A fost o altfel de sâmbătă seara la televizor. O sâmbătă seara în care peste 1,3 milioane de români au mutat postul TV pe unul dintre canalele de ştiri.
Era Breaking News cu tragedia de la spitalul din Piatra Neamţ: zece persoane şi-au pierdut viaţa în urma unui incendiu la secţia de Terapie Intensivă - ATI.
În intervalul orar 20.00-23.00, posturile de ştiri transmiteau ultimele informaţii, iar audienţa lor cumulată a fost de 1,33 milioane de români. Cei mai mulţi se uitau la Antena 3.
Posturile de ştiri au avut o audienţă cumulată consistentă, dar cei mai mulţi români s-au uitat, aseară, la Pro TV (filmul Mecanicul, cu Jason Statham) şi la Antena 1 (Te cunosc de undeva).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor de televiziune aseară (14 noiembrie), în intervalul orar 20.00-23.00:
NAŢIONAL. În fiecare minut din intervalul orar 20.00-23.00, se uitau la posturile de ştiri 1,33 de milioane de români. Cei mai mulţi la Antena 3 (560.000) şi la România TV (440.000).
Cele mai urmărite posturi pe interval au fost însă Pro TV (aproape 1,9 milioane) şi Antena 1 (aproape 1,6 milioane). Antena 3 a fost însă peste Kanal D, care difuza Bravo, ai stil.
Posturile de ştiri în seara tragediei de la Piatra Neamţ, la nivel naţional:
- Antena 3: 560.000 de telespectatori
- România TV: 410.000
- Realitatea Plus: 170.000
- Digi 24: 110.000
- B1 TV: 80.000
URBAN. Au fost 750.000 de telespectatori de la oraşe în faţa televizoarelor, la posturile de ştiri. Şi la oraşe, cele mai urmărite canale de ştiri au fost Antena 3 (aproape 300.000 de telespectatori) şi România TV (230.000).
Antena 3 şi România TV au fost în urma Pro TV şi Antena 1, dar peste Kanal D.
Posturile de ştiri în seara tragediei de la Piatra Neamţ, la oraşe:
- Antena 3: 290.000
- România TV: 235.000
- Realitatea Plus: 99.000
- Digi 24: 77.000
- B1 TV: 50.000
COMERCIAL. Pe posturile de ştiri s-au uitat puţini tineri aseară: 110.000 în total, pe toate cele cinci staţii. Mult mai puţini decât pe marile generaliste.
Ca o comparaţie, numai Pro TV a avut o audienţă de patru ori mai mare decât toate canalele de ştiri, luate la un loc.
Posturile de ştiri în seara tragediei de la Piatra Neamţ, pe publicul comercial:
- Antena 3: 44.000
- România TV: 37.000
- Digi 24 : 17.000
- Realitatea Plus: 8.000
- B1 TV: 3.000
Înainte de tabele, două galerii foto cu capturi de aseară şi din această dimineaţă:
GALERIE FOTO. Posturile TV în capturi foto în seara tragediei de la Piatra Neamţ:
GALERIE FOTO. Posturile TV în această dimineaţă, în capturi foto:
Audienţa posturilor TV în seara de 14 noiembrie, între orele 20.00 şi 23.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.858.000 | 10.6 | 23.5 |
2 | Antena 1 | 1.558.000 | 8.9 | 19.7 |
3 | Antena 3 | 562.000 | 3.2 | 7.1 |
4 | Kanal D | 444.000 | 2.5 | 5.6 |
5 | Romania TV | 411.000 | 2.3 | 5.2 |
6 | National TV | 182.000 | 1.0 | 2.3 |
7 | DigiSport 1 | 177.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | Realitatea Plus | 172.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | TVR 1 | 150.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Diva | 145.000 | 0.8 | 1.8 |
11 | TVR 2 | 123.000 | 0.7 | 1.6 |
12 | Digi 24 | 109.000 | 0.6 | 1.4 |
13 | Antena Stars | 109.000 | 0.6 | 1.4 |
14 | Prima TV | 101.000 | 0.6 | 1.3 |
15 | Pro Cinema | 100.000 | 0.6 | 1.3 |
16 | Pro 2 | 98.000 | 0.6 | 1.2 |
17 | Paramount | 91.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | B1TV | 80.000 | 0.5 | 1 |
19 | Boomerang | 79.000 | 0.4 | 1 |
20 | Happy Channel | 71.000 | 0.4 | 0.9 |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV în seara de 14 noiembrie, între orele 20.00 şi 23.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 813.000 | 8.5 | 20.6 |
2 | Antena 1 | 778.000 | 8.2 | 19.7 |
3 | Antena 3 | 291.000 | 3.0 | 7.3 |
4 | Romania TV | 234.000 | 2.5 | 5.9 |
5 | Kanal D | 215.000 | 2.3 | 5.4 |
6 | DigiSport 1 | 112.000 | 1.2 | 2.8 |
7 | Realitatea Plus | 99.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Diva | 97.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | Digi 24 | 77.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Paramount | 75.000 | 0.8 | 1.9 |
11 | TVR 1 | 74.000 | 0.8 | 1.9 |
12 | TVR 2 | 74.000 | 0.8 | 1.9 |
13 | Pro 2 | 68.000 | 0.7 | 1.7 |
14 | B1TV | 50.000 | 0.5 | 1.3 |
15 | Prima TV | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | Happy Channel | 47.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | Pro Cinema | 46.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | National TV | 44.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Disney | 38.000 | 0.4 | 1 |
20 | Antena Stars | 31.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV în seara de 14 noiembrie, între orele 20.00 şi 23.00, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 422.000 | 10.1 | 30.8 |
2 | Antena 1 | 238.000 | 5.7 | 17.4 |
3 | Kanal D | 95.000 | 2.3 | 6.9 |
4 | Antena 3 | 44.000 | 1.0 | 3.2 |
5 | Diva | 44.000 | 1.0 | 3.2 |
6 | Romania TV | 37.000 | 0.9 | 2.7 |
7 | Paramount | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
8 | DigiSport 1 | 32.000 | 0.8 | 2.3 |
9 | TVR 2 | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
11 | Pro 2 | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
12 | Pro Cinema | 19.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | Digi 24 | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
14 | National TV | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | TVR 1 | 15.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | TLC | 14.000 | 0.3 | 1 |
17 | Prima TV | 13.000 | 0.3 | 1 |
18 | Disney | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | AXN | 10.000 | 0.2 | 0.7 |
20 | Happy Channel | 9.000 | 0.2 | 0.7 |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii