COMUNICAT. Autoturismele au nevoie, întotdeauna, ca roţile să fie bine umflate, astfel încât mişcarea să aibă loc fără probleme. Totuşi, anvelopele trebuie verificate la anumite perioade, deoarece presiunea din interiorul lor scade, cauzând, aşa numita, pană de cauciuc.
Nu este obligatoriu ca aerul să iasă, în totalitate, din camera anvelopei, ci poate rămâne în interior, însă incinta este lipsită de presiune. Cum ar trebui să îţi umfli singur roţile de la maşină? Iată câteva lucruri pe care le poţi face fără să ajungi la vulcanizare.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Foloseşte un compresor de aer
Umflarea roţilor reprezintă grija pe care o ai faţă de maşina ta, dar, în egală măsură, şi o măsură de precauţie. Pentru a-ţi asigura presiunea aerului din roţi, poţi folosi un compresor de aer, casnic, portabil, excelent în momentele în care situaţia o cere.
În magazinele de profil, găseşti o gama larga de compresoare aer, similare celor din vulcanizări, ca principiu de funcţionare, însă diferite, poate, din punct de vedere al proprietăţilor.
De ce avem nevoie de aer cu presiune în roţi?
Aerul din roţi influenţează performanţa maşinii
Presiunea scăzută a aerului din roţi scade performanţele maşinii. Fiecare maşină are performanţele calculate în condiţii optime, incluzând aici şi reglarea nivelului de aer din roţi. Dacă roţile nu sunt umflate corespunzător, maşina nu va mai funcţiona în parametri.
Aderenţă şi eficienţă
Anvelopele umflate cresc aderenţa la teren şi asigură o rotire mai eficientă. În acest fel, scade nivelul de căldură generat de frecarea roţii cu suprafaţa carosabilă. Acest lucru se traduce printr-o protecţie superioară a cauciucului care, în acest fel, nu va suferi deteriorări.
Amortizarea mişcărilor
Şocurile care apar ca urmare a rotirii pe suprafeţe denivelate pot aduce mari prejudicii roţilor. Când sunt perfect umflate, roţile atenuează şocurile şi, deci, protejează maşina în ansamblul ei.
Specialiştii afirmă că majoritatea problemelor care apar la autovehicule sunt cauzate tocmai de amortizarea redusă a şocurilor. Consecinţa? Ruperi în material sau deplasări ale pieselor, lucrări costisitoare şi, uneori, greu de reparat.
În general, presiunea maximă pe care trebuie să o respecţi, atunci când vine vorba despre pneuri, este marcată chiar pe ele. Totuşi, pentru a le verifica, este recomandat să laşi acest lucru în seama specialiştilor.
De asemenea, poţi afla care este presiunea maximă suportată de pneuri consultând cartea maşinii. Acolo sunt trecute datele cu importanţă majoră pentru autovehiculul tău şi, de aceea, este foarte important să păstrezi acest document.
Cum afli care este presiunea aerului din roţi?
Dacă vrei să umfli roţile fără să mai mergi la vulcanizare, poţi folosi un compresor de aer. De asemenea, dacă vei achiziţiona un compresor digital de aer, îţi va arăta valoarea presiunii din interiorul roţilor, ca să ştii, cu exactitate, dacă mai trebuie completat sau nu.
Compresorul te va ajuta foarte mult, mai ales că, în cadrul vulcanizărilor, sunt folosite exact aceleaşi tipuri de dispozitive pentru umflarea roţilor maşinilor, bicicletelor etc.
Să ai grijă de propria maşină nu este un moft, ci o adevărată necesitate a zilelor noastre. Infrastructura ne poate pune probleme adesea, însă, ceea ce putem face este să ne protejăm maşinile prin lucrurile simple şi mici, dar care ne pot face viata mai uşoară.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Comentarii
propun alte articole in acelasi gen: cum semnalizezi la dreapta, cum tragi frana de mana etc