Skip to main content

1 Ianuarie. Primul duel din 2021: "Infernul" de pe Pro TV sau Cenuşăreasa de pe Antena 1? Seara Pro TV

 
1 Ianuarie. Primul duel din 2021: "Infernul" de pe Pro TV sau Cenuşăreasa de pe Antena 1? Seara Pro TV

AUDIENŢE. Prima seară şi primul "duel" din 2021 dintre Pro TV şi Antena 1 a fost în filme. Pro TV a mers pe un film de acţiune - Infernul din zgârie nori, Antena 1 a mizat pe producţia Cenuşăreasa (filmul, nu animaţia!).

Publicitate

Cine a câştigat?

Filmul de pe Pro TV a fost preferat de români, dar Antena 1 a "ţinut aproape", mai ales la nivelul întregii ţări. La oraşe şi pe publicul comercial, distanţa a fost mai mare.

Seara de 1 ianuarie a fost, de altfel, seara Pro TV. A început cu partea informativă, unde Ştirile Pro TV (cu 1,8 milioane de români pe post) au fost cu aproape 400.000 de telespectatori în faţa Antenei 1. A continuat cu Infernul din zgârie nori, care a depăşit Cenuşăreasa (cifrele, mai jos). S-a terminat cu comedia Şefa (după 22.00), cu o medie de aproape 1,1 milioane de români pe post (faţă de 660.000 la Antena 1).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, 1 ianuarie, pe intervalul intersecţiei Infernul din Zgârie nori cu Cenuşăreasa (20:30-22.10):

Naţional. La nivelul întregii ţări, filmele de pe Pro TV şi de pe Antena 1 au fost apropiate: o medie de 1,45 de milioane la Infernul din zgârie-nori şi de 1,41 de milioane la Cenuăreasa de pe Antena 1.

Au completat topul Kanal D, cu Prizoniera Destinului şi România TV.

Un loc 4 pentru TVR 1, cu programul Nu uita că eşti român.

De notat intrarea în top 10 a B1 TV, cu o parte din seria Brigada Diverse - BD la munte şi la mare.

Urban. La oraşe, aproape 850.000 de telespectatori s-au uitat la filmul de pe Pro TV şi 700.000 la Cenuşăreasa de pe Antena 1. Ca şi în întreaga ţară, au urmat Kanal D şi România TV.

Comercial. Şi pe publicul tânăr, audienţa s-a împărţit între cele două filme. La ce diferenţă? O medie de 445.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Infernul de pe Pro TV şi de 370.000 pentru Antena 1, cu Cenuşăreasa.

Mult mai în spate Kanal D (120.000) şi România TV (65.000).


Citeşte şi: AUDIENŢE REVELION. După un an cu mască, tot la măşti ne-am uitat! Dan Negru, de multe ori peste concurenţă. Surprizele audienţelor

Citeşte şi: AUDIENŢE. Pe pe post erau românii la miezul nopţii? Aproape trei milioane pe Antena 1

Citeşte şi: VIDEO. Cum a ajuns Elena Udrea „vrăjitoare” la Antena 1? Masca serii la Revelionul lui Negru


Audienta posturilor TV vineri, 1 ianuarie, pe intervalul de intersecţie a filmelor Infernul din zgărie nori cu Cenuşăreasa (20:30-22.10), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.453.000 8.2 16.9
2 Antena 1 1.416.000 8.0 16.5
3 Kanal D 1.171.000 6.6 13.6
4 Romania TV 815.000 4.6 9.5
5 TVR 1 290.000 1.6 3.4
6 TVR 2 259.000 1.5 3.0
7 Antena Stars 259.000 1.5 3.0
8 Antena 3 251.000 1.4 2.9
9 National TV 237.000 1.3 2.8
10 B1TV 173.000 1.0 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 1 ianuarie, pe intervalul de intersecţie a filmelor Infernul din zgărie nori cu Cenuşăreasa (20:30-22.10), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 845.000 8.8 19.0
2 Antena 1 708.000 7.4 15.9
3 Kanal D 561.000 5.9 12.6
4 Romania TV 436.000 4.6 9.8
5 Antena 3 190.000 2.0 4.3
6 TVR 1 119.000 1.2 2.7
7 TVR 2 107.000 1.1 2.4
8 Antena Stars 95.000 1.0 2.1
9 B1TV 84.000 0.9 1.9
10 Pro 2 69.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 1 ianuarie, pe intervalul de intersecţie a filmelor Infernul din zgărie nori cu Cenuşăreasa (20:30-22.10)

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 445.000 10.5 28.4
2 Antena 1 372.000 8.8 23.8
3 Kanal D 117.000 2.8 7.5
4 Romania TV 65.000 1.5 4.2
5 TVR 2 36.000 0.9 2.3
6 Pro Cinema 35.000 0.8 2.3
7 Comedy Central 35.000 0.8 2.2
8 Antena Stars 31.000 0.7 1.9
9 Pro 2 28.000 0.7 1.8
10 National TV 22.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: AUDIENŢE REVELION. După un an cu mască, tot la măşti ne-am uitat! Dan Negru, de multe ori peste concurenţă. Surprizele audienţelor

Citeşte şi: AUDIENŢE. Pe pe post erau românii la miezul nopţii? Aproape trei milioane pe Antena 1

Citeşte şi: VIDEO. Cum a ajuns Elena Udrea „vrăjitoare” la Antena 1? Masca serii la Revelionul lui Negru

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marian Marian
    Mario nu mai asa cinic omul a spus adevarul cei de la pro au spus la stiri aseara si nu cred ca toti care comenteaza inpotriva antenutei sunt disperati antenuta a avut seara lor ca de obicei de revelion acum va incepe un an nou vom vedea ce va fi in continuare ,
  • Mile Mile
    Care postul vostru , esti angajat le ei
  • Sabina Sabina
    Mario ,poti vedea aceste date despre audientele Pro Tv-ului din anul 2020 pe site-ul stiriilor Pro TV .
  • Mario Mario
    Ahaaaaa
    Gigipro s-a dat de gol
    "postul nostru"
    Bine mă acum îți inteleg disperarea:))))
  • Mario Mario
    @Gigipro un om pasionat de televiziune laudă orice post indiferent de cifre
    Fratele meu ești penibil=)
    Ai scris toate astea ca sa crezi ca ne dai nouă clasă ca a fost antena lider de Revelion
    Stai cuminte ca tu zici numai ce vrei sa zici
    Tu sti sa te uiți în stânga dar când traversezi strada trebuie să te uiți mai întâi în dreapta!
    Dacă era pro lider de Revelion pot să pun pariu ca numai scriai asta
    Nu știu de unde ai citit si ai găsit tu cifrele astea așa exacte pe tot parcursul anului
    Aaa gata scuza-mă...lucrezi la pro tv no?
    Hai recunoaște
  • GigiPro GigiPro
    Şi la capitolul filme, postul nostru a bătut record după record anul trecut. Din primele 100 de filme, în topul celor mai vizionate, 98 au fost la PRO TV.

    Postacii devastati... Zici filme, zici Pro TV !
  • GigiPro GigiPro
    Românii au ales PRO TV ca să vadă cele mai tari meciuri de fotbal ale anului. Primele cinci cele mai vizionate programe de sport din 2020 au fost meciuri ale României difuzate de postul nostru. Partida Islanda-Romania din 8 octombrie a avut o cotă de piaţă de 41,9%.

    Bravo bravo ! Umilinta maxima ! Audiente mari si anul asta, avem Euro 2021 (fostul 2020).
  • GigiPro GigiPro
    Anul trecut, românii s-au uitat în număr impresionant la ″Românii au talent″⁣! Milioane de telespectatori au privit în ediţia a 10-a marea confruntare a talentelor. Emisiunea a fost, din nou, cel mai urmărit show de televiziune, cu o medie a cotei de piaţă de 39,8%, de trei ori mai mare decât al principalului concurent.

    Umilinta suprema ! Peste Chefii lui Mile si Asiatici. Anul asta nu se fac Asiatici ?
  • GigiPro GigiPro
    Anul trecut, Ştirile PROTV de la ora 19.00 au fost cel mai urmărit program de ştiri, cu o cotă de piaţă de 30,3%. De altfel, cota medie de piaţă a tuturor programelor de ştiri PROTV în 2020 s-a situat peste valorile înregistrate de competitori.
    Ştirile de la ora 19 şi-au păstrat locul 1 pe tot parcursul anului, iar unele ediţii din martie şi aprilie au avut o cotă de piaţă de aproape 40%.

    De aia site-ul asta nu a mai dat top lunar audiente de 1000 de ani , ca stirile pro au spulberat tot si se facea obositorul antenist de ras...
  • GigiPro GigiPro
    Seara, între orele 19 şi 23, PRO TV a avut în medie o cotă de piaţă de 25,1%, cu mult peste televiziunea clasată pe locul secund.

    Bravo bravo , 25% in fiecare seara intre 19 si 23 e ceva. Bravo bravo !
  • GigiPro GigiPro
    Anul trecut cota medie de piaţă a PRO TV a fost de 22,3% pe segmentul de public comercial.
    Programele PRO TV - de la ştiri, filme, până la cele mai spectaculoase emisiuni de divertisment şi transmisiuni sportive - au fost văzute, în medie, în fiecare zi a anului trecut, de 22,3% dintre cei care fac parte din publicul comercial. PRO TV se situează astfel pe primul loc, la mare distanţă de alte televiziuni.

    Antenuta devastata ! Postacii umiliti !
  • Giculica Giculica
    @mile ,da reluare revelionului ,Observatorul dimnetii cele trei filme cre au fost de la ora 08:00 pana la 14:00 au fost lideri detasati de audienta( Pantera roz,Magie în New York si filumul românesc

    Lideri in capul tau sec. Dar audientele Fierbintenilor de Revelion unde sunt ?
  • Gigicar Gigicar
    specialistu, inseamna ca revelionul a facut rating si de la 14

    Cum si zilele de Craciun de la Pro au facut audientele colosale , dublu chiar triplu peste antenuta ta , ha
  • Iuli Iuli
    Aoleo, bune audientele pentru ProTV și Antena1, diferența se vede pe comercial, prima dată credeam că nu am văzut bine topul de pe național :)
  • Valentin Valentin
    Așa ar trebui să fie de acum încolo principalele 2 canale să fie cu diferențe mici !!

Trimite un comentariu

sus