Audienţe. O nouă seară de marţi şi un nou "duel în trei". Pro TV a mers pe reţeta clasică cu Las Fierbinţi şi Ferma, în timp ce Antena 1 avea un nou episod din Chefi la Cuţite. Cele două posturi şi-au împărţit victoriile pe cele două intervale.
Detalii, în continuare:
Serialul de comedie Las Fierbinţi nu a avut rival pe naţional şi urban, dar a câştigat la limită pe comercial. Producţia cu Celentano, Bobiţă şi Firicel a fost urmărită în toată ţara de peste 2,1 milioane de telespectatori.
Antena 1 s-a clasat pe trei, chiar şi sub serialul Nemilosul Istanbul de pe Kanal D, pe intervalul Las Fierbinţi de pe naţional. Însă a recuperat din public pe comercial, unde bătălia a fost strânsă.
Pe intervalul Ferma s-au schimbat lucrurile pentru Pro TV, care a coborât pe poziţia a treia pe două intervale. Chefii au câştigat categoric pe cele trei intervale în momentul în care s-a încheiat serialul de comedie de pe Pro.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Las Fierbinţi, un nou episod, o nouă victorie. Chefii, pe trei pe naţional
Naţional. Serile de marţi aduc, de obicei, un succes pentru Las Fierbinţi. Aşa s-a întâmplat şi aseară, atunci când producţia de comedie a Pro TV-ului a adunat în faţa televizoarelor 2.179.000 de români.
Kanal D a reuşit să îi sufle locul secund Antenei 1. La serialul Nemilosul Instabul se uitau 1.631.000 de privitori, iar pe Chefi la Cuţite erau 1.497.000 de urmăritori.
Urban. Diferenţa s-a menţinut şi la oraşe, Pro TV câştigând fără probleme şi acest segment. Pe postul din Pache Protopopescu priveau episodul din Las Fierbinţi 944.000 de români.
Antena 1 şi-a recuperat din public şi a trecut pe poziţia secundă, cu 850.000 de privitori. Kanal D coboară pe poziţia a treia - 759.000 de urmăritori.
Comercial. Luptă strânsă în rândul tinerilor pentru cele două show-uri de la Pro TV, respectiv Antena 1. Dacă Las Fierbinţi câştiga în săptămânile anterioare cu o diferenţă mare pe acest segment, acum lupta a fost una foarte strânsă. Pro TV a ieşit „la mustaţă” pe prima poziţie - 421.000 de privitori tineri.
Chefi la Cuţite s-a clasat pe poziţia secundă, dar la mică distanţă - 417.000 de urmăritori tineri. Podiumul l-a completat Kanal D, cu 195.000 de privitori tineri.
Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.179.000 | 12.4 | 24.5 |
2 | Kanal D | 1.631.000 | 9.3 | 18.3 |
3 | Antena 1 | 1.497.000 | 8.5 | 16.8 |
4 | Romania TV | 400.000 | 2.3 | 4.5 |
5 | Antena 3 | 327.000 | 1.9 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 944.000 | 9.9 | 20.6 |
2 | Antena 1 | 850.000 | 8.9 | 18.5 |
3 | Kanal D | 759.000 | 8 | 16.5 |
4 | Romania TV | 226.000 | 2.4 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 223.000 | 2.3 | 4.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 421.000 | 10 | 26 |
2 | Antena 1 | 417.000 | 10 | 25.8 |
3 | Kanal D | 195.000 | 4.7 | 12.1 |
4 | Digi 24 | 43.000 | 1 | 2.7 |
5 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Ferma trimite Pro TV pe locul trei. Chefi la Cuţite, victorie pe toate segmentele
Naţional. Se termină Las Fierbinţi, iar Pro TV coboară două poziţii în clasament. Postul din Pache a pierdut masiv din public odată cu încheierea serialului, iar pe intervalul Ferma s-a regăsit pe poziţia a treia pe acest segment de public, cu 918.000 de telespectatori.
Liderul serii a trecut Chefi la Cuţite, cu 1.682.000 de privitori. Diferenţa a crescut şi faţă de Nemilosul Istanbul de pe Kanal D, care avea 1.393.000 de urmăritori.
Urban. Aceeaşi poveste şi la oraşe. Antena 1 s-a menţinut pe prima poziţie cu cooking show-ul prezentat de Gina Pistol. 959.000 de telespectatori se uitau la un nou battle dintre chefii Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu.
Pro TV a rămas tot pe poziţia a treia, cu 424.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D şi-a menţinut locul secund - 685.000 de privitori.
Comercial. Tinerii au ales episodul din Chefi la Cuţite, iar Antena 1 a fost pe primul loc detaşat, cu o cotă de share impresionantă (asemănătoare cu cea scoasă de Las Fierbinţi joia trecută) - 33%. Erau 500.000 de privitori tineri pe show-ul postului Intact.
Pro TV şi-a recăpătat poziţia secundă, cu 249.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D a completat podiumul - 198.000 de telespectatori tineri.
De notat şi poziţia bună a celor de la Digi Sport 1, cu meciul din Liga Campionilor Dynamo Kiev-Barcelona. Aproximativ 35.000 de privitori tineri urmăreau meciul pe postul RCS-RDS.
Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.682.000 | 9.6 | 23.2 |
2 | Kanal D | 1.393.000 | 7.9 | 19.2 |
3 | Pro TV | 918.000 | 5.2 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 310.000 | 1.8 | 4.3 |
5 | Romania TV | 291.000 | 1.7 | 4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 959.000 | 10.1 | 24.4 |
2 | Kanal D | 685.000 | 7.2 | 17.4 |
3 | Pro TV | 424.000 | 4.4 | 10.8 |
4 | Antena 3 | 219.000 | 2.3 | 5.6 |
5 | Romania TV | 161.000 | 1.7 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 500.000 | 11.9 | 33.1 |
2 | Pro TV | 249.000 | 5.9 | 16.5 |
3 | Kanal D | 198.000 | 4.7 | 13.1 |
4 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.8 | 2.4 |
5 | Comedy Central | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii