I made my competitors dissapear. Vine Crăciunul, vine Singur Acasă, vin şi audienţele! A mai trecut un an şi Kevin a mai bifat o victorie în bătălia cifrelor. A câta? Nici nu mai contează! Simpaticul Macaulay Culkin a pus Pro TV, din nou, în topul clasamentelor. Şi nu oricum, ci detaşat!
Difuzat a 15-a oară consecutiv de postul din Pache Protopopescu, prima parte a seriei Home Alone nu a avut rival aseară. Cifrele au fost asemănătoare cu cele de anul trecut. Mari! Aproximativ 2,2 milioane de români au urmărit prima parte a filmului de Crăciun.
Singur Acasă a fost de aproape două ori peste Antena 1, care avea o ediţie Te cunosc de undeva. Kanal D a mizat pe gala „Bravo, ai stil” şi a fost, şi el, mult în urmă.
DE VĂZUT! Detalii neştiute despre Singur Acasă, documentar pe Netflix. Povestea filmului
Înainte de audienţa difuzării de aseară, o trecere în revistă a cifrelor din anii trecuţi:
- Anul trecut, când filmul a fost difuzat pe 7 decembrie, Singur Acasă a strâns o audienţă de 2,2 milioane de privitori.
- În 2018, când era transmis pe 8 decembrie, Singur Acasă ţinea aproape 2,1 milioane de români în faţa televizoarelor.
- În 2017, când a fost difuzat pe 9 decembrie, Home Alone era văzut de 2,2 milioane de români.
- În 2016, (pe 10 decembrie), filmul cu Macaulay Culkin în rol principal a fost urmărit de 2,5 milioane de persoane din întreaga ţară. La fel şi în urmă cu trei ani.
- În 2014 filmul a fost urmărit de 2,7 milioane de persoane, iar în 2013 cifrele au fost asemănătoare.
De notat cifrele de anul acesta pe publicul comercial (18-49 de ani): aproape 40% cotă de piaţă pe publicul tânăr!
Paginademedia.ro prezintă audienţele de sâmbătă, 5 decembrie, pe intervalul Singur Acasă - Home Alone (20:00-22:00):
Naţional. Filmul de Crăciun difuzat pentru a 15-a oară a pus pe primul loc Pro TV, la mare distanţă faţă de Antena 1. Singur Acasă a atras în faţa televizoarelor 2.241.000 de telespectatori.
Antena 1, cu gala Te cunosc de undeva, s-a clasat pe poziţia secundă cu 1.627.000 de privitori. În schimb, Kanal D abia a strâns jumătate de milion de urmăritori cu gala Bravo, ai stil.
Surpriza o repriză TVR 2, pe locul 4. Postul public difuza un film din 1967 - „Dumnezeu iartă, eu, nu”. Aproximativ 473.000 de telespectatori urmăreau producţia italiană.
Urban. Aceeaşi poveste şi la oraşe. Kevin nu a fost deloc Singur Acasă pe Pro TV. L-au însoţit alţi 1.036.000 de privitori, în medie.
Antena 1 s-a clasat tot pe locul secund, cu 856.000 de privitori, în timp ce podiumul l-a completat Kanal D - 268.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au urmărit şi ei Singur Acasă pe Pro TV. Filmul a atras în faţa televizoarelor 551.000 de urmăritori tineri, având o cotă de share impresionantă - 36.5%.
Pe locul secund a încheiat tot Antena 1, cu 220.000 de privitori, iar Kanal D pe trei - 96.000 de telespectatori tineri.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 5 decembrie, pe intervalul Singur Acasă - Home Alone (20.00-22.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.241.000 | 12.7 | 26.5 |
2 | Antena 1 | 1.627.000 | 9.2 | 19.2 |
3 | Kanal D | 506.000 | 2.9 | 6 |
4 | TVR 2 | 473.000 | 2.7 | 5.6 |
5 | Romania TV | 396.000 | 2.3 | 4.7 |
6 | Antena 3 | 332.000 | 1.9 | 3.9 |
7 | DigiSport 1 | 209.0000 | 1.2 | 2.5 |
8 | TVR 1 | 165.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | National TV | 130.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Prima TV | 129.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 7 decembrie, pe intervalul Singur Acasă - Home Alone (20.00-22.00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.036.000 | 10.9 | 24 |
2 | Antena 1 | 856.000 | 9 | 19.8 |
3 | Romania TV | 268.000 | 2.8 | 6.2 |
4 | Kanal D | 234.000 | 2.5 | 5.4 |
5 | Antena 3 | 191.000 | 2 | 4.4 |
6 | National TV | 138.000 | 1.5 | 3.2 |
7 | TVR 1 | 123.000 | 1.3 | 2.9 |
8 | DigiSport 1 | 80.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 66.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Diva | 66.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 7 decembrie, pe intervalul Singur Acasă - Home Alone (20.00-22.00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 551 | 13.1 | 36.5 |
2 | Antena 1 | 220 | 5.2 | 14.5 |
3 | Kanal D | 96 | 2.3 | 6.4 |
4 | DigiSport 1 | 52 | 1.2 | 3.4 |
5 | TVR 2 | 31 | 0.7 | 2.1 |
6 | AXN | 27 | 0.6 | 1.8 |
7 | Prima TV | 26 | 0.6 | 1.7 |
8 | Diva | 26 | 0.6 | 1.7 |
9 | Romania TV | 25 | 0.6 | 1.7 |
10 | DigiSport 2 | 24 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
CITEŞTE ŞI: Audienţe Singur Acasă 2019
CITEŞTE ŞI: Audienţe Singur Acasă 2018
CITEŞTE ŞI: Audienţe Singur Acasă 2017
CITEŞTE ŞI: Audienţe Singur Acasă 2016
CITEŞTE ŞI: Audienţe Singur Acasă 2015
CITEŞTE ŞI: Audienţe Singur Acasă 2014
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Normal, ca Pro e cu tinerii (s-a vazut aseara). Antenuta cu pensionarii. Plangi !
Si astept ca site-ul asta sa dea audientele pe intervalul stirilor Pro TV 19:00-21:30 (editie speciala) de azi. Nu intervalul Umorului sec, doar ca sa puna emisiunea intr-o pozitie mai buna.
Se explica de ce are 7 comercial in prime-time noiembrie. Cu Chefii peste 10 rating. Pe urma, doar 5-6 puncte. Dezastru.
Pro TV are 9 in prime-time luna trecuta. La bataie cu Chefii are 7-8 (cu Fierbintii mai mult). Fara Chefi, Pro TV face mai mereu peste 10 puncte.
Sa nu uitam si de stirile Pro TV de la ora 19:00. Unde mai mereu are dublu pe comercial. De aici diferenta de 2 puncte rating pe luna noiembrie.