AUDIENŢE. Prima seară şi primul "duel" din 2021 dintre Pro TV şi Antena 1 a fost în filme. Pro TV a mers pe un film de acţiune - Infernul din zgârie nori, Antena 1 a mizat pe producţia Cenuşăreasa (filmul, nu animaţia!).
Cine a câştigat?
Filmul de pe Pro TV a fost preferat de români, dar Antena 1 a "ţinut aproape", mai ales la nivelul întregii ţări. La oraşe şi pe publicul comercial, distanţa a fost mai mare.
Seara de 1 ianuarie a fost, de altfel, seara Pro TV. A început cu partea informativă, unde Ştirile Pro TV (cu 1,8 milioane de români pe post) au fost cu aproape 400.000 de telespectatori în faţa Antenei 1. A continuat cu Infernul din zgârie nori, care a depăşit Cenuşăreasa (cifrele, mai jos). S-a terminat cu comedia Şefa (după 22.00), cu o medie de aproape 1,1 milioane de români pe post (faţă de 660.000 la Antena 1).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, 1 ianuarie, pe intervalul intersecţiei Infernul din Zgârie nori cu Cenuşăreasa (20:30-22.10):
Naţional. La nivelul întregii ţări, filmele de pe Pro TV şi de pe Antena 1 au fost apropiate: o medie de 1,45 de milioane la Infernul din zgârie-nori şi de 1,41 de milioane la Cenuăreasa de pe Antena 1.
Au completat topul Kanal D, cu Prizoniera Destinului şi România TV.
Un loc 4 pentru TVR 1, cu programul Nu uita că eşti român.
De notat intrarea în top 10 a B1 TV, cu o parte din seria Brigada Diverse - BD la munte şi la mare.
Urban. La oraşe, aproape 850.000 de telespectatori s-au uitat la filmul de pe Pro TV şi 700.000 la Cenuşăreasa de pe Antena 1. Ca şi în întreaga ţară, au urmat Kanal D şi România TV.
Comercial. Şi pe publicul tânăr, audienţa s-a împărţit între cele două filme. La ce diferenţă? O medie de 445.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Infernul de pe Pro TV şi de 370.000 pentru Antena 1, cu Cenuşăreasa.
Mult mai în spate Kanal D (120.000) şi România TV (65.000).
Citeşte şi: AUDIENŢE. Pe pe post erau românii la miezul nopţii? Aproape trei milioane pe Antena 1
Audienta posturilor TV vineri, 1 ianuarie, pe intervalul de intersecţie a filmelor Infernul din zgărie nori cu Cenuşăreasa (20:30-22.10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.453.000 | 8.2 | 16.9 |
2 | Antena 1 | 1.416.000 | 8.0 | 16.5 |
3 | Kanal D | 1.171.000 | 6.6 | 13.6 |
4 | Romania TV | 815.000 | 4.6 | 9.5 |
5 | TVR 1 | 290.000 | 1.6 | 3.4 |
6 | TVR 2 | 259.000 | 1.5 | 3.0 |
7 | Antena Stars | 259.000 | 1.5 | 3.0 |
8 | Antena 3 | 251.000 | 1.4 | 2.9 |
9 | National TV | 237.000 | 1.3 | 2.8 |
10 | B1TV | 173.000 | 1.0 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 1 ianuarie, pe intervalul de intersecţie a filmelor Infernul din zgărie nori cu Cenuşăreasa (20:30-22.10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 845.000 | 8.8 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 708.000 | 7.4 | 15.9 |
3 | Kanal D | 561.000 | 5.9 | 12.6 |
4 | Romania TV | 436.000 | 4.6 | 9.8 |
5 | Antena 3 | 190.000 | 2.0 | 4.3 |
6 | TVR 1 | 119.000 | 1.2 | 2.7 |
7 | TVR 2 | 107.000 | 1.1 | 2.4 |
8 | Antena Stars | 95.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | B1TV | 84.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Pro 2 | 69.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 1 ianuarie, pe intervalul de intersecţie a filmelor Infernul din zgărie nori cu Cenuşăreasa (20:30-22.10)
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 445.000 | 10.5 | 28.4 |
2 | Antena 1 | 372.000 | 8.8 | 23.8 |
3 | Kanal D | 117.000 | 2.8 | 7.5 |
4 | Romania TV | 65.000 | 1.5 | 4.2 |
5 | TVR 2 | 36.000 | 0.9 | 2.3 |
6 | Pro Cinema | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Comedy Central | 35.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Antena Stars | 31.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Pro 2 | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | National TV | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citeşte şi: AUDIENŢE REVELION. După un an cu mască, tot la măşti ne-am uitat! Dan Negru, de multe ori peste concurenţă. Surprizele audienţelor
Citeşte şi: AUDIENŢE. Pe pe post erau românii la miezul nopţii? Aproape trei milioane pe Antena 1
Citeşte şi: VIDEO. Cum a ajuns Elena Udrea „vrăjitoare” la Antena 1? Masca serii la Revelionul lui Negru
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Gigipro s-a dat de gol
"postul nostru"
Bine mă acum îți inteleg disperarea:))))
Fratele meu ești penibil=)
Ai scris toate astea ca sa crezi ca ne dai nouă clasă ca a fost antena lider de Revelion
Stai cuminte ca tu zici numai ce vrei sa zici
Tu sti sa te uiți în stânga dar când traversezi strada trebuie să te uiți mai întâi în dreapta!
Dacă era pro lider de Revelion pot să pun pariu ca numai scriai asta
Nu știu de unde ai citit si ai găsit tu cifrele astea așa exacte pe tot parcursul anului
Aaa gata scuza-mă...lucrezi la pro tv no?
Hai recunoaște
Postacii devastati... Zici filme, zici Pro TV !
Bravo bravo ! Umilinta maxima ! Audiente mari si anul asta, avem Euro 2021 (fostul 2020).
Umilinta suprema ! Peste Chefii lui Mile si Asiatici. Anul asta nu se fac Asiatici ?
Ştirile de la ora 19 şi-au păstrat locul 1 pe tot parcursul anului, iar unele ediţii din martie şi aprilie au avut o cotă de piaţă de aproape 40%.
De aia site-ul asta nu a mai dat top lunar audiente de 1000 de ani , ca stirile pro au spulberat tot si se facea obositorul antenist de ras...
Bravo bravo , 25% in fiecare seara intre 19 si 23 e ceva. Bravo bravo !
Programele PRO TV - de la ştiri, filme, până la cele mai spectaculoase emisiuni de divertisment şi transmisiuni sportive - au fost văzute, în medie, în fiecare zi a anului trecut, de 22,3% dintre cei care fac parte din publicul comercial. PRO TV se situează astfel pe primul loc, la mare distanţă de alte televiziuni.
Antenuta devastata ! Postacii umiliti !
Lideri in capul tau sec. Dar audientele Fierbintenilor de Revelion unde sunt ?
Cum si zilele de Craciun de la Pro au facut audientele colosale , dublu chiar triplu peste antenuta ta , ha