Audienţe. Bruce Willis îşi păstrează statutul de Greu de ucis şi-n 2020. Die Hard - primul film dat de Pro TV la lansare, pe 1 Decembrie 1995, apoi reluat şi tot reluat, a fost cel mai urmărit program pe interval, aseară. A fost programat de Pro TV cu doar o zi înainte de un alt "clasic: Singur Acasă (Home Alone), care va fi în această seară.
Greu de ucis a fost difuzat aproape de ora 23.00 (ca al doilea film al serii), dar este interesant şi ce s-a întâmplat înainte.
Pe intervalul X-Factor (20.30-23.00), toate marile posturi au fost, cumva "mulţumite". Cum aşa? Kanal D a fost cel mai urmărit la nivelul întregii ţări (serial turcesc, cum altfel), Antena 1, cu X-Factor, a fost primul la oraşe, iar Pro TV a câştigat, "la mustaţă", pe publicul comercial, cu filmul Identitatea lui Bourne.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Greu de ucis, primul pe linie
Naţional. Dat de Pro TV ca al doilea film (de la ora 22.45), Greu de ucis s-a instalan pe prima poziţie pe interval: aproape 800.000 de români s-au uitat la Die Hard. Bruce Willis a avut 200.000 de telespectatori în faţa locului doi - Antena 1.
Urban. Aproape 400.000 de telespectatori de la oraşe s-au uitat la Greu de ucis. Diferenţa mai mică în faţa Antenei - 40.000 de telespectatori. Kanal D pe trei.
Comercial. Prima poziţie pentru Die Hard şi pe publicul comercial, între 18 şi 49 de ani: 200.000 de telespectatori, cu 35.000 în faţa Antenei şi de peste două ori mai mulţi decât avea Kanal D pe interval.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul Greu de ucis (22:45-1:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 786.000 | 4.5 | 19.5 |
2 | Antena 1 | 596.000 | 3.4 | 14.8 |
3 | Kanal D | 479.000 | 2.7 | 11.9 |
4 | Romania TV | 215.000 | 1.2 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 158.000 | 0.9 | 3.9 |
6 | Nickelodeon | 108.000 | 0.6 | 2.7 |
7 | Prima TV | 108.000 | 0.6 | 2.7 |
8 | Antena Stars | 105.000 | 0.6 | 2.6 |
9 | DigiSport 1 | 73.000 | 0.4 | 1.8 |
10 | Realitatea Plus | 69.000 | 0.4 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul Greu de ucis (22:45-1:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 388.000 | 4.1 | 17.8 |
2 | Antena 1 | 342.000 | 3.6 | 15.7 |
3 | Kanal D | 252.000 | 2.6 | 11.6 |
4 | Romania TV | 122.000 | 1.3 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 117.000 | 1.2 | 5.4 |
6 | Prima TV | 58.000 | 0.6 | 2.7 |
7 | DigiSport 1 | 48.000 | 0.5 | 2.2 |
8 | Digi 24 | 39.000 | 0.4 | 1.8 |
9 | TVR 2 | 39.000 | 0.4 | 1.8 |
10 | National TV | 36.000 | 0.4 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul Greu de ucis (22:45-1:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 200.000 | 4.8 | 23.5 |
2 | Antena 1 | 164.000 | 3.9 | 19.3 |
3 | Kanal D | 93.000 | 2.2 | 10.9 |
4 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 2.8 |
5 | DigiSport 1 | 23.000 | 0.5 | 2.7 |
6 | Romania TV | 23.000 | 0.5 | 2.7 |
7 | Antena 3 | 16.000 | 0.4 | 1.9 |
8 | AXN | 16.000 | 0.4 | 1.8 |
9 | TVR 2 | 15.000 | 0.4 | 1.8 |
10 | AMC | 15.000 | 0.4 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul X-Factor: toţi trei pe primul loc, dar pe segmente diferite
Naţional. Kanal D a fost primul la nivelul întregii ţări: peste 1,5 milioane şi jumătate de români între 20.30 şi 23.00. Locul doi pentru Pro TV şi trei pentru Antena 1, la sute de mii de telespectatori distanţă
Urban. Antena 1 fost prima la oraşe: 720.000 media pe X-Factor. Kanal D pe doi şi Pro TV pe poziţia a treia.
Comercial. Pro TV a ocupat locul 1. La foarte, foarte mică diferenţă: 327.000 de tineri la Pro TV şi 322.000 la Antena 1. Kanal D, pe trei, e la mare distanţă în urmă pe intervalul 20.30-23.15.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:15), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.506.000 | 8.6 | 19.1 |
2 | Pro TV | 1.330.000 | 7.6 | 16.9 |
3 | Antena 1 | 1.222.000 | 6.9 | 15.5 |
4 | Romania TV | 322.000 | 1.8 | 4.1 |
5 | Antena 3 | 260.000 | 1.5 | 3.3 |
6 | DigiSport 1 | 251.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | TVR 1 | 220.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | TVR 2 | 161.000 | 0.9 | 2 |
9 | Pro X | 152.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Prima TV | 135.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:15), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 717.000 | 7.5 | 17.8 |
2 | Kanal D | 667.000 | 7.0 | 16.5 |
3 | Pro TV | 637.000 | 6.7 | 15.8 |
4 | Romania TV | 182.000 | 1.9 | 4.5 |
5 | Antena 3 | 168.000 | 1.8 | 4.2 |
6 | DigiSport 1 | 146.000 | 1.5 | 3.6 |
7 | TVR 2 | 84.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Diva | 76.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 76.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 decembrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:15), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 327.000 | 7.8 | 22.4 |
2 | Antena 1 | 322.000 | 7.7 | 22.1 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.2 | 12.1 |
4 | DigiSport 1 | 43.000 | 1.0 | 3.0 |
5 | Diva | 37.000 | 0.9 | 2.5 |
6 | Prima TV | 37.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | TVR 1 | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Pro X | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Nicktoons | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Si apropo de ultimele stiri legate de PrimaTV in care tot prim comentarii se spunea ca nu fac audienta mai deloc, nici acum nu e foarte mare audienta dar totusi sunt si pe locul 4 pe comercial ceea ce nu e deloc rau deci inca au potential pentru a ameninta locul 3.