Skip to main content

AUDIENŢE. Luptă strânsă în audienţe. Pro TV, lider la nivel naţional cu Visuri la cheie. A pierdut oraşele şi tinerii, în favoarea Antenei 1

 
AUDIENŢE. Luptă strânsă în audienţe. Pro TV, lider la nivel naţional cu Visuri la cheie. A pierdut oraşele şi tinerii, în favoarea Antenei 1

AUDIENŢE. Visuri la cheie, Chefi la cuţite sau serial turcesc? Visuri la cheie, de la Pro TV, a fost cel mai urmărit program în toată ţara, aseară. Totuşi, a pierdut oraşele şi tinerii în favoarea show-ului culinar Chefi la cuţite, de la Antena 1.

Publicitate

Deşi Pro TV a fost lider la nivel naţional, cu Visuri la cheie, concurenţa i-a suflat în ceafă. Astfel, Kanal D şi Antena 1 au avut cifre foarte apropiate de postul din Pache.

Antena 1, cu Chefi la cuţite pe interval, a trecut pe primul loc la oraşe şi pe segmentul comercial. Pro TV a ocupat locul doi pe cele două segmente, dar distanţa dintre cele două posturi nu a fost considerabilă.

De notat că cele două producţii s-au intersectat aproape perfect. Au început în acelaşi timp, iar emisiunea Antenei 1 a fost mai lungă cu 15 minute. De asemenea, serialul turcesc de la Kanal D a început la 20:00 şi s-a terminat la 22:30.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30):

NAŢIONAL. Visuri la cheie a fost cea mai urmărită emisiune, la nivel naţional, miercuri seară. Aproximativ 1,47 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la producţia prezentată de Dragoş Bucur.

Concurenţa a ţinut aproape. Locul doi a fost ocupat de Kanal D, care a adunat o medie de 1,45 milioane de privitori, pe interval.

Antena 1 s-a clasat pe locul trei. Pe intervalul Visuri la cheie, a înregistrat o medie de 1,41 milioane de persoane pe minut, în medie.

URBAN. Situaţia s-a schimbat în mediul urban. Pro TV nu a mai fost lider, fiind depăşit de Antena 1. Emisiunea Visuri la cheie, de pe locul doi, a fost urmărită de puţin peste 700.000 de persoane, în fiecare minut.

Antena 1 (de pe primul loc), cu Chefi la cuţite pe interval, a scos o medie de 785.000 de persoane din mediul urban în fiecare minut.

Kanal D a completat podiumul, cu o medie de 660.000 de privitori pe minut, pe interval.

COMERCIAL. Nici tinerii nu au pus Pro TV pe primul loc. Totuşi, diferenţa între Pro TV (locul doi) şi Antena 1 (primul loc) nu a fost mare. Emisiunea cu Dragoş Bucur, a adunat o medie de 347.000 de persoane.

Antena 1 a înregistrat, pe interval, o medie de 379.000 de tineri.

Kanal D s-a clasat pe locul trei, cu o audienţă medie de 165.000 de persoane tinere.

Audienta posturilor TV luni, 4 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.475.000 8.4 17.6
2 Kanal D 1.456.000 8.3 17.4
3 Antena 1 1.418.000 8.1 16.9
4 Romania TV 403.000 2.3 4.8
5 National TV 389.000 2.2 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 4 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 785.000 8.2 18.2
2 Pro TV 708.000 7.4 16.4
3 Kanal D 659.000 6.9 15.2
4 Antena 3 235.000 2.5 5.4
5 Romania TV 228.000 2.4 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 4 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 379.000 9.1 25.1
2 Pro TV 347.000 8.3 23
3 Kanal D 165.000 4 11
4 National TV 46.000 1.1 3
5 DigiSport 1 45.000 1.1 3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Garcean Garcean
    Si audientele Visuri de saptamana trecuta nu le dati ? A fost Pro peste Chefii Antenutei si de aceea nu le-ati dat ? Se supara Antenuta sau cum ?
  • Iuli Iuli
    Lider pe național la mustață

Trimite un comentariu

sus