Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul Pro TV-Antena 1, la egalitate. Las Fierbinţi, cifre record pe naţional. X Factor a câştigat duelul cu Ferma

 
AUDIENŢE. Meciul Pro TV-Antena 1, la egalitate. Las Fierbinţi, cifre record pe naţional. X Factor a câştigat duelul cu Ferma

Audienţe. Partida cifrelor dintre Pro TV şi Antena 1 s-a terminat la egalitate, 1-1, în duelul de joi seara. Postul din Pache Protopopescu a mers pe reţeta clasică: un episod din Las Fierbinţi, care a avut audienţe record, urmat apoi de Ferma. Antena 1 a programat un episod din audiţiile X Factor.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Las Fierbinţi a fost, de departe, cel mai urmărit program al serii. Şi-a bătut recordul de audienţă din această toamnă. Puţin peste 2,4 milioane de români se uitau la comedia cu Bobiţă, Celentano şi Firicel.

X Factor nu a avut nicio şansă pe acest interval, fiind pe locul trei pe naţional şi urban, chiar şi sub Kanal D. A mai recuperat pe comercial unde a încheiat pe doi.

Situaţia s-a schimbat dramatic pentru Pro TV, după ce s-a încheiat Las Fierbinţi. Cu episodul din Ferma, postul din Pache a coborât pe trei pe naţional şi urban, iar pe comercial a fost pe doi. X Factor a luat segmentul tinerilor, iar pe celelalte două s-a impus serialul turcesc de pe Kanal D - „Nemilosul Istanbul”.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Las Fierbinţi, cifre record aseară. X Factor, pe trei pe două segmente

Naţional. Serialul de comedie Las Fierbinţi prinde foare bine la public, iar aseară a înregistrat cifre record. Aproximativ 2.409.000 de români se uitau, în fiecare minut, la aventurile lui Bobiţă, Celentano sau Firicel.

Pe locul secund a încheiat Kanal D, dar la mare distanţă. La serialul postului Dogan se uitau 1.532.00 de privitori, în timp ce Antena 1 cu X Factor era pe poziţia a treia, cu 1.059.000 de urmăritori.

Urban. Aceeaşi poveste şi la oraşe. Las Fierbinţi atinge cifre foarte bune. A avut 1.072.000 de privitori, în fiecare minut.

Kanal D termină şi pe aici pe a doua poziţie - 744.000 de urmăritori, iar Antena 1 completează, încă o dată, podiumul - 576.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au ales comedia de pe Pro TV. Aproximativ 478.000 de privitori tineri s-au uitat la Las Fierbinţi, care a atins o cotă de share impresionantă - 31.4%.

Antena 1 a urcat pe a doua poziţie, cu 231.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D a coborât pe ultima treaptă de pe podimul - 203.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - X Factor (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.409.000 13.7 27.6
2 Kanal D 1.532.000 8.7 17.5
3 Antena 1 1.059.000 6 12.1
4 Romania TV 343.000 2 3.9
5 Antena 3 303.000 1.7 3.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - X Factor (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.072.000 11.2 23.9
2 Kanal D 744.000 7.8 16.6
3 Antena 1 576.000 6 12.9
4 Romania TV 215.000 2.3 4.8
5 Antena 3 195.000 2 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - X Factor (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 478.000 11.5 31.4
2 Antena 1 231.000 5.6 15.1
3 Kanal D 203.000 4.9 13.3
4 Romania TV 39.000 0.9 2.5
5 AMC 38.000 0.9 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Ferma pune Pro TV pe al treilea loc. X Factor, lider pe comercial

Naţional. Una caldă, alta rece pentru Pro TV. S-a încheiat Las Fierbinţi şi postul a căzut pe locul trei cu Ferma. 1.200.000 de telespectatori se uitau la emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu.

Liderul segmentului a fost Kanal D, chiar detaşat. 1.532.000 de urmăritori urmăreau episodul serialului turcesc. Antena 1, cu X Factor, s-a clat pe locul doi - 1.287.000 de privitori.

