Skip to main content

AUDIENŢE. Chefii au fost reţeta câştigătoare. Peste Visuri la cheie. Antena 1 a bătut tot, în seara în care Pro TV a fost şi pe locul trei

 
AUDIENŢE. Chefii au fost reţeta câştigătoare. Peste Visuri la cheie. Antena 1 a bătut tot, în seara în care Pro TV a fost şi pe locul trei

AUDIENŢE. Chefii au fost aşii din mâneca Antenei 1, aseară. Pro TV, cu Visuri la cheie, n-a făcut faţă.

Publicitate

Pro TV s-a clasat sub Antena 1, dar şi sub Kanal D pe alocuri. Visuri la cheie, emisiunea care în sezonul trecut domina audienţele, a ocupat poziţia a treia la oraşe şi la nivel naţional, unde diferenţa faţă de lider a fost mai mare. Doar pe segmentul tânăr a reuşit să urce pe locul secund, iar diferenţa a fost mai mică.

Chefi la cuţite şi Visuri la cheie s-au intersectat aproape perfect, aseară, cu menţiunea că show-ul Antenei 1 a început cu zece minute înaintea emisiunii Pro TV şi s-a terminat cu aproximativ un sfert de oră mai târziu.

Chiar şi aşa diferenţele nu au fost, iar Antena 1 a fost pe primul loc în top atât pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), cât şi pe tot intervalul Chefi la cuţite (20:20-22:45).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV aseară, 21 octombrie, pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite (20:20-22:45):

NAŢIONAL. Show-ul cu Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu a pus Antena 1 pe primul loc în topul audienţelor, aseară. Aproximativ 1,4 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la cooking show.

Locul secund a fost ocupat de Kanal D, cu un episod din serialul Nemilosul Istanbul (20:00-23:00). Pe interval, postul Dogan a scos o medie de 1,28 milioane de persoane pe minut.

Pro TV s-a regăsit abia pe locul al treilea, dar cu cifre apropiate de cele ale postului turcesc. Emisiunea Pro TV, cu Dragoş Bucur, a scos pe intervalul Chefi la cuţite o medie de 1,25 milioane de urmăritori, în fiecare minut.

URBAN. Scenariul s-a repetat şi în mediul urban, dar cu alte cifre. Chefi la cuţite a fost cea mai urmărită emisiune la oraşe, cu o medie de 800.000 de telespectatori pe minut.

Aici, Kanal D şi Pro TV au fost aproape la egalitate (un mic avantaj în favoarea postului Dogan). Kanal D (pe doi) a scos 634.000 de urmăritori, iar Pro TV (pe trei) a înregistrat 633.000.

COMERCIAL. Au fost cifre apropiate între Antena 1 şi Pro TV, pe segmentul comercial. Tinerii au pus tot chefii Antenei 1 pe primul loc, dar Pro TV i-a suflat în ceafă, pe interval.

Antena 1 a înregistrat, în medie, 362.000 de persoane, în timp ce Pro TV a avut o medie de 331.000.

Kanal D a fost mai jos pe comercial, pe trei, cu o audienţă medie de 173.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-22:45), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.452.000 8.3 18.3
2 Kanal D 1.285.000 7.3 16.2
3 Pro TV 1.259.000 7.2 15.9
4 Romania TV 418.000 2.4 5.3
5 Antena 3 382.000 2.2 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-22:45), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 800.000 8.4 18.8
2 Kanal D 634.000 6.6 14.9
3 Pro TV 633.000 6.6 14.8
4 Romania TV 231.000 2.4 5.4
5 Antena 3 224.000 2.4 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 octombrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-22:45), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 362.000 8.7 23.8
2 Pro TV 331.000 7.9 21.8
3 Kanal D 173.000 4.1 11.4
4 DigiSport 1 107.000 2.6 7
5 Romania TV 45.000 1.1 3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Pro TV, cifre uşor mai ridicate pe intervalul Visuri la cheie

NAŢIONAL. Pro TV nu a vut prima poziţie nici pe intervaul Visuri la cheie (care în sezonul trecut era mereu lider de audienţă). Postul a fost sub Antena 1 şi Kanal D. A ocupat locul trei, pe intervalul 20:30-22:30.

Aproximativ 1,27 milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la Visuri la cheie.

Pe interval, Antena 1 a fost pe primul loc. A avut o medie de 1,47 milioane de telespectatori pe minut.

Locul doi, pe intervalul Visuri la Cheie, a fost ocupat de Kanal D, care a înregistrat o medie de aproape 1,3 milioane de persoane.

URBAN. La oraşe, Pro TV a stat mai bine şi a urcat pe doi. Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur a fost urmărită de 650.000 de persoane din mediul urban.

Liderul a fost Antena 1, care a adunat peste 800.000 de privitori.

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 637.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Şi tinerii au pus Pro TV pe locul doi. Aproximativ 344.000 de oameni au urmărit, în fiecare minut, Visuri la cheie.

Antena 1, de pe primul loc, avea o audienţă de 360.000 de persoane, pe interval.

De asemenea, Kanal D a fost al treilea post clasat, aseară, pe comercial - 171.000 de tineri.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 octombrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.470.000 8.4 18.3
2 Kanal D 1.293.000 7.4 16.1
3 Pro TV 1.277.000 7.3 15.9
4 Romania TV 426.000 2.4 5.3
5 Antena 3 384.000 2.2 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 octombrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 806.000 8.4 18.7
2 Pro TV 651.000 6.8 15.1
3 Kanal D 637.000 6.7 14.7
4 Romania TV 235.000 2.5 5.4
5 Antena 3 224.000 2.3 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 octombrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 359.000 8.6 23.4
2 Pro TV 344.000 8.2 22.4
3 Kanal D 171.000 4.1 11.1
4 DigiSport 1 111.000 2.7 7.2
5 Romania TV 47.000 1.1 3.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vaivalescul Vaivalescul
    Bucurie pe antenisiti postaci acum. Ca saptamana trecuta Pro a sters cu Antenuta lor pe jos , vai vai vai
  • Bontica Bontica
    cu mențiunea că show-ul Antenei 1 a început cu zece minute înaintea emisiunii Pro TV și s-a terminat cu aproximativ un sfert de oră mai târziu.

    Doar asta castiga Antenuta pozitia de lider. Ca incepe emisiunile devreme si le lungeste o jumatate de ora...
  • Vizirel Vizirel
    Si audientele la Ferma unde sunt? Sau se face Antenuta Ziro de ras si nu le dati?
  • Obrt Obrt
    Ha ha ha , plang postacii antenisti , e bine ca scad Chefii , acum cateva saptamani avea peste 9 puncte rating , plange Mile...
  • Oprishan Oprishan
    Postacule Mile , de pensionari nu zici nimic acum?
    Vad ca Pro sta foarte bine pe comercial si pe intervalul Visuri , dar si pe intervalul Chefilor. Nu ca Antenuta mai bine la batrani...
  • marian marian
    In primul rand RB ,omul antenutei mai usor cu aceste titluri bombastice anul trecut sa luptat cu un serial mediocru , aseara au fost si meciuri ,emisiunea de aseara a fost mai slaba fara lacrimi saptamana viitoare va creste deoarece va fi foarte lacrimogena , iar antenuta ca sa creasca incepe mai devreme si se termina mai tarziu , diferentele nu sunt mari la comercial problema este ca acest site se bucura enorm cand pro pierde si antenuta castiga .
  • Mile Mile
    Expertul, marean , doru aveti cuvântul

Trimite un comentariu

sus