Audienţe. Bruce Willis îşi păstrează statutul de Greu de ucis şi-n 2020. Die Hard - primul film dat de Pro TV la lansare, pe 1 Decembrie 1995, apoi reluat şi tot reluat, a fost cel mai urmărit program pe interval, aseară. A fost programat de Pro TV cu doar o zi înainte de un alt "clasic: Singur Acasă (Home Alone), care va fi în această seară.
Greu de ucis a fost difuzat aproape de ora 23.00 (ca al doilea film al serii), dar este interesant şi ce s-a întâmplat înainte.
Pe intervalul X-Factor (20.30-23.00), toate marile posturi au fost, cumva "mulţumite". Cum aşa? Kanal D a fost cel mai urmărit la nivelul întregii ţări (serial turcesc, cum altfel), Antena 1, cu X-Factor, a fost primul la oraşe, iar Pro TV a câştigat, "la mustaţă", pe publicul comercial, cu filmul Identitatea lui Bourne.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Greu de ucis, primul pe linie
Naţional. Dat de Pro TV ca al doilea film (de la ora 22.45), Greu de ucis s-a instalan pe prima poziţie pe interval: aproape 800.000 de români s-au uitat la Die Hard. Bruce Willis a avut 200.000 de telespectatori în faţa locului doi - Antena 1.
Urban. Aproape 400.000 de telespectatori de la oraşe s-au uitat la Greu de ucis. Diferenţa mai mică în faţa Antenei - 40.000 de telespectatori. Kanal D pe trei.
Comercial. Prima poziţie pentru Die Hard şi pe publicul comercial, între 18 şi 49 de ani: 200.000 de telespectatori, cu 35.000 în faţa Antenei şi de peste două ori mai mulţi decât avea Kanal D pe interval.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul Greu de ucis (22:45-1:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 786.000 | 4.5 | 19.5 |
2 | Antena 1 | 596.000 | 3.4 | 14.8 |
3 | Kanal D | 479.000 | 2.7 | 11.9 |
4 | Romania TV | 215.000 | 1.2 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 158.000 | 0.9 | 3.9 |
6 | Nickelodeon | 108.000 | 0.6 | 2.7 |
7 | Prima TV | 108.000 | 0.6 | 2.7 |
8 | Antena Stars | 105.000 | 0.6 | 2.6 |
9 | DigiSport 1 | 73.000 | 0.4 | 1.8 |
10 | Realitatea Plus | 69.000 | 0.4 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul Greu de ucis (22:45-1:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 388.000 | 4.1 | 17.8 |
2 | Antena 1 | 342.000 | 3.6 | 15.7 |
3 | Kanal D | 252.000 | 2.6 | 11.6 |
4 | Romania TV | 122.000 | 1.3 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 117.000 | 1.2 | 5.4 |
6 | Prima TV | 58.000 | 0.6 | 2.7 |
7 | DigiSport 1 | 48.000 | 0.5 | 2.2 |
8 | Digi 24 | 39.000 | 0.4 | 1.8 |
9 | TVR 2 | 39.000 | 0.4 | 1.8 |
10 | National TV | 36.000 | 0.4 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul Greu de ucis (22:45-1:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 200.000 | 4.8 | 23.5 |
2 | Antena 1 | 164.000 | 3.9 | 19.3 |
3 | Kanal D | 93.000 | 2.2 | 10.9 |
4 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 2.8 |
5 | DigiSport 1 | 23.000 | 0.5 | 2.7 |
6 | Romania TV | 23.000 | 0.5 | 2.7 |
7 | Antena 3 | 16.000 | 0.4 | 1.9 |
8 | AXN | 16.000 | 0.4 | 1.8 |
9 | TVR 2 | 15.000 | 0.4 | 1.8 |
10 | AMC | 15.000 | 0.4 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul X-Factor: toţi trei pe primul loc, dar pe segmente diferite
Naţional. Kanal D a fost primul la nivelul întregii ţări: peste 1,5 milioane şi jumătate de români între 20.30 şi 23.00. Locul doi pentru Pro TV şi trei pentru Antena 1, la sute de mii de telespectatori distanţă
Urban. Antena 1 fost prima la oraşe: 720.000 media pe X-Factor. Kanal D pe doi şi Pro TV pe poziţia a treia.
Comercial. Pro TV a ocupat locul 1. La foarte, foarte mică diferenţă: 327.000 de tineri la Pro TV şi 322.000 la Antena 1. Kanal D, pe trei, e la mare distanţă în urmă pe intervalul 20.30-23.15.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:15), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.506.000 | 8.6 | 19.1 |
2 | Pro TV | 1.330.000 | 7.6 | 16.9 |
3 | Antena 1 | 1.222.000 | 6.9 | 15.5 |
4 | Romania TV | 322.000 | 1.8 | 4.1 |
5 | Antena 3 | 260.000 | 1.5 | 3.3 |
6 | DigiSport 1 | 251.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | TVR 1 | 220.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | TVR 2 | 161.000 | 0.9 | 2 |
9 | Pro X | 152.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Prima TV | 135.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:15), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 717.000 | 7.5 | 17.8 |
2 | Kanal D | 667.000 | 7.0 | 16.5 |
3 | Pro TV | 637.000 | 6.7 | 15.8 |
4 | Romania TV | 182.000 | 1.9 | 4.5 |
5 | Antena 3 | 168.000 | 1.8 | 4.2 |
6 | DigiSport 1 | 146.000 | 1.5 | 3.6 |
7 | TVR 2 | 84.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Diva | 76.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 76.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:15), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 327.000 | 7.8 | 22.4 |
2 | Antena 1 | 322.000 | 7.7 | 22.1 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.2 | 12.1 |
4 | DigiSport 1 | 43.000 | 1.0 | 3.0 |
5 | Diva | 37.000 | 0.9 | 2.5 |
6 | Prima TV | 37.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | TVR 1 | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Pro X | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Nicktoons | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Iar visezi , ha ha ha ha
Se termina Chefii tai , iar stai pe bara 7 zile din 7. Deja saptamana care vine pro tv lider prime-time si zi de zi 5 zile din 7.
Si Ferma cu 9 rating peste Factoratii tai , asta nu zici ? Si finala Mascatilor (8.3) peste Factorilianii tai (5.7), nu zici asta ?
Si se vede ca visezi mereu. De cand au inceput aceste 2 emisiuni in Romania , mereu vocea a avut dublu peste factorul tau.
Ai uitat cand muta factorul zero din fata vocii , ca nu avea nici o sansa ?
Dar tot sub Pro TV. Ha ha ha. Sub filme antice care, surpriza, au fost si la Antenuta ta. Stai sa inceapa Vocea la toamana, sa vezi cum muta Factoratiide frica.
Dar joi ce a facut Factorianii tai ? Un amarat de 5 puncte rating. Nu zici ca are audiente uluitoare ?
Tot e mic postac , sub ferma cu 9 rating. Vai de mile...
Problema e ca un film antic de 100 de ani sa fie pe comercial peste scumpa ta emisiune. Film ieftin peste o emisiune extra scumpa.