Audienţe. Un public câştigat de Pro TV, unul de Antena 1, unul la egalitate. E rezultatul serii de 30 noiembrie de pe tv, pe cele trei segmente - naţional, urban şi comercial.
Episodul special din Las Fierbinţi, care a durat mai bine de două ore, a câştigat doar pe un singur segment. Pe unul a fost la egalitate, iar pe altul a pierdut în faţa principalului competitor de aseară - Chefi la Cuţite.
Detalii, în continuare:
Serialul de comedie de pe Pro - un episod special - a fost mai lung decât de obicei şi s-a încheiat cu un mesaj puternic din partea lui Celentano, despre cum putem schimba societatea din România. În ţară, puţin peste 2 milioane de români se uitau la fierbinţeni.
Episodul din Chefi la Cuţite de pe Antena 1 a început mai devreme aseară, la 20:00 şi s-a încheiat după ora 23. Bucătarii au pierdut lupta în ţară pe intervalul cu Las Fierbinţi. Puţin peste 1,6 milioane de telespectatori s-au uitat la producţia prezentată de Gina Pistol.
La oraşe a fost egalitate între Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite, iar marea surpriză vine pe comercial, acolo unde bucătarii i-au depăşit pe fierbinţeni.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-22:45):
Naţional. Cel mai urmărit program în toată seara a fost Las Fierbinţi. La episodul special al serialului de comedie s-au uitat, în medie, 2.088.000 de telespectatori.
Antena 1, cu episodul din Chefi la Cuţite, s-a clasat pe poziţia secundă cu 1.639.000 de privitori, în timp ce Kanal D a completat podiumul cu un nou episod din serialul Nemilosul Istanbul - 1.595.000 de urmăritori.
Urban. Situaţia foarte strânsă la oraşe. Românii nu au avut un favorit clar pe acest segment, astfel că Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite au încheiat seara la egalitate.
Pro TV a avut un mic avantaj - 936.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a înregistrat o audienţă de 934.000 de urmăritori. Kanal D a încheiat pe poziţia a treia, cu 781.000 de telespectatori.
Comercial. Clasamentul răsturnat în rândul tinerilor. Antena 1 a reuşit să depăşească serialul de comedie cu episodul de aseară din Chefi la Cuţite. Aproximativ 445.000 de privitori tineri se uitau la al 10-lea battle din sezonul 9.
Pro TV coboară pe poziţia secundă, cu 383.000 de urmăritori tineri. Kanal D şi-a menţinut ultima poziţie de pe podium, cu 211.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV luni, 30 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi-Chefi la Cuţite (20:30-22:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.088.000 | 11.9 | 23.7 |
2 | Antena 1 | 1.639.000 | 9.3 | 18.6 |
3 | Kanal D | 1.595.000 | 9.1 | 18.1 |
4 | Romania TV | 370.000 | 2.1 | 4.2 |
5 | Antena 3 | 338.000 | 1.9 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 30 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi-Chefi la Cuţite (20:30-22:45), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 936.000 | 9.8 | 20.5 |
2 | Antena 1 | 934.000 | 9.8 | 20.4 |
3 | Kanal D | 781.000 | 8.2 | 17.1 |
4 | Antena 3 | 205.000 | 2.2 | 4.5 |
5 | Romania TV | 186.000 | 2 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 30 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi-Chefi la Cuţite (20:30-22:45), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 445.000 | 10.6 | 27.5 |
2 | Pro TV | 383.000 | 9.1 | 23.7 |
3 | Kanal D | 211.000 | 5.1 | 13.1 |
4 | Diva | 45.000 | 1.1 | 2.8 |
5 | Romania TV | 41.000 | 1 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Una peste alta, interesant dacă au reușit sa depășească pro pe comercial cu cel mai bun produs al lor. Eu personal nu înțeleg ce vad oamenii la emisiunea de pe A1, golănie de la un cap la altul, dar astea s gusturile.