Skip to main content

AUDIENŢE. Me, Tarzan! You, iUmor? Românii au stat aseară cu ochii pe „Tarzan”: două milioane pe Pro TV, într-o seară cu semifinală iUmor

 
Foto | Facebook - Legend of Tarzan
Foto | Facebook - Legend of Tarzan

AUDIENŢE. Pro TV a tras lozul câştigător, aseară. Filmul „Tarzan” a pus postul TV pe primul loc în topul audienţelor, într-o seară cu semifinală de iUmor. Aproape două milioane români au urmărit, în medie, pelicula din 2016.

Publicitate

Pe intervalul filmului, diferenţa dintre Pro TV şi următoarele două clasate - Kanal D şi Antena 1 - a fost considerabilă.

Lucrurile s-au echilibrat după ce s-a terminat filmul: Pro TV a rămas lider, dar diferenţa faţă de Antena 1 a fost mai mică. Pe segmentul comercial cele două posturi au la egalitate, pe intervalul iUmor.

iUmor a durat o oră în plus, faţă de Tarzan, iar o parte din public a plecat de Pro TV la finalul filmului.


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:


Tarzan, reţeta câştigătoare pentru Pro TV. Câţi oamenii s-au uitat la semifinala iUmor?

Naţional. Pro TV a fost lider de audienţă aseară, cu filmul Legenda lui Tarzan. Aproape două milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la producţia cu Samuel L. Jackson şi Margot Robbie.

Locurile doi şi trei, la diferenţă de 600.000 de telespectatori, au fost ocupat de Kanal D (locul doi) şi Antena 1 (locul trei).

Kanal D a adunat o medie de aproape 1,4 milioane de telespectatori, iar Antena 1, cu a doua finală iUmor pe interval, a înregistrat o audienţă medie de aproape 1,3 milioane de privitori.

Urban. La oraşe liderul a rămas neschimbat, dar Antena 1 şi Kanal D au făcut schimb de locuri. Pro TV a adunat o medie de 900.000 de privitori de la oraşe, în fiecare minut.

De pe locul doi, Antena 1 a înregistrat aproape 700.000 de urmăritori pe minut. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu aproape jumătate de milion de persoane pe interval.

Comercial. Tinerii s-au uitat, în număr mare, la Legenda lui Tarzan. Filmul dat de Pro TV a scos o medie de aproximativ 400.000 de tineri pe minut.

Antena 1 a fost al doilea post din clasament, pe interval, cu 370.000 de persoane în medie, pe minut. Kanal D a fost pe loucl trei, cu aproape 150.000 de tineri.

DigiSport 1 şi Prima TV s-au clasat pe patru şi cinci.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul filmului Tarzan (20:00-22:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.916.000 10.9 21.1
2 Kanal D 1.383.000 7.9 15.2
3 Antena 1 1.295.000 7.4 14.2
4 TVR 1 461.000 2.6 5.1
5 Antena 3 411.000 2.3 4.5
6 Romania TV 375.000 2.1 4.1
7 DigiSport 1 364.000 2.1 4.0
8 Prima TV 350.000 2.0 3.8
9 Pro Cinema 128.000 0.7 1.4
10 Happy Channel 128.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul filmului Tarzan (20:00-22:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 911.000 9.6 19.8
2 Antena 1 692.000 7.3 15.1
3 Kanal D 498.000 5.2 10.9
4 Antena 3 262.000 2.7 5.7
5 Romania TV 236.000 2.5 5.1
6 DigiSport 1 224.000 2.3 4.9
7 TVR 1 196.000 2.1 4.3
8 Prima TV 137.000 1.4 3.0
9 Happy Channel 100.000 1.0 2.2
10 Diva 83.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul filmului Tarzan (20:00-22:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 403.000 9.6 25.4
2 Antena 1 368.000 8.8 23.2
3 Kanal D 148.000 3.5 9.3
4 DigiSport 1 76.000 1.8 4.8
5 Prima TV 60.000 1.4 3.8
6 Diva 38.000 0.9 2.4
7 Romania TV 28.000 0.7 1.8
8 Antena 3 27.000 0.7 1.7
9 Happy Channel 26.000 0.6 1.6
10 TVR 1 24.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Antena 1 a recuperat pe intervalul iUmor, emisiune care a ţinut o oră în plus


Naţional. Diferenţele dintre primele posturi clasate au fost mai mici, pe intervalul iUmor. După ce s-a terminat Tarzan, Pro TV a mai pierdut din public. A fost, totuşi, lider pe intervalul iUmor.

Antena 1, de pe locul secund, a înregistrat o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. De notat că show-ul s-a terminat la ora 23:00.

De pe primul loc, pe intervalul iUmor, Pro TV a înregistrat 1,6 milioane de privitori pe minut.

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu un milion de telespectatori în medie.

Urban. La oraşe situaţia a fost asemănătoare. Pro TV a fost lider, cu 760.000 de privitori, în medie. Antena 1, cu iUmor a ocupat locul secund, de unde a înregistrat o medie de 660.000 de persoane din mediul urban.

Kanal D a fost al treilea post clasat, cu 370.000 de privitori.

Comercial. Tinerii au echilibrat şi mai mult lucrurile. Antena 1 a trecut pe primul loc, cu iUmor, dar a avut un avans foarte mic faţă de Pro TV. Practic cele două posturi au fost la egalitate, cu 362.000 şi 360.000 de telespectatori în medie.

Al treilea post clasat, pe intervalul iUmor, a fost tot Kanal D - 111.000 de privitori.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-23:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.602.000 9.1 18.8
2 Antena 1 1.235.000 7.0 14.5
3 Kanal D 1.018.000 5.8 11.9
4 TVR 1 524.000 3.0 6.1
5 DigiSport 1 449.000 2.6 5.3
6 Antena 3 420.000 2.4 4.9
7 Romania TV 414.000 2.4 4.8
8 Prima TV 307.000 1.7 3.6
9 TVR 2 125.000 0.7 1.5
10 Diva 116.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-23:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 763.000 8.0 17.5
2 Antena 1 664.000 7.0 15.3
3 Kanal D 370.000 3.9 8.5
4 DigiSport 1 262.000 2.8 6.0
5 Antena 3 260.000 2.7 6.0
6 Romania TV 234.000 2.5 5.4
7 TVR 1 223.000 2.3 5.1
8 Prima TV 124.000 1.3 2.8
9 Diva 88.000 0.9 2.0
10 Happy Channel 85.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-23:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 362.000 8.6 23.4
2 Pro TV 360.000 8.6 23.3
3 Kanal D 111.000 2.6 7.2
4 DigiSport 1 90.000 2.2 5.9
5 Prima TV 49.000 1.2 3.2
6 Diva 38.000 0.9 2.5
7 Antena 3 29.000 0.7 1.9
8 TVR 1 28.000 0.7 1.8
9 Romania TV 27.000 0.6 1.7
10 TVR 2 22.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Kanal d asa a ajuns la 2 rating
  • Loredana Loredana
    Dragi anteniști care încă folosesc transmisia via satelit, liniștiți-vă, deocamdată tot Pro Tv este liderul televiziunilor din România , și așa va rămâne! Ceea ce s-a întâmplat toamna asta, când Antena a pupat ceva mai mare audiență decât înainte va rămâne doar o poveste. În Pro s-au făcut economii deoarece s-a achiziționat aparatură în valoare de 30 de milioane de euro.
    , ceea ce pentru “Lanternă” rămâne doar un vis ce nu se va împlini niciodată. ***
  • Sabina Sabina
    Da ,am vazut ca va fi de Craciun un episod special de doua ore .
  • Sabina Sabina
    Marian , ai dreptate .Se lauda cand de fapt sunt la egalitate.
  • Marian Marian
    Sabina va fi si de Craciun un episod special din Las Fierbinti pe 24 Decembrie ,
  • Marian Marian
    Mile si tu si site-ul antenutei sunteti penibili rau de tot va laudati ca a-ti fost lideri incontestabili dupa cum se vede in tabel si ce scrie si pe site-ul celalalt amandoua sunt la egalitate 8,6 la 8,6 , sunteti penibili si tu si antena ,
  • Mile Mile
    Mareane , te supăra adevărul, gândim și interpretăm cifre, asa este iumor preferat de comercial surprize psd nu
  • Sabina Sabina
    Iuli ,mai este si George Vintila .De el ce parere ai?
  • Sabina Sabina
    Iuli ,mai este si George Vintila .De el ce parere ai?
  • Gabi Gabi
    Mile, pune mana sa citesti mai bine decat sa te uiti toata ziua la TV. O dai in penibil.
  • Marian Marian
    Lolek si bolek voi ganditi inainte de a spune ceva ?
  • Mile Mile
    Poate va fi în ianuarie dar și burlacul
  • Mile Mile
    Bravo iumor și după 9 sezoane lumea tot vrea , pensionari la postaci , obligatoriu trebuie și în primăvara
  • Claur Claur
    Am și eu o întrebare pentru fanii Antenei 1!
    Ce stiti despre emisiunea lui Nea Marin?
    Liviu Vârciu și alte vedete tot a postat vara asta poze de la filmări cu Nea Marin însă nici acum nu s-a difuzat și nu se mai aude nimic despre aceata emisiune! Inteleg ca nu face audiență la chefi însă de ce își bat joc sa filmeze și sa nu difuzeze emisiunea?
  • Specialistu Specialistu
    Tinerii cu iumor iar Pro tv cu seniorii :))

Trimite un comentariu

sus