Urban. Kanal D şi-a păstrat poziţia de lider şi la oraşe, cu 785.000 de urmăritori. A depşit X Factor şi Ferma.

Antena 1 s-a clasat pe a doua poziţie, cu 695.000 de privitori, în timp ce Pro TV a rămast tot pe trei - 453.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au ales X Factor, dar lupta era strânsă cu Ferma. Antena 1 a fost prima pe acest segment, cu 292.000 de privitori.

Pro TV s-a clasat pe poziţia secundă, cu 257.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D cade două poziţii până pe trei - 218.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - X Factor (21:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.532.000 8.7 19.4
2 Antena 1 1.287.000 7.3 16.3
3 Pro TV 1.200.000 6.8 15.2
4 Romania TV 422.000 2.4 5.3
5 Antena 3 403.000 2.3 5.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - X Factor (21:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 785.000 8.2 18.9
2 Antena 1 695.000 7.3 16.7
3 Pro TV 453.000 4.8 10.9
4 Antena 3 237.000 2.5 5.7
5 Romania TV 231.000 2.4 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - X Factor (21:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 292.000 7 19.5
2 Pro TV 257.000 6.2 17.1
3 Kanal D 218.000 5.2 14.5
4 Prima TV 57.000 1.4 3.8
5 Comedy Central 42.000 1 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Razvan
    Neatza cu Razvan si Dani lider absolut de audienta ieri
  • Mile Mile
    Îți plac certuri chiar asa disperati
  • Sabina Sabina
    Marian, sunt curioasă mai mult de Vocea României dacă va fi lider de audiență Las Fierbinți va fi siguri lider cu episodul special de două ore
  • Sabina Sabina
    Marian,poate că ai dreptate, dar mi -ar plăcea să facă un reality show în genul Big Brother
  • Marian Marian
    Sabina ,nu cred ca se mai face , era contractul facut cum zici tu dar nu se mai face
  • Marian Marian
    Andreas , a mai facut un sezon ca asa trebuia , nu se mai face cred ca ar trebui sa dea finala mai repede sa scape de ea , Sabina tot timpul vor fi pe primul loc sa vedem serialul special de pe 30 noiembrie cum va fi?
  • ddd ddd
    produsul ferma poartă semnătura fostului director executiv central european media Enterprises care era responsabil și de operațiunile companiei bănuiesc că managementul a înțeles după primele săptămâni de la startul grilei că toamna asta va fi una dificilă nu Pro TV a pierdut și nu Antena a câștigat aici vorbim strict de greșelile de management și dacă vă uitați pe cifre datorită abordării televiziunilor legate de pandemie sunt mult mai mici Deci nici Pro TV Nici Antena nu a adus oameni în plus cu care să își doboare adversarul,

    Singura Șansă ca formatul ăsta să mai aibă succes este să primească un upgrade Și de ce nu să se întoarcă la formatul din primele două sezoane altfel este un produs terminat pot să îl pună și în cap și în picioare eu nu mă regăsesc în formatul ăsta nici dacă mă plătește cineva e prea slab pentru standardele primelor două televiziuni din România
  • Sabina Sabina
    Andreas ,Ferma va mai avea două sezoane
  • Marian Marian
    Lolek de ce minti , nu 4 zile 17 zile cat are saptamana e lidera antenuta
  • Marian Marian
    Lolek si Bolek , Ferma a condus pe comercial dar aici se da pe intervalul vostru sa nu se faca antenuta de ras , hai valea in barlog cu voi , normal ca titlul este bombastic dupa cum scrie la egalitate , oricum va las pe voi sa comentati ,
  • Sabina Sabina
    Bravo Las Fierbinti !
  • Andreas Andreas
    Eu presimt că asta e ultimul sezon Ferma.
  • Razvan Razvan
    @Marian astea nu sunt titluri bombastice ? Cand scriau audiente despre Antena 1 spuneai ca scriu titlui bombastice , "o cota de share impresionanta de 31,4 " Chefii au avut de 32 si nu ati scris asta
  • Mile Mile
    Chiar asa 4 zile lideri , chefii 12 rating

Trimite un comentariu

sus