Audienţe. Premieră în această toamnă. Un meci de-al naţionalei României a pierdut bătălia audienţelor, pe toate segmentele de public. S-a întâmplat miercuri aseară, atunci când Pro TV difuza partida Irlanda de Nord-România, ultimul duel din Liga Naţiunilor, în timp ce Antena 1 mergea pe o nouă ediţie Chefi la Cuţite.
Detalii, în continuare:
Egalul tricolorilor de aseară, scor 1-1, a fost urmărit în toată ţara de 1,6 milioane de români. Sunt cifre mai slabe decât alte dueluri din această toamnă, care au avut şi 2 milioane de telspectatori.
Antena 1 a dat lovitura aseară cu episodul din Chefi la Cuţite, care a avut audienţe record. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a fost urmărită, în medie, de 1,7 milioane de privitori în toată ţara.
În aceeaşi seară cu meciul şi Chefi la Cuţite, Kanal D a avut un nou episod din serialul „Nemilosul Istanbul”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37):
Naţional. Tricolorii au făcut audienţă mică, cu ultimul meci disputat în 2020. Partida Irlanda de Nord-România a fost urmărită, în medie, de 1.649.000 de telespectatori.
Antena 1 a fost liderul serii cu un nou batle din Chefi la Cuţite. Cooking show-ul s-a clasat pe prima poziţie, cu 1.732.000 de privitori. Pe ultima treaptă a podiumului a încheiat Kanal D, cu 1.283.000 de urmăritori.
Urban. La oraşe a fost aceeaşi poveste. Duelul României din Irlanda de Nord a pus Pro TV doar pe locul secund, cu 878.000 de privitori.
Antena 1 s-a clasat pe prima poziţie cu Chefi la Cuţite. Bucătarii au avut cele mai mari audienţe din acest sezon - 973.000 de urmăritori. Pe trei a încheiat Kanal D, cu 626.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au ales şi ei să privească episodul din Chefi la Cuţite. Antena 1 a câştigat şi pe acest segment, la fel cum s-a întâmplat şi marţi seara, pe intervalul altui meci. La cooking show s-au uitat aseară, în medie, 498.000 de privitori tineri.
Pro TV, cu meciul Irlanda de Nord-România, s-a clasat pe doi cu 377.000 de urmăritori tineri, în timp ce podiumul l-a completat Kanal D - 167.000 de telespectatori tineri.
Audienţa posturilor TV miercuri, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.732.000 | 9.8 | 22.5 |
2 | Pro TV | 1.649.000 | 9.4 | 21.4 |
3 | Kanal D | 1.283.000 | 7.3 | 16.7 |
4 | Romania TV | 357.000 | 2 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 289.000 | 1.6 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 973.000 | 10.2 | 23.5 |
2 | Pro TV | 878.000 | 9.2 | 21.2 |
3 | Kanal D | 626.000 | 6.6 | 15.1 |
4 | Antena 3 | 202.000 | 2.1 | 4.9 |
5 | Romania TV | 171.000 | 1.8 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 498.000 | 12 | 32.6 |
2 | Pro TV | 377.000 | 9.1 | 24.6 |
3 | Kanal D | 167.000 | 4 | 10.9 |
4 | National TV | 52.000 | 1.2 | 3.4 |
5 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
@Razvan, acum depinde ce propune Pro TV in primele 3 zile ale saptamanii.
Pro TV nu mai este ce a fost și a mai rămas doar Las Fierbinți și RAT de el. Semn că emisiunile făcute de noul management nu sunt așa puternice.