Audienţe. Pentru prima dată în istoria de 25 de ani a postului, Pro TV a pierdut bătălia cifrelor în faţa Antenei 1. Postul din Pache a fost sub principalul competitor de 1 decembrie, adică de ziua lui.
Detalii, în continuare:
Antena 1 a condus topul audienţele pe întreaga zi de 1 decembrie, atunci când a avut programe speciale precum Neatza cu Răzvan şi Dani, Observatorul, Acces Direct sau iRoast Istoric. Postul Intact a fost pe primul loc pe toate segmentele de public. Puţin peste 850.000 de privitori s-au uitat, în medie, la Antena 1 în prima zi din decembrie.
Pro TV, de ziua lui, s-a clasat pe poziţia secundă pentru prima dată în ultimii 25 de ani. Postul din Pache difuza Ştirile Pro TV, Vorbeşte Lumea, filmul Moromeţii 2, documentarul 3mm despre Simona Halep, emisiunea La Măruţă şi Ce Spun Românii. Aproximativ 786.000 de privitori au urmărit programele propuse de Pro TV pe 1 decembrie.
În ceea ce priveşte prime-time-ul (19:00-23:00), Pro TV a stat şi mai rău pe naţional, acolo unde a căzut pe locul trei. Pe urban şi comercial a revenit pe doi, dar sub Antena 1.
TOP. Cele mai urmărite emisiuni de Ziua Naţională. Două milioane de români au urmărit-o pe Andreea Esca. Antena 1, cele mai urmărite programe ieri
De menţionat că Chefi la Cuţite a învins, de asemenea, Vocea României. Chefii au condus topul pe toate segmentele, în timp ce ediţia specială din Vocea s-a clasat pe trei pe naţional şi urban. Aproximativ 1.690.000 de privitori se uitau la Chefi la Cuţite, în timp ce la Vocea erau 1.107.000 de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Pro TV, învins de Antena 1 chiar de ziua lui
Naţional. Pro TV a pierdut lupta audienţelor cu Antena 1 pe întreaga zi de marţi, 1 decembrie. Pe postul din Pache se uitau aproximativ 786.000 de privitori, în medie.
Antena 1 a condus topul cu 867.000 de urmăritori, iar Kanal D a completat podiumul - 540.000 de telespectatori. România TV şi Antena 3 au completat topul 5.
Urban. Difrenţa s-a menţinut şi la oraşe. Antena 1 a rămas pe primul loc cu programele sale, având o audienţă de 440.000 de telespectatori, în medie.
Pro TV, de ziua lui, a rămas pe poziţia secundă cu 368.000 de privitori, în timp ce Kanal D rămâne pe trei - 232.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales să se uite la Antena 1 de Ziua Naţională, dar lupta a fost strânsă între postul Intact şi Pro TV.
Antena 1 s-a poziţionat pe primul loc cu 165.000 de privitori tineri, iar Pro TV a fost pe doi cu 152.000 de urmăritori tineri. Kanal D urmează în top cu 79.000, în timp ce Digi24 era cea mai urmărită staţie de ştiri.
Audienta posturilor TV marţi, 1 decembrie, pe intervalul întregii zile (02:00-24:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 867.000 | 4.9 | 18 |
2 | Pro TV | 786.000 | 4.5 | 16.3 |
3 | Kanal D | 540.000 | 3.1 | 11.2 |
4 | Romania TV | 434.000 | 2.5 | 9 |
5 | Antena 3 | 185.000 | 1 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 1 decembrie, pe intervalul întregii zile (02:00-24:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 440.000 | 4.6 | 18.2 |
2 | Pro TV | 368.000 | 3.9 | 15.2 |
3 | Kanal D | 232.000 | 2.4 | 9.6 |
4 | Romania TV | 214.000 | 2.2 | 8.8 |
5 | Antena 3 | 120.000 | 1.3 | 5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 1 decembrie, pe intervalul întregii zile (02:00-24:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 165.000 | 3.9 | 21.1 |
2 | Pro TV | 152.000 | 3.6 | 19.3 |
3 | Kanal D | 79.000 | 1.9 | 10.1 |
4 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 3.2 |
5 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Pro TV, o nouă lovitură şi seara. A fost pe trei pe naţional
Naţional. Cifre mai slabe pentru Pro TV seara, deşi a avut Ştirile Pro TV şi o ediţie specială din Vocea României. Postul din Pache s-a clasat pe locul trei, cu 1.416.000 de telespectatori.
Liderul serii a rămas Antena 1, cu 1.678.000 de privitori. Postul Intact avea Observatorul şi un nou episod din Chefi la Cuţite. Între cele două s-a clasat Kanal D, cu 1.462.000 de urmăritori.
Urban. Pro TV recuperează din diferenţă la oraşe, clasându-se pe poziţia secundă. Aproximativ 756.000 de privitori se uitau la programele speciale oferite de Ziua Naţională.
Antena 1 şi-a păstrat primul loc, cu 925.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D a încheiat pe locul trei - 676.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au pus Antena 1 pe prima poziţie. 436.000 de privitori tineri urmăreau Observatorul şi episodul din Chefi la Cuţite.
Pro TV, cu Vocea României şi Ştirile Pro TV, s-a clasat tot pe doi, cu 333.000 de urmăritori. Kanal D completează podiumul - 216.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marţi, 1 decembrie, în Prime-Time (19:00-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.678.000 | 9.5 | 18.5 |
2 | Kanal D | 1.462.000 | 8.3 | 16.2 |
3 | Pro TV | 1.416.000 | 8.1 | 15.6 |
4 | Romania TV | 625.000 | 3.6 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 288.000 | 1.6 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 1 decembrie, în Prime-Time (19:00-23:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 925.000 | 9.7 | 19.7 |
2 | Pro TV | 756.000 | 7.9 | 16.1 |
3 | Kanal D | 676.000 | 7.1 | 14.4 |
4 | Romania TV | 309.000 | 3.2 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 191.000 | 2 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 1 decembrie, în Prime-Time (19:00-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 436.000 | 10.4 | 26.3 |
2 | Pro TV | 333.000 | 8 | 20.1 |
3 | Kanal D | 216.000 | 5.2 | 13 |
4 | DigiSport 1 | 60.000 | 1.4 | 3.6 |
5 | National TV | 32.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii