineri. Locul al patrulea este ocupat de Digi Sport 1, care a transmis pe intervalul Te cunosc de undeva un meci din Liga 1 - CFR Cluj-FC Botoşani. Postul RCS-RDS a înregistrat o audienţă de 66.000 de privitori tineri.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 17 octombrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20:00-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.663.000 | 9.5 | 22.3 |
2 | Pro TV | 1.083.000 | 6.2 | 14.5 |
3 | Kanal D | 663.000 | 3.8 | 8.9 |
4 | Romania TV | 516.000 | 2.9 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 305.000 | 1.7 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 17 octombrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20:00-23:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 855.000 | 9 | 22.4 |
2 | Pro TV | 528.000 | 5.5 | 13.8 |
3 | Romania TV | 272.000 | 2.9 | 7.1 |
4 | Kanal D | 271.000 | 2.8 | 7.1 |
5 | DigiSport 1 | 195.000 | 2 | 5.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 17 octombrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20:00-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 285.000 | 6.8 | 22.4 |
2 | Antena 1 | 271.000 | 6.4 | 21.2 |
3 | Kanal D | 102.000 | 2.4 | 8 |
4 | DigiSport 1 | 66.000 | 1.6 | 5.2 |
5 | Romania TV | 44.000 | 1.1 | 3.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii