AUDIENŢE. Emisiunea Visuri la cheie, de pe Pro TV, n-a făcut faţă show-ului culinar Chefi la cuţite, de pe Antena 1. Mai mult, emisiunea prezentată de Dragoş Bucur a fost surclasată şi de serialul turcesc Nemilosul Instanbul, dat de Kanal D.
Pro TV s-a clasat pe locul trei în toată ţara şi la oraşe, insă a ocupat locul secund pe segmentul tânăr, cu Visuri la cheie.
Pe intervalul Visuri la cheie, Antena 1 a avut emisiunea Chefi la cuţite (care s-a terminat la miezul nopţii), iar Kanal D a avut serialul turcesc Nemilosul Istanbul (care a început la 20:00 şi s-a terminat la 23:00).
De notat că în prime time, războiul pe care Antena 1 nu l-a câştigat este cel cu ştirile. Jurnalul Pro TV, cu Andreea Esca, a avut aseară o audienţă dublă pe publicul comercial şi cu sute de mii de telespectatori mai mulţi pe celelalte targeturi decât Observatorul Antenei 1.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30):
NAŢIONAL. Pro TV a ocupat doar locul trei, aseară, cu emisiunea Visuri la cheie. Aproximativ 1,3 milioane de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, show-ul.
Postul din Pache Protopopescu a fost depăşit de Kanal D, pe interval, care a înregistrat o audienţă medie de 1,6 milioane de privitori.
Liderul serii a fost Antena 1, care a scos o medie de 1,9 milioane de telespectatori pe intervalul de intersecţie cu Visuri la cheie.
URBAN. Lucrurile au fost foarte asemănătoare şi în mediul urban. Visuri la cheie a adunat o medie de 580.000 de privitori, iar Pro TV s-a clasat pe locul trei.
Antena 1 a fost lider şi la oraşe, unde a înregistrat o audienţă medie de aproape 1 milion de privitori, pe intervalul Visuri la cheie.
Între cele două, pe doi, s-a clasat Kanal D. A scos o medie de 800.000 de persoane, pe interval.
COMERCIAL. Tinerii nu au schimbat liderul, dar au pus Pro TV pe locul doi. Aproximativ 300.000 de tineri au urmărit, în fiecare minut, emisiunea Visuri la cheie, aseară.
Pe primul loc în top a fost Antena 1, cu Chefi la cuţite pe interval. A adunat aproape jumătate de milion de tineri, în medie.
Kanal D a ocupat locul trei, cu 218.000 de privitori, pe interval.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.905.000 | 10.8 | 21.2 |
2 | Kanal D | 1.620.000 | 9.2 | 18 |
3 | Pro TV | 1.324.000 | 7.5 | 14.7 |
4 | Romania TV | 428.000 | 2.4 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 331.000 | 1.9 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 996.000 | 10.4 | 21.3 |
2 | Kanal D | 806.000 | 8.5 | 17.2 |
3 | Pro TV | 578.000 | 6.1 | 12.3 |
4 | Romania TV | 243.000 | 2.5 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 207.000 | 2.2 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 495.000 | 11.8 | 29.3 |
2 | Pro TV | 299.000 | 7.2 | 17.7 |
3 | Kanal D | 218.000 | 5.2 | 12.9 |
4 | National TV | 48.000 | 1.2 | 2.9 |
5 | Romania TV | 38.000 | 0.9 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Si cel mai scump. Faci o emisiune de o zi si scoti banii in 300 de zile. Vai, plange Mile